20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #405 på: 05. Sep. 2008, 22:55 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 05. Sep. 2008, 22:56 »
Vi får hvertfall håpe. Utenifra blir nok Newcastle sett på som en klubb med stort potensial og da er attraktiv for mulige investorer så vi skal ikke se bort fra at det kan komme nye eiere innen kort tid. Ashley får mildt sagt en svært vanskelig tid fremover om han vil fortsette som eier.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 05. Sep. 2008, 22:57 »
Det finnes allerede en tråd om oppkjøpsrykter.
Og den er veldig, veldig enkel å finne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #408 på: 05. Sep. 2008, 22:58 »
KK, La den tydeligvis feil sted.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #410 på: 06. Sep. 2008, 00:23 »
Ting Ashley har gjordt:
-Fått klubben ut av økomisk rot +
-Henta inn ein manageren fansen ønska/berre kunne drømme om +
-Prøvde å få med Shearer som ass.manager +
-Har sasta på akadamiet +
-Har på seg Newcastle drakt, og står blandt fansen på kamp +
-Solgte Milner for ein veldig bra sum til Villa. Milner ville ikkje spele i klubben, og starta å sytte etter ny kontrakt kun 1 år etter han fekk ny.
Hindra dermed at alle spelarane trur dei kan få ny kontrakt berre dei ønskar det. +
-Ville fjerne Barton. +
-Ville selge Owen mens me forsatt kan få peng for han. Owen er tapt neste sommar, han vil ikkje skrive ny kontrakt med oss. Skjønnar godt at Ashley ikkje vil gi han meir lønn. For han er skada alt for ofte til å fortenne så høg lønn. +

Einaste minuset eg kan finne er det med Wise v.s Keegan...

Du har misforstått omtrent alt. Er faen meg utrolig..
Tror nok det er du som har misforstått litt Benson. Det er jo strengt tatt sant. Hvem var det ellers som betalte gjelda vår og alt det andre Christian ramser opp?

Før dette med Keegan og Wise dukket opp var han jo faktisk populær på grunn av alt dette...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 06. Sep. 2008, 00:30 »
Fra The Sun:

The turmoil at Toon could pave the way for a fresh takeover by the world?s sixth richest man.

Indian telecommunications tycoon Anil Ambani is ready to take advantage of the Keegan debacle by buying Ashley out.

The head of Reliance Communications had a £275m bid turned down last month.

But sources say he is considering an improved offer of £300m in the belief that with Ashley facing a fans? revolt over Keegan?s resignation, he could be more willing to sell.

Ambani?s personal fortune is £21.5billion ? almost twice as much as Roman Abramovich?s.

Overnight Newcastle would emerge as serious rivals to Manchester City when the transfer window re-opens in January.

Ambani promised to make £150m available for transfers when he made his initial bid for the Toon.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1655509.ece

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 06. Sep. 2008, 00:31 »
jeg finner ikke ord. Den mannen er det mest tragiske som finnes, og jeg tørr påstå at han styrer klubben mye værre en Sheperd gjorde. Sheperd brukte ivertfall tid på klubben.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #413 på: 06. Sep. 2008, 00:34 »
Sier ikke at han skal tilgis for å ha fått Keegan til å slutte, men vi kan ikke si at han bare har gjort negative ting med klubben, for det blir feil.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 06. Sep. 2008, 01:07 »
Ting Ashley har gjordt:
-Fått klubben ut av økomisk rot +
-Henta inn ein manageren fansen ønska/berre kunne drømme om +
-Prøvde å få med Shearer som ass.manager +
-Har sasta på akadamiet +
-Har på seg Newcastle drakt, og står blandt fansen på kamp +
-Solgte Milner for ein veldig bra sum til Villa. Milner ville ikkje spele i klubben, og starta å sytte etter ny kontrakt kun 1 år etter han fekk ny.
Hindra dermed at alle spelarane trur dei kan få ny kontrakt berre dei ønskar det. +
-Ville fjerne Barton. +
-Ville selge Owen mens me forsatt kan få peng for han. Owen er tapt neste sommar, han vil ikkje skrive ny kontrakt med oss. Skjønnar godt at Ashley ikkje vil gi han meir lønn. For han er skada alt for ofte til å fortenne så høg lønn. +

Einaste minuset eg kan finne er det med Wise v.s Keegan...

Du har misforstått omtrent alt. Er faen meg utrolig..
Tror nok det er du som har misforstått litt Benson. Det er jo strengt tatt sant. Hvem var det ellers som betalte gjelda vår og alt det andre Christian ramser opp?

Det er sant ja men har glømt og ta med at han gjorde det for og så såpass goodwill at han kunne manipulere fansen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 06. Sep. 2008, 01:10 »
Får bare håpe thesun for ein gangs skyld får rett i noke

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 06. Sep. 2008, 03:57 »
Gjerne det. Mike Ashley kan for min del brenne i helvette. Håper inderen kjøper oss opp og lar King Kev bygge sitt eget lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 06. Sep. 2008, 09:12 »
Ashley kjøpte klubben for 130 mp, han har nedbetalt 100 mp i gjeld. OK, som flere skal ha det til, han har "reddet" oss.

Men husk hans inntekter:  Han har fått inn omlag 90 mp i tv rettigheter i sin tid som eier, han har fått inn ca 16 mp for sluttplassering i sin tid. Han gikk med ca 5 mp i pluss i årets overgangsmarked. Jeg er også temmelig sikker på at utgifter som kontrakter til spillerene har han nesten fått igjen på høye bilettinntekter (ved å sette opp disse med over 10 %) og salg av drakter, utstyr og øl. .

Nå snakkes det om et salg, og Ashley skal ha avslått tilbud på 260 mp. . 

Jeg skjønner bare ikke hvorfor dere som sier at Ashley er en messaia og blir så manipulert til å tro at Ashley har reddet oss og at han vil klubben det beste. Det eneste han vil er å tjene penger med beinharde forhandlinger. Flere av avtalene har vi brukt mange uker på å gjennomføre. De nye eierene i City har lagt gullegget. Når du sier at man skal bruke 1,3 milliarder på Ronaldo så kommer sikkert Man Utd til å presse prisen opp til 1,7 hvor mindre det står i kontrakten til Ronaldo at han kan forlate Man Utd for 1,3 milliarder. Det er ikke slik vi trenger her i Newcastle, Man CIty kommer jo til å måtte overbetale på alt de nå. Men å være så gniete at man skal bruke mange uker på en avtale er pyton og vi blir sittende og vente. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #418 på: 06. Sep. 2008, 10:58 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1657270.ece

Han satter seg selv i en fin posisjon, folk likern bedre å bedre av sånt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 06. Sep. 2008, 11:00 »
Idioten Ashley gir tydeligvis faen i NUFC, ikke at det var noe nytt. Med den livstilen der blir nok feten knapt 50 år.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1657270.ece
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."