20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676788 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #436 på: 07. Sep. 2008, 01:03 »
Enkelte av dere er faen meg enkle sjeler. Greit det at MA øker markedsverdien av NUFC ved å nedbetale lån, men er det negativt da? Er en sunn økonomi noe å kimse av for en klubb i PL?

Det høres ut på flesteparten, menheldigvis ikke alle, som om det er FFS sin måte som bringer suksess. Skjerpings.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #437 på: 07. Sep. 2008, 04:24 »
Fy faen hvor digg det hadde blitt om Keegan hadde vært tilbake i slutten av mnd  ;D
Blir som om han hadde tatt en mnd ferie :D
Spennende dette.
Anil Ambani<3
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 07. Sep. 2008, 08:04 »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 07. Sep. 2008, 10:42 »
nufc.co.uk med nytt offisielt statement:

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1386220,00.html

hvis det kommer ifra klubben er det ikke usant. det ville de ikke tort hvis det kommer en rettsak i nærmeste framtid. Og hvis det stemmer, så kan man jo faktisk klandre Keegan en hvis del for at han gikk...
Han kom, ble mett og dett var dett....

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 07. Sep. 2008, 10:47 »
Etter at Wise ble ansatt kom  Wise med følgende melding:

The following quotes are reproduced from published articles:

In the Evening Chronicle (Newcastle) on 1st February this year, Newcastle United?s executive director of football, Dennis Wise, said: ?I am here to help Kevin as much as possible with bringing young players through and also recommending certain players to him. He will say yes or no. He has the final word. No-one else. I am not going to do things like bring players in behind his back. I am not into that. Everything that happens will be run past him and he will say yes or no.

Tror dette statmente vil forverre situasjonen for Ashley og co. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 07. Sep. 2008, 10:50 »
nufc.co.uk med nytt offisielt statement:

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1386220,00.html

hvis det kommer ifra klubben er det ikke usant. det ville de ikke tort hvis det kommer en rettsak i nærmeste framtid. Og hvis det stemmer, så kan man jo faktisk klandre Keegan en hvis del for at han gikk...

Jeg vet hvem jeg stoler på av Keegan og Ashley for å si det sånn.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 07. Sep. 2008, 11:39 »
Eg trur nok Keegan veit meir enn godt kva han gikk til. Å som det blir skreve i Keegan tråden, så er det kanskje like mykje Keegan sin feil. Sidan han visste Ashley hadde ein "gunners policy".
Dette bygger berre oppunder den støtten eg har gitt til Ashley, i alle saker utan om Wise v.s Keegan(eg nevner det igjen, for vil ikkje ha på meg at eg støttar Wise)

Du støtter Ashley, men ikke kompisen hans med andre ord. Eller skjønner jeg ikke helt det med "gunners policy". Arsenal betaler skyhøye lønninger, mens vi gnir som aldri før.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 07. Sep. 2008, 11:42 »
Eg trur nok Keegan veit meir enn godt kva han gikk til. Å som det blir skreve i Keegan tråden, så er det kanskje like mykje Keegan sin feil. Sidan han visste Ashley hadde ein "gunners policy".
Dette bygger berre oppunder den støtten eg har gitt til Ashley, i alle saker utan om Wise v.s Keegan(eg nevner det igjen, for vil ikkje ha på meg at eg støttar Wise)

Tror du har misforstått Chistian. Keegan sa ikke opp fordi han ikke fikk kjøpe spillere som Chelsea. Han sa ikke opp fordi han måtte kjøpe som Arsenal. Han sa opp fordi han ikke fikk bestemme hvem han skulle kjøpe. Det haringenting med Arsenal å gjøre...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 07. Sep. 2008, 11:48 »
Utifra dei sitata eg leste fra Wisei en eller annen tråd, så virker det som at han iallefall var innstilt på å vere underordnet Keegan.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 07. Sep. 2008, 11:49 »
Eg veit han sa opp pga han ikkje fekk bestemme. Men det virkar som Keegan visste det godt, at han ikkje fekk det.

Hvor har du dette i fra?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 07. Sep. 2008, 11:52 »
The Mail on Sunday has written today that Ashley is planning to employ former SAS men and Gurkhas to his security team, to protect him and SJP and his home.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 07. Sep. 2008, 11:53 »
Jeg velger hvertfall ikke å tro på det mølet som ble servert oss i går.

Og jeg spør deg, hvem tror du på av Keegan som har har brukt store deler av livet sitt på Newcastle både som spiller, trener og supporter. Eller Ashley, som er en business mann som er kommet til Newcastle for å tjene penger?

Valget er hvertfall lett for min del.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 07. Sep. 2008, 12:01 »

Du støtter Ashley, men ikke kompisen hans med andre ord. Eller skjønner jeg ikke helt det med "gunners policy". Arsenal betaler skyhøye lønninger, mens vi gnir som aldri før.

Skjønner du ikke hva Christian mener med "Gunners policy"?
Det er jo meget enkelt å går ikke på lønninger i det hele tatt. Der ManU, Liverpool og Chelsea handler ferdig etablerte verdens stjerner eller allerede ettertraktede unggutter for helt sinnsyke priser tar Wenger å heller former sine egne unggutter til å bli verdens stjerner og gode fotballspillere i sin egen klubb. Synes Wenger er fantastisk på det området at han vært år tar èn eller flere spillere opp av hatten som tar steget opp å blir blant PL`s beste spillere i sin posisjon. Og når de nærmer seg slutten selger han de dyrere enn han kjøpte de for, som f.eks. Vieira og Henry, som også bare har vært en skygge av seg selv i sine nye klubber.
At Wenger spiller så offensivt og lar hele laget angripe er jo også et pluss for hans CV.

Å kjøpe seg til suksess er nok den raskeste og enkleste måten å få suksess på, det er jo Chelsea et godt eksemel på. Men jeg tror allikevel at det også er den korteste veien ned også.
Å gjøre det på Arsenal og Wenger sin måte tror jeg er den desidert beste på lang sikt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 07. Sep. 2008, 12:07 »
Det er som du sier Christian, umulig å bli helt klok på dette siden vi ikke har alle fakta på bordet.

Men jeg føler meg sveket, og det tror jeg Keegan gjør også. Når vi solgte Milner var jeg godt fornøyd med salget fordi jeg var sikker på at dette var for klubbens beste, ikke er jeg spesielt stor fan av han heller, men dog. Jeg var sikker på at Milner ville bli erstattet, det var Keegan også.

Og når vi ser i ettertid at Keegan sitter halveis på gråten å sier at det var han, og hans beslutning av alene å selge Milner, bare for å forsvare Ashley og gjengen. Jeg sitter med en vond smak i munnen kjenner jeg, hvorfor i all verden tar Keegan på seg skylden for noe han helt klart ikke ville godta? Jeg tror han gjorde det fordi han ble ført bak lyset , akkurat som supporterne.

Ashley har faktisk ikke gjort noe annet for Newcastle enn å tjene penger. Han har kuttet inn på utgiftene, men han har ikke brukt de pengene andre steder!? Så hvor satser han? Hvordan ligner vi Arsenal!? De satser hvertfall HARDT, vi ansetter EN person som det virker å bo litt kunnskap i, nemlig Jimenez. Jobben til Wise kunne en hvilken som helst ape ha gjort.

Det eneste Wise har klart å få til for oss er å overtale Modric å gå til Tottenham i stedet for Newcastle.