20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676807 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #345 på: 03. Sep. 2008, 17:50 »
GOGO Anil!! Buy
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #346 på: 03. Sep. 2008, 18:15 »
Hvis det skulle være sånn at Ashley har kjøpt Newcastle United for å tjene penger, er ikke dette rette tidspunktet å selge på da? Forsvinner Keegan blir det et helvetes liv, mange misfornøyde supportere osv. Vil kan vel tenke seg at verdien på klubben iallefall ikke vil stige ved at Keegan forsvinner.

Nå tviler jeg sterkt på at Ashley vurderer å selge klubben uansett, men dersom Keegan forsvinner så tror jeg har skaffet seg et veldig dårlig utgangspunkt for suksess i Newcastle United.

Alle vet hva fotballen betyr i Newcastle, og det viktigste for alle Newcastlesupportere er håpet. Vi håper at vi engang skal vi kunne vinne et trofee, vi håper å få oppleve å banke manu 5-0 engang til. Etter å ha opplevd tunge perioder under Souness, Roeder og til dels Allardyce så tror jeg mange følte håpet var tilbake med Keegan som manager, og jeg tror ikke jeg er den eneste som mister mye av håpet om suksess hvis Keegan nå forsvinner. Kanskje klarer Ashley og Keegang å bli enige om at KK skal fortsette og at det blir forandringer i styret, men mye tyder på at Keegan har fått nok. Så da er spørsmålet, vil man ha Keegan eller Ashley? For meg er svaret åpenbart, Keegan er en legende og er det en mann som kan oppnå store ting med Newcastle United så er det Kevin Keegan. Hva med Ashley da? Jeg innrømmer at jeg liker mye av det han har gjort for klubben, satser på talenter, strammer inn på unødvendige utgifter som spillerenes mobilregninger osv, synes også det er flott at han står i drakta sammen med Toon Army under kampene. MEN, det virker ikke som om han er villig til å satse skikkelig på Newcastle. Han sier han skal gjøre Newcastle til en storklubb igjen, men faktum er at når du ikke støtter din egen manager 100 % så skal det sinnsykt godt gjøres å oppnå suksess.

Jeg krever på ingen måte en eier som Citys eller Chelseas. Men godtar vi en eier som ikke er villig til å bruke noe som helst for å bygge opp klubben igjen? jeg tenker først og fremst på salget av James Milner, som det er åpenbart at Keegan ville beholde. Jeg tenker også at vi enda ikke har fått signert ny kontrakt med Owen. Hvilke signal sender dette ut til fansen? Jeg tviler på at jeg er den eneste som mister håpet om suksess med slike salg.

Håpet er så utrolig viktig, og jeg synes Newcastle United fortjener et styre som er villig til å gi supporterne håp. Jeg synes vi skal sammenligne oss med klubber som Manu, Arsenal, Chelsea, Liverpool, Tottenham, Aston Villa og Man City. Jeg tror supporterne i disse klubben har håpet om at de kan oppnå suksess. Mister vi Keegan så vil iallefall mitt håp om suksess de nærmeste årene forsvinne.

Poenget mitt er at uansett hvilken manager i verden som evt måtte erstatte Keegan, så oppnår vi ikke suksess med den måten Ashley styrer klubben på. Det koster litt å oppnå suksess. Man kvitter seg med daukjøtt og erstatter dem med bedre spillere. Det nytter ikke å miste en spiller som Owen og erstatte han med Henry.
an sparker ikke Bobby Robson??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 03. Sep. 2008, 18:18 »
Lever i håpet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 03. Sep. 2008, 18:29 »
Lever i håpet.

Om å få kjøpt Luque til 300 mill pund?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 03. Sep. 2008, 18:40 »
Lever i håpet.

Om å få kjøpt Luque til 300 mill pund?

How did u know  :o :o

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #350 på: 03. Sep. 2008, 21:40 »
Før vi hengir oss til tilbedelse av alle eventuelle oppkjøpsklare milliardærer rundt om i verden, kunne det kanskje vært greit å sjekke litt ut om hva slags rykte de har etc? Hadde vært typisk om vi fikk inn en ny mann som blir tatt for barnearbeid eller krigsforbrytelser rett etter at han kjøpte oss.

Greit at Ashley driter seg ut nå, men det finnes skumlere alternativer der ute...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 03. Sep. 2008, 21:49 »
Cant win witout taking a risk. Skal me nerme oss topp 8 så må me bruke penger så enkelt er det.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #352 på: 03. Sep. 2008, 22:16 »
For meg er det liten tvil om at en modell ala Wenger og Sir Alex er det beste.
Jeg har såpass stor tiltro til King Kev at jeg tror han veit hvilke spillere han vil ha. Wise og Jimenez og co kan gjerne få identifisere og foreslå spillere, men KK må ha makta over hvem han vil ha og hvem han ikke vil ha inn.

Det er jo svært få som krangler like mye som Alex og Arsene! Ganske kjølig mellom de 2, så nei takk ;D
Ja heia gutta!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #353 på: 03. Sep. 2008, 23:16 »
Wll Ambani is though to be worth 42$ billions according to wiki. 6th richest man in the world. Abromovich is at 23,5billions
Søte, søte blekkspruter.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 03. Sep. 2008, 23:31 »
Det hadde smakt og gitt City kamp om verdensherredømme ja :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 03. Sep. 2008, 23:41 »

Dream on

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #356 på: 04. Sep. 2008, 09:38 »

Well, de som eig konsortiumet som eig City har vel ca $5000 milliarder mellom hendene. Det er ikke en enkeltperson, men en stor investorgruppe. Ingen enkeltperson i verden har så mye penger.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #357 på: 04. Sep. 2008, 11:46 »
http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=13498_4093761&id=55

Jeg bruker vanligvis å prøve å holde meg litt relaxed i forhold til rykter før de materaliserer seg, men hvis dette stemmer, mener jeg MA bør senkes i Themsen, evt brukes som fortøyningsbøye for Newcastlebåten...

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #358 på: 04. Sep. 2008, 12:05 »
http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=13498_4093761&id=55

Jeg bruker vanligvis å prøve å holde meg litt relaxed i forhold til rykter før de materaliserer seg, men hvis dette stemmer, mener jeg MA bør senkes i Themsen, evt brukes som fortøyningsbøye for Newcastlebåten...

F... ikke godt å vite hva man skal tro på eller ikke tro på lenger, men en ting er ihvertfall sikkert, er ingenting som overrasker med denne klubben lenger
sunt pueri pueri puerilia tractant

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #359 på: 04. Sep. 2008, 12:36 »
om den artikkelen stemmer så er det på huet og ræva ut....
satan å fobanna han gjør meg....
bruker jo ikke en kr og skal ha eierskap a andre i spillere som KLUBBEB skal eie...vi er ikke ett tippeliga lag med dårlig økonomi..

han har ødelagt så mye nå uansett..at fansen burde gjøre alt man kan for å prese han te helvete vekk og tebake te london...
kommer jo noe ut hver fuckings dag om åssen han styrer...
er ikke sikkert di ryktene her er sanne..men må være noe i det siden det kommer noe ut a det...

hater MA DW og hele styret..a hele mitt hjerte..
er så sinna..