20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679366 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1065 på: 18. Okt. 2008, 08:44 »
http://www.guardian.co.uk/football/2008/oct/18/premierleague-newcastleunited
The South African businessman Jonathan Cleland said last night he was "hopeful" of completing a takeover of Newcastle United.
Ja, hva skal enn tro denne gangen. Kansje han har funnet noen som er villig til å være med å kjøpe klubben. Han har planene klare virker det som, å etter hva jeg har lest i det siste, virker de planene veldig bra.
Han er sikkert ikke den mest pengesterke som er inntresert i å kjøpe Newcastle, men virker som han har gode hensikter iallefall.

Uansett. Vi blir iallefall solgt, å det er et skritt i riktig retning. FORHÅPENTLIGVIS.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 18. Okt. 2008, 10:28 »
Noen interessante punkter:
* En ny eier vil etter alle solemerker IKKE være engelsk.
* Det har IKKE vært seriøs interesse fra verken Nigeria eller Sør-Afrika.
* Harris forventer at en pris vil ligge omkring £300mil.

Anil Ambani? ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 23. Okt. 2008, 10:58 »
Ja. Skal si det var meget stille rundt rykter ang overtakelse av Newcastle for tiden. Spesielt synes nå jeg, siden det er Newcastle vi snakker om.
Jeg har en god følese ang denne stillheten. Regner med det kommer et eller annet posetivt i løpet av denne mnd, å at det vil slå posetivt ut både for klubb å fans.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 23. Okt. 2008, 11:18 »
siden det siste budet skulle komme inn den 17, så har jeg ventet på å høre noe...

håper ting skyter fart snart.
Han kom, ble mett og dett var dett....

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 23. Okt. 2008, 11:24 »
Stillhet har jo tidligere vist seg å være en positiv ting, som f.eks da Jonas plutselig hadde signert :)

Vet ikke helt hvorfor, men av de potensielle kjøperene jeg har fått med meg så håper jeg på Anil Ambani :)
Tror han er en knakende god mann ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 23. Okt. 2008, 18:01 »
Om jeg har forstått det riktig går det rykter om at brodern til City eieren er på vei til å kjøpe  klubben.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 23. Okt. 2008, 18:11 »
Håper ikke det er noe hold i de ryktene.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 23. Okt. 2008, 18:14 »
Om jeg har forstått det riktig går det rykter om at brodern til City eieren er på vei til å kjøpe  klubben.

Hvor har du dette fra?
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 23. Okt. 2008, 18:20 »

Hvor har du dette fra?

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=56245.1950

Kinnear sier også at Chelsea kampen mest sannsynlig blir hans siste som NUFC manager.

Mulig det kommer noe her utover kvelden.

http://www.setanta.com/en/UK/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 23. Okt. 2008, 18:24 »
Ja, rykter håper jeg virkelig det blir. Jeg er helt imot at vi skal kjøpes opp av noen som har midler de har tjent på korrupsjon å svindel. Samt undertrykkelse av et helt land. Dette er jo bare toppen av et isfjell, vist dette med broren stemmer. Han er nok like medskyldig som sin bror, selv om jeg kansje trekker litt hastede sluttninger nå..
Men som sagt, dette er bare rykter..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 23. Okt. 2008, 20:10 »
Lad on Skunkers works in Dubai, he heard it over there today (oh and he's not a bricky or the like, he does top end corporate entertainment) two other semi-reliable ITK's heard same thing seperately and another lad was called from 5 Live asking if he'd go on and comment on the rumours.

Current leading rumoured owner is Man City bloke's richer brother !!!

Believe it when I see it.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 23. Okt. 2008, 20:17 »
Men hvorfor har du noe tro på dette Asbjørn?
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 23. Okt. 2008, 20:26 »
Men hvorfor har du noe tro på dette Asbjørn?

Har jeg sagt at jeg har tro på det? Bare poster ryktene som dukker opp på NO forumet. Joe Kinnear sier i dag at han forventer at Chelsea kampen blir hans siste. Mulig han har fått greie på noe angående salg. For et par dager siden sa han at han hadde en shoppinglist for januar. Uansett, det kommer nok til å skje noe om ikke så lenge. De nye eierene har nok tatt over i god tid før transfervinduet åpner.
« Siste redigering: 23. Okt. 2008, 20:28 av Asbjørn »

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 24. Okt. 2008, 00:17 »
Ville ikke være for sikker på at klubben er solgt før den tid, JK sa vel egentli bare det som sto i kontrakten hans: at han skulle lede klubben i cirka 8 kamper(var det ikke?) Og klubben skulle mest sansynligvis være solgt innen den tid. Men hvis ikke dette skjer så ser jeg ikke for meg at JK stikker for de. Så jeg ser ikke heeelt bort ifra at han kanskje sitter her i Januar.
Newcastle United Football Club<3

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 24. Okt. 2008, 07:57 »
Kuwaiti billionaire Nasser Al-Kharafi is in talks for Newcastle United, it has been revealed.

The Sun says Al-Kharafi is in serious discussions about buying the club for £300million.
Sources close to Al-Kharafi claim meetings have been taking place this week with a view to making owner Mike Ashley a firm offer.
The Toon deal will be channelled through an Abu Dhabi company but Al-Kharafi is the man behind it. He is worth £9billion and is listed as the world?s 48th richest man.
Al-Kharafi made his money in construction and engineering and was linked with the club last month.
At the time a spokesman claimed there was ?nothing serious going on?. But Al-Kharafi and his family have been studying documents about Newcastle?s financial state and are ready to make their move.
A source close to the family said: ?Newcastle intrigues them and there?s a real chance they could get the club.
?It is possible the deal could be done by next week.?