20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leighton Baines til Newcastle?  (Lest 24083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leighton Baines til Newcastle?
« Svar #30 på: 30. Mai 2007, 22:14 »
Sjå for dåke Riise og det raude håret i Newcastle-drakt, fyyy faen!

Den største idioten av alle fotballspelarar i verden er ein habil venstreback, men det hjelper ikkje når han er den mest ufyselige klysa på jord! I tillegg fins det bedre alternativ som f.eks Baines og Taylor som er nevnt her inne.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 30. Mai 2007, 22:15 »
Han spiller ihvertfall ikke fast neste år? Den som lever får se. Han har ihvertfall gjort mer positivt enn negativt for Liverpool denne sesongen.

Hvilke andre venstrebacker i PL eller europa ellers er bedre enn Riise og som samtidig vil være realistiske for oss å signere?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 30. Mai 2007, 22:16 »
Nå har faen i meg ManU signert BÅDE Nani og Anderson.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 30. Mai 2007, 22:20 »
Det bør han ikke? Gi meg en god grunn til det. Riise er blandt PLs beste venstrebacker og ville forsterket oss betraktelig.

Jeg kan gi deg 5 gode grunner:

1. Riise er et rasshøl.
2. Riise er Liverpool-søppel, og hvis våre ambisjoner er CL er Riise for dårlig.
3. Riise skal sikkert ha høy lønn.
4. John Arne Riise betyr Berit Riise.
5. Riise er dårligere enn Baines.

EivindI, nr 1 er jeg enig i, men det driter jeg i. Barton er et rasshøl han også men folk vil gjerne ha han for det om!
Nr 2, HELT UENIG! Riise er en av LFC spillerne som har spilt mest av samtlige spillere de siste 2 årene! Han har vunnet CL og tapt 1 finale på 3 år, så han er deffinitivt ikke for dårlig for lag med CL ambisjoner! Mer erfaring på dette nivået enn f. eks. Baines!
Nr. 3 som angår lønn, har jeg ikke peiling på hva han vil forlange? Blir bare ren gjetning og om/hvis/hva osv.
Nr. 4. Mora han er en tosk uten tvil, men det er ikke hun som skal spille i den sorte og hvite drakta, jeg gir faen!
Nr. 5. Ikke enig! Riise har vist at han takler nivået i PL meget godt, også i CL har han gjort det meget bra. Riise er rask, sterk, offensiv, god innleggsfot og godt skuddbein. Baines er veldig lik i spillestilen, men er langt ifra like sterk som Riise. Jeg mener også at Baines har et stykke opp for å være like god som det Riise er, men han er yngre og har utvilsomt potensiale. Om han da utvikler seg i riktig retning og takler nivået på øverste plan!? 

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 30. Mai 2007, 22:24 »
Han spiller ihvertfall ikke fast neste år? Den som lever får se. Han har ihvertfall gjort mer positivt enn negativt for Liverpool denne sesongen.

Hvilke andre venstrebacker i PL eller europa ellers er bedre enn Riise og som samtidig vil være realistiske for oss å signere?

Taylor, Baines, Bridge?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 30. Mai 2007, 22:26 »
Jeg synes vi bør gå for Taylor jeg! En spiller som er godt kjent med PL og sulten på suksess, i tillegg har han rutine som kommer godt med når vi skal spille CL fotball om 2 år!! ;D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 30. Mai 2007, 22:28 »

Den største idioten av alle fotballspelarar i verden er ein habil venstreback, men det hjelper ikkje når han er den mest ufyselige klysa på jord! I tillegg fins det bedre alternativ som f.eks Baines og Taylor som er nevnt her inne.
Om jeg hadde hatt rødt hår ville jeg blitt fornærmet over den øverste setningen din, men det har jeg ikke og derfor bryr jeg meg ikke om det. Men utseende har vel ingenting å si, og ihvertfall ikke hårfargen!

Ja, Taylor er også et godt alternativ, men heller ikke han har spilt for lag som skal kjempe helt i toppen av PL og CL! Besitter mye av de samme egenskapene som Riise og Baines synes jeg, kansje litt tregere, men til gjengjeld er han en potensiell toppscorer!? Han vet ihvertfall hvor målet står!  ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 30. Mai 2007, 22:30 »
Nå har faen i meg ManU signert BÅDE Nani og Anderson.
Så slenger vi med en link også vettu, det synes ihvertfall jeg hadde vært fint!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 30. Mai 2007, 22:32 »
Det regner jeg med at du klarer selv.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 30. Mai 2007, 22:33 »

Om jeg hadde hatt rødt hår ville jeg blitt fornærmet over den øverste setningen din, men det har jeg ikke og derfor bryr jeg meg ikke om det. Men utseende har vel ingenting å si, og ihvertfall ikke hårfargen!

Ja, Taylor er også et godt alternativ, men heller ikke han har spilt for lag som skal kjempe helt i toppen av PL og CL! Besitter mye av de samme egenskapene som Riise og Baines synes jeg, kansje litt tregere, men til gjengjeld er han en potensiell toppscorer!? Han vet ihvertfall hvor målet står!  ;)

Nei, men vi kan egentlig ikke forvente å signere spillere som har spilt eller spiller for CL lag. Selvom vi har fått noen ekstra millioner i kassa så kommer vi ikke til å signe verdensstjerner. Men disse kan være alternativer på venstrebacken;

Heinze, Bridge, Baines, Taylor.

To av disse har jo spilt toppfotball i flere år.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 30. Mai 2007, 22:34 »

Ja, Taylor er også et godt alternativ, men heller ikke han har spilt for lag som skal kjempe helt i toppen av PL og CL! Besitter mye av de samme egenskapene som Riise og Baines synes jeg, kansje litt tregere, men til gjengjeld er han en potensiell toppscorer!? Han vet ihvertfall hvor målet står!  ;)

Eg har ingenting imot folk med rødt hår og syns ikkje det er noko verre enn brunt og lyst hår, men det er berre noko med Riise og den bleike kroppen, røde håret og stygge gliset. Menmen det er vel berre eg som ikkje kan fordra fyren. Utseende har ingenting å sei for meg så lenge det ikkje er Riise som er på veg, det hadde vore flaut det!:)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 30. Mai 2007, 22:37 »

Nei, men vi kan egentlig ikke forvente å signere spillere som har spilt eller spiller for CL lag. Selvom vi har fått noen ekstra millioner i kassa så kommer vi ikke til å signe verdensstjerner. Men disse kan være alternativer på venstrebacken;

Heinze, Bridge, Baines, Taylor.

To av disse har jo spilt toppfotball i flere år.
Heinze kan pelle seg vekk fra lista, men en av de 3 andre ser jeg gjerne tar turen. Mange gode venstrebacker med fart og offensive kvaliteter og ta av for tiden!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 30. Mai 2007, 22:38 »
Det alle beste alternativet, ingen tvil Wayne Bridge. Men ikkje f om Heinze er eit dårli val. Synest han er en kanonspelar som kliner til i duellane

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 30. Mai 2007, 22:40 »
Heinze er jo dritgod, Frode! Tror uansett ikke vi har sjanse på ham. Mener å huske at han er på vei til Real Madrid?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 30. Mai 2007, 22:44 »
Heinze er jo dritgod, Frode! Tror uansett ikke vi har sjanse på ham. Mener å huske at han er på vei til Real Madrid?
Ja, han er dritgod defensivt, men ganske svak offensivt sammenlignet med de andre som var nevnt der, synes jeg. Dessuten er han snart 30, om han ikke er fylt allerede?
Vil ha en offensiv backtype, da synes jeg de andre tiltrekker meg mye mer!