20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676918 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #480 på: 07. Sep. 2008, 23:49 »
http://sports.timesofindia.indiatimes.com/Football/News/Ambani_agents_to_negotiate_Newcastle_takeover_Report/articleshow/3455201.cms

Sitat
Reports said Ambani's representatives will start negotiations on Monday with the Premier League club owner Mike Ashley, who has been in the centre of hate by fans for forcing Keegan out.
Søte, søte blekkspruter.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 07. Sep. 2008, 23:56 »
Jeg er nesten helt sikker på at Mike Ashley har innsett tapet jeg, og at han i løpet av de neste ukene vil selge seg ut. Han er nå i en veldig utrivelig situasjon, med tusenvis av geordier på nakken, folk som vil gjøre absolutt alt for å gjøre livet hans surt. Jeg tror  han er ute etter å selge Newcastle United snarest, slik at han slipper å sette sine ben på tyneside mer!

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 08. Sep. 2008, 00:06 »
Hehe.
Glimrende artikkel.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 08. Sep. 2008, 00:55 »
Skjønner ikke hvordan noen kjøper alt av bollocks angående at denne klubben følger Arsenals blueprint. Det gjør vi ikke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 08. Sep. 2008, 11:15 »
Ja, om det betyr at vi får en skikkelig eier, jatakk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #486 på: 08. Sep. 2008, 11:18 »
sunt pueri pueri puerilia tractant

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #487 på: 08. Sep. 2008, 11:20 »
Newcastle-eier Mike Ashley sa i et intervju med Newcastles offisielle magasin i avgust at bare spillere som Kevin Keegans har godkjent vil bli kjøpt inn. Det er det motsatte av hva klubben har sagt om sin tidligere manager den siste tiden. (Flere kilder)

Det står hos "nettavisens Premier League-rykter". Om det stemmer er en annen ting, men hvis det stemmer så ser det jo ut som et skikkelig svik med store bokstaver fra Ashley sin side.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 08. Sep. 2008, 11:26 »
Det er jo derfor KK tilslutt valgte å slutte.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #489 på: 08. Sep. 2008, 11:31 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2197387.ece

Indiske Anil Ambani flyr til Storbritannia mandag med mål om å overta Newcastle. Men han kan få konkurranse om klubben fra Dubais kongelige familie. (Daily Express)

Newcastle-eier Mike Ashley sa i et intervju med Newcastles offisielle magasin i avgust at bare spillere som Kevin Keegans har godkjent vil bli kjøpt inn. Det er det motsatte av hva klubben har sagt om sin tidligere manager den siste tiden. (Flere kilder)

Real Zaragoza-trener Marcelino Toral har gjort det klart at han er uaktuell som Kevin Keegans etterfølger. (Daily Mirror)

Newcastle ha Gianfranco Zola som sin nye manager. Den tidligere Chelsea-spissen er også i førersetet i jobben som ny West Ham-sjef.(Guardian)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #490 på: 08. Sep. 2008, 11:38 »
Skjønner ikke hvordan noen kjøper alt av bollocks angående at denne klubben følger Arsenals blueprint. Det gjør vi ikke.

Jeg synes det er positivt at det er sagt at vi skal følge Arsenal-modellen, men jeg er enig i at vi ikke gjør det i dag. Men Kristoffer; endringer tar tid, og man skal ha noe å strekke seg etter. Vi har ikke i nærheten samme spillermateriale som Gooners, så vi må seff kjøpe noen etablerte stjerner i tillegg til de unge, sultne og lovende. Når det kommer til organisering av klubben, er jeg enig i at vår modell ikke ligner mye på Arsenals modell på det nåværende tidspunkt.

Likevel; det er ved impulser utenfra og endringsvilje at man kommer fremover.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 08. Sep. 2008, 11:41 »
Det er jeg HELT enig i, og jeg vil selvfølgelig gjerne at vi kan ta endel nytte av Arsenals modell. Men det er nettopp denne måten klubben styres på som er helt på trynet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 08. Sep. 2008, 11:53 »
Det er jeg HELT enig i, og jeg vil selvfølgelig gjerne at vi kan ta endel nytte av Arsenals modell. Men det er nettopp denne måten klubben styres på som er helt på trynet.

Vi er så langt fra Arsenals modell som det går ann å komme. Det høres muligens flott og fint ut for enkelte, men "actions speaks louder than words" er det noe som heter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 08. Sep. 2008, 11:55 »
Ja, uten tvil. Arsenals suksess bygger jo i stor grad på klubbens fantastiske tillit til Wenger.