20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #915 på: 23. Sep. 2008, 00:21 »
Spørsmålet jeg har sett det har vært en del diskusjon om rundt omkring er: Hvis vi først får inn noen skikkelig rike eiere som er klare for å bruke bra med penger på klubben, skal vi da gå for en såkalt "verdensklasse" manager, eller skal vi gå tilbake til Keegan igjen?

Kevin Keegan selvfølgelig. Best man for the job.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #916 på: 23. Sep. 2008, 01:14 »
Kan jeg få velge hvem jeg vil, er jeg litt usikker faktisk. Jeg har en aldri så liten drøm om å hente Hiddink til SJP. Men, tror nok allikevel valget ville falt på Keegan.
Shearer vil jeg pr. dags dato ikke ha som manager for Newcastle. Digger mannen, men såpass uerfaren og med tilstanden klubben er i nå, tror jeg ikke han er rette mannen. Vil heller se han som DoF elns. Han og Keegan kan vel samarbeide tålig bra ;)

Nei, man får bare håpe på en take-over nå så :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 23. Sep. 2008, 10:56 »
A spokesman appointed to represent the Nigerian consortium being touted as possible purchasers of Newcastle has stated the seriousness of the group?s intentions at mounting a takeover bid, and has boldly stated they will reinstate Kevin Keegan as boss immediately.

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/09/23/Prem-Nigerian-consortium-on-takeover-proposal/

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #918 på: 23. Sep. 2008, 11:09 »
Kor mykje pengar er desse gode for då? Eg er skeptisk til desse. Men for all del, bedre enn Microsoft (sjølv om det sikkert kun var rykter).

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 23. Sep. 2008, 11:12 »
Kor mykje pengar er desse gode for då? Eg er skeptisk til desse. Men for all del, bedre enn Microsoft (sjølv om det sikkert kun var rykter).
Tja, si det. De lover ihvertfall £75mill til spillerkjøp. Vet ikke om dette er for januarvinduet, eller for neste sommer...

Forresten: Hvorfor er du så fryktelig i mot Microsoft og Bill Gates? :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #920 på: 23. Sep. 2008, 11:47 »
Vi får håpe at hvis de kommer, henter de Taiwo til oss. ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 23. Sep. 2008, 12:09 »
Tja, si det. De lover ihvertfall £75mill til spillerkjøp. Vet ikke om dette er for januarvinduet, eller for neste sommer...

Forresten: Hvorfor er du så fryktelig i mot Microsoft og Bill Gates? :)

Ja utifrå rykta så lovar dei det, men ryktene ville ha det til at Ashley ga 1 milliard til KK til spelarkjøp og.

Tja, skeptisk til Amerikanske eigarar. Fordi eg føler dei ikkje er interessert i sporten, dessuten med den økonomiske krisa der borte så vil eg ikkje at vi skal komma bort i det på noken måtar. Med foreksempel Microsoft som eigarar så trur eg vi berre hadde vorte endå meir sirkus Newcastle.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #922 på: 23. Sep. 2008, 13:31 »
De vil by på Everton's Yakubu. Tenk Martins og Yakubu på topp med Owen lit tilbaketrukket ::) ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #923 på: 23. Sep. 2008, 14:28 »
Jay Jay Okocha skal visstnok også være på vei :P Positiv til at klubben snart ser ut til å finne en løsning på krisen, men man må passe seg med baktankene til disse businessmennene. Vis Ashley selger for 400 millioner pund, har han fått det dobbelte igjen av det han har lagt ut på litt over ett år. Det er faktisk en syk avkasting !!
Vis det er slik at han prøvde å selge stjernene den siste dagen, tyder jo det ennå mer på at han ville ut. Får han 100 mill+ extra i lommen før han drar.
Det var slik jeg håpet Glazer ville gjør.

Tvi Tvi, håper dette løser seg snart og vi kan konsentrere oss om fotballen igjen.

Mitt managervalg: 1 Hiddink 2 Keegan 3 Shearer .

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 23. Sep. 2008, 15:35 »
De vil by på Everton's Yakubu. Tenk Martins og Yakubu på topp med Owen lit tilbaketrukket ::) ;D
Ja, Yakubu er jo verdensklasse. Det oser jo kvalitet av den mannen. Han scorer mål på bestilling, og ikke engang Torres kan måle seg med Yakubu.

Greit nok, Yakubu er en god spiller. Men jeg ønsker å sikte litt høyere enn som så, hvis vi først får inn pengene.

Er det forøvrig noen som har tatt høyde for at Keegan kanskje ikke vil tilbake?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #925 på: 23. Sep. 2008, 15:39 »
Ja, Yakubu er jo verdensklasse. Det oser jo kvalitet av den mannen. Han scorer mål på bestilling, og ikke engang Torres kan måle seg med Yakubu.

Greit nok, Yakubu er en god spiller. Men jeg ønsker å sikte litt høyere enn som så, hvis vi først får inn pengene.

Tror ikke det er så mange spillere som er bedre enn Yakubu som kunne tenkt seg å spille for oss. ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #926 på: 23. Sep. 2008, 15:40 »
Selvfølgelig ville Yakubu vært en meget god signering for oss! Stor, sterk, rask og målfarlig. Hadde vært kanon i mine øyne.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 23. Sep. 2008, 15:41 »
Å få Keegan tilbake hadde vore utroleg nesten for utroleg.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 23. Sep. 2008, 16:42 »

Viss KK får det på papir alt slik han vil ha det, og fortsatt ikkje vil tilbake, ja då synst eg det er veldig rart. Og så er vi i gang i gjenn med kor uduglege eigarane er som ikkje får KK tilbake, dei må jo gjera slik og slik. Personleg synst eg vi skal prøva oss på KK først, viss eigarskifte skjer fort. Då er det ikkje store omrokkeringa som skal til. Og spelarane kjenner den "nye" manageren godt.

« Siste redigering: 23. Sep. 2008, 18:29 av lgrinde »

Lauritz

• Gjest
« Svar #929 på: 23. Sep. 2008, 17:20 »
Selvfølgelig ville Yakubu vært en meget god signering for oss! Stor, sterk, rask og målfarlig. Hadde vært kanon i mine øyne.

Enig! Yakubu hadde vært en klassespiler å hatt i klubben! Han er bedre enn Viduka og er ti ganger bedre enn Ameobi og Smith..
Slik spissituasjonen er pr.dags dato, mener jeg at Newcastle har ett av de dårligste utvalgene i PL. Martins, Owen og Viduka er de eneste som holder mål. Når vi da sliter såpass med skader, så er en ny spiss nødt inn!
Alle lagene i PL har en eller to raske spisser på topp, men hva har Newcastle når Martins er skadet? Med unntak av Owen?
Spisser som Ameobi og Smith utgjør ingen trussel for forsvarere, og de må være en fornøyelse å spille mot!