20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1095 på: 31. Okt. 2008, 22:13 »
Jeg får en stadig dårligere følelse.
For hver dag som går blir jeg mer og mer redd for at Ashley ikke har funnet en kjøper til den "rette" prisen, og derfor velger å bli sittende.

Ja. Tiden leger alle sår sies det men kan aldri tenke meg entusiasmen vil nå nye høyder så lenge han regjerer.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1096 på: 31. Okt. 2008, 22:21 »
Jeg tror Ashley KUNNE ha gjort det godt igjen. Jeg tror ikke mange hadde klaget hvis han hadde innsatt Alan Shearer som manager og gitt han 100mp i overgangsbudsjett.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 31. Okt. 2008, 22:27 »
Men det kommer jo ikke til å skje da.
Det som evt skjer, er vel at han fortsetter å bruke lite penger frem til han får det budet på klubben han vil ha..
Har vel blitt nevt han ville bruke 20mill pund i året!! Eller er det jeg som husker feil?

Det blir iallefall spennende å se hva som skjer etter den kampen. Men en ting er vel sikkert??
Kommer sikker til å bli mye spekulasjoner i media de kommende ukene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 31. Okt. 2008, 22:34 »
Jeg tror jo ikke at det kommer til å skje, jeg bare påpeker at Ashley KAN gjøre det godt igjen!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 31. Okt. 2008, 22:46 »
Han må gjøre meir enn det for og gjøre det godt igjen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 31. Okt. 2008, 22:51 »
Hvis han i tillegg kvitta seg med Wise og resten av den gjengen der, slutta med DOF-pisset, og lar manageren være sjef, så er det godt igjen. Men det kjem desverre ikkje til å skje.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 31. Okt. 2008, 22:55 »
Alt er relativt, og alt er mulig. Men hvorfor skal plutselig Ashley ta til fornuft, insette en manager istedet for en hovedtrener - og atpåtil gir manageren tillit? Til nå har han vist at han ikke evner det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 01. Nov. 2008, 10:40 »
Kanskje Ashley blir sittende ut sesongen for så å selge seg ut i sommer? Etter sesongslutt er det enklere å lokke til seg både dyktige managere og spillere. Selv om overgnagsvinduet er åpent i Januar er det som oftest vanskelig å gjøre "god business" da, og svært få klassemanagere skifter klubb midt i en sesong. Alt vil være så mye enklere når man har en hel sommer på seg, og dermed er også Newcastle ett mer attraktivt salgsobjekt. Jeg liker ikke tanken på Ashley, Wise, og Kinnear ut sesongen, men begynner å lure på om vi kan bli nødt til å lide oss igjennom nettop det...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1103 på: 01. Nov. 2008, 10:48 »
Sier meg ganske enig i det innlegget.
Men å lide gjør ingenting, det er vi faktisk vant med i denne klubben. Så det burde gå greit.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 01. Nov. 2008, 11:21 »
Vi har no lidd sidan Sir Bobby vart sparka...Er det ein ting vi kan takla så er det nettopp det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 01. Nov. 2008, 12:24 »
Kanskje Ashley blir sittende ut sesongen for så å selge seg ut i sommer? Etter sesongslutt er det enklere å lokke til seg både dyktige managere og spillere. Selv om overgnagsvinduet er åpent i Januar er det som oftest vanskelig å gjøre "god business" da, og svært få klassemanagere skifter klubb midt i en sesong. Alt vil være så mye enklere når man har en hel sommer på seg, og dermed er også Newcastle ett mer attraktivt salgsobjekt. Jeg liker ikke tanken på Ashley, Wise, og Kinnear ut sesongen, men begynner å lure på om vi kan bli nødt til å lide oss igjennom nettop det...

Alle ligaer har ikke spillesesong samtidig som England og de andre store ligaene. Den russiske ligaen er f.eks. etter hva jeg vet ferdigspilt eller ihvertfall rett rundt hjørnet. Da kan vi muligens lokke til oss en manager som Dick Advocaat. Mannen som vant Uefa cupen og Supercupen med Zenit med nesten bare russiske spillere på laget. Noen vil alltid være skeptiske, men jeg poengterer bare mulighetene.

Wenger kom for eksempel til Arsenal et par eller tre mnd etter seriestarten i England fordi han skulle gjøre seg ferdig med den japanske ligasesongen.

Det er nok plenty av muligheter der ute som både vil være bedre og enklere å takle enn en slik løsning vi sitter med nå. Det handler bare om å få fingren ut av rævva!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1106 på: 01. Nov. 2008, 13:19 »
Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke tok med den russiske ligaen i betraktningen. Jeg klarer vist ikke helt å vende meg til at det faktisk er noe som kan være verdt å hente der. Men Dick Advocaat er så absolutt en interessant manager. Er vel egentlig av den oppfatningen at det generelt har kommet mange fotballfaglig kloke hoder fra treskolandet!

Men jeg mener fortsatt at det er bedre rammebetingelser for å få til en god løsning når vi kommer til sesongslutt og en lang sommer. Og hvis det er det som skal til for at klubben vår endelig skal få til noe så er jeg villig til å vente til sommeren, selv om jeg IKKE liker det. Det var også derfor ordla meg sånn som jeg gjorde.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1108 på: 02. Nov. 2008, 17:44 »
Er ikkje første gang eg har hørt det der for å sei det sånn. Synd at ein ikkje skal kunne stole på den britiske media.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 02. Nov. 2008, 20:26 »
La oss håpe dette stemmer. Daily Mail har jo faktisk vist seg å være nokså troverdig hva Newcastle gjelder. De er vel basert i samme by som klubben vår er for øyeblikket.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida