20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 677250 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Mike Ashley
« Svar #105 på: 27. Mars 2008, 03:45 »
Tror ikke på et dugg av disse ryktene.Er bare rykter å ikke noe annet..ville blitt veldig overaska mildt sagt om han skulle selge.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 27. Mars 2008, 03:51 »
Denne gangen er det The Sun, ingen overraskelse at det kommer søppel fra den kanten...Trikset er å skrive "allegedly" i hver jævla sak de lager, ellers hadde vel folk kunne slengt injuriesøksmål etter dem i hytt og pine. Engelsk presse er stort sett avskum.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #107 på: 16. April 2008, 13:45 »
For en fantastik mann! Det er virkelig noe annet enn Fat Fred vi har fått som eier dere. Tenk dere, Ashley er på alle kampene, står blant Toon Army med drakta si (Som han har Duff bakpå forresten). Måtte bare skryte litt over hvor glad jeg er over å ha Asley istedenfor Fat Fred.

Hvor mye gir han Keegan å handle med i sommer mon tro?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #108 på: 16. April 2008, 13:52 »
ikke for aa si noe negativt om mannen, for jeg synes han er dritkul selv.. men mannen har nok noen PR agenter som har fortalt ham hva han skal gjoere og ikke gjoere..

saa forresten en drakt med 1 king kev paa ogsaa :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #109 på: 16. April 2008, 15:01 »
Ja i det siste har han brukt King Kev drakta.
Likte det hun som hadde omvisningen på SJP når jeg var der fortalte om han. Han var en "Real down to earth fella" som snakket med alle om alt mulig. Sto ikke til side for en liten fleip heller!
Etter kampene kan han komme inn på en av barene i klubben, og ofte bruker han gi beskjed om at det er free-bar.

Kameraten min Jeff hadde stått utenfor Stadium of shite i billettkø sammen med han og slått av en liten prat. Så han er nok bare sånn.
« Siste redigering: 16. April 2008, 15:02 av Ulf »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #110 på: 16. April 2008, 15:40 »
Ja virker som en kul fyr Mike!.Veldig jordinær å beina godt planta på jorda :).Håper han holder seg hos oss i mange år.Gjort mye for Newcastle alrede han.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 16. April 2008, 18:27 »
En snodig skrue denne Mike Ashley.
Egentlig ser han jo ut som en litt yngre, litt mindre (av vekst) og litt mer supporter-vennlig utgave av Fat Fred.
Men i stedet for å ta kontrollen sjøl, styre sjappa sjøl, så hyrer han en av sine best betrodde menn til å ta på seg oppgaven som daglig leder av denne bedriften, som jo må sies å være styreformannens oppgave. Selv står han på tribunen, sammen med klubbens mest lojale supportere, iført drakta, og fremstår omtrent som en helt vanlig fan (bortsett fra alle de svære folka rundt ham da). Mike Ashley eier klubben, men driver den ikke. Interessant løsning. Og foreløpig synes jeg det ser ut som en bedre løsning enn mange av våre konkurrenter har fått til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 16. April 2008, 22:30 »
TJA. Skal vel ikke være helt fremmed for at Ashley har en aldri så liten finger med i spillet når det gjelder visse ting. Det tror jeg han har.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #113 på: 17. April 2008, 09:42 »
Selvfølgelig har han det, men han hører nok også mye på de i styret om deres synspunkter. f.eks på det sportslige tror jeg han og Mort "sparrer" mye med DW og de andre i det sportslige apparatet. Når det kommer ned til "plain buisness" så tror jeg han er mer enn kompetent til å ta evt avgjørelser selv.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 17. April 2008, 17:34 »
TJA. Skal vel ikke være helt fremmed for at Ashley har en aldri så liten finger med i spillet når det gjelder visse ting. Det tror jeg han har.
Selvfølgelig har han en finger med i spillet, men det virker som at han har mindre "daglig kontroll" over klubben enn det mange andre klubbeiere i Premier League har. Det ser sånn ut for meg, i hvert fall.

Det virker som at han overlater til Mort å ivereta den daglige driften, og at han selv bare overvåker det hele fra sidelinjen. For all del, Mort og Ashley arbeider trolig ganske tett, men han virker ikke som noen typisk hands on-eier.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 21. April 2008, 21:07 »
http://nufcblog.com/2008/04/21/newcastle-news/ashley-like-any-other-newcastle-supporter-fanatical/

Ellers var det moro å se Ashley og Mort når Owen scora det første målet i går, de holdt rundt hverandre og hoppet opp og ned i ekstase  ;D
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #116 på: 22. April 2008, 23:33 »
http://nufcblog.com/2008/04/21/newcastle-news/ashley-like-any-other-newcastle-supporter-fanatical/

Ellers var det moro å se Ashley og Mort når Owen scora det første målet i går, de holdt rundt hverandre og hoppet opp og ned i ekstase  ;D

Ja, det beste var nesten at puben jeg satt i hadde litt musikk lengre bak i lokalet og akkurat da de hoppet rundt, kom en sang med teksten: I just feel like dancing, dancing osv... ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 22. April 2008, 23:35 »
Våger å tro at sangen du hørte lød "Don't feel like dancing, dancing..." og er signert Scissor Sisters, men det blir jo bare spekulasjoner som går langt utenfor topic!  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 04. Mai 2008, 00:22 »
Så det var DERFOR han hadde trøye nummer 17 i starten.
Vi så jo fort at det umulig kunne være Smith som var årsaken.

Jaja, gratulerer da.