20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leighton Baines til Newcastle?  (Lest 24088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Leighton Baines til Newcastle?
« Svar #15 på: 24. Mai 2007, 17:19 »
Det ville vært utrolig å fått Baines, men jeg skjønner ikke hvor pengene skal komme fra i disse tider? Sheperd gidder vell ikke gi penger til Sam hvis han skal selge aksjene?

Ashley kan jo gi penger til transfers selv om han kun eier 40%. Regner med at han får kjøpt ut Freddy snart, også...

Ja får håbe det:) Tror ikke det gjør så mye om han gir Sam rundt 5mp. Han går ivertfall ikke konk :)

Å kjøpe Baines vil være en dråpe i havet for Ashley... Han kan spytte inn penger selv om han ikke har majoriteten i selskapet.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #16 på: 24. Mai 2007, 17:32 »
Leighton Baines ville vært en meget god mann for Newcastle. Han er profesjonell, og kan sine saker meget godt. Som ung spiller klarte han allerede å bli årets spiller for en Premier League klubb, og i tilleg er han forsvarer. Sjeldent at de tilfellene blir årets spiller i toppklubber.

Kjenner også en i England som er ihuga Wigan fan, han sier at det ville vært meget trist om Baines forlata Wigan, for han er den største spilleren deres. Men han sa om Baines gikk til Newcastle så ville NUFC ikke ha problem på venstre siden lengre. For Baines kan klare å støtte en venstrekant som ikke har helt dagen ifølge han, og som jeg har sitt selv så stemmer det.

Så tommelen opp for Baines!
Live The Dream, Newcastle United!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 25. Mai 2007, 10:25 »
Og Samuel har nå gått fra Villa til Bolton. Det var jo snakk om at castle var ute etter ham. Kan årsaken til denne overgangen være at castle ser Baines som første pri?  :P ;D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 25. Mai 2007, 10:27 »
Jeg var sikker på at Samuel ikke kom til Newcastle. Det var rykter kun fordi han var ønsket av Bolton når Sam var der, det er naturlig at vi blir linket til de samme spillerne som Big Sam ville ha i Bolton.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 25. Mai 2007, 10:34 »
Glad vi ikke hentet Samuel.... glemmer aldrin selvmålet hans mot Burnley. Noen flere nyheter rundt Baines? har lett på nettet i dag, men finner ikke noe.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 25. Mai 2007, 12:48 »
Baines kåret til årets spiller av supporterne!

Snakkte med en Wigan supporter i england, han sier at det svirrer rykter om at Baines er på vei til Newcastle.

Da får vi håpe at han kommer, har klart å blitt wigans spiller to år på rad nå, som forsvarspiller og meget ung.

Håper så inderlig han at han kommer til klubben, har stor tro på han nå som Newcastle har tatt "Vår rengjøringen"
Live The Dream, Newcastle United!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Mai 2007, 21:01 »
Baines skal nå bli meget vanskelig å få da også Liverpool, klubben han var supporter av som ung også har meldt sin interesse. Det hjelper ikke at Wigans eier Dave Whelan og Newcastle fremtidige eier? Mike Ashley ikke virker som perlevenner akkurat! Arsenal, Tottenham, Everton og ManU skal også være interessert i Baines!

LINK

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Mai 2007, 21:06 »
Arsenal og ManU kommer ikke til å kjøpe Baines. Skulle han gå til Liverpool bør jo dette åpne for en Riise-exit fra Liverpool, noe Big Sam bør følge nøye.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Mai 2007, 21:14 »
Arsenal og ManU kommer ikke til å kjøpe Baines. Skulle han gå til Liverpool bør jo dette åpne for en Riise-exit fra Liverpool, noe Big Sam bør følge nøye.

Nei det bør han IKKJE!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Mai 2007, 21:39 »
Enig! Tar gjerne imot Riise om prisen er riktig!
Den typiske "janteloven" eksisterer ikke hos meg!  ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Mai 2007, 21:40 »
Det bør han ikke? Gi meg en god grunn til det. Riise er blandt PLs beste venstrebacker og ville forsterket oss betraktelig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 30. Mai 2007, 21:44 »
Det bør han ikke? Gi meg en god grunn til det. Riise er blandt PLs beste venstrebacker og ville forsterket oss betraktelig.

Jeg kan gi deg 5 gode grunner:

1. Riise er et rasshøl.
2. Riise er Liverpool-søppel, og hvis våre ambisjoner er CL er Riise for dårlig.
3. Riise skal sikkert ha høy lønn.
4. John Arne Riise betyr Berit Riise.
5. Riise er dårligere enn Baines.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 30. Mai 2007, 21:47 »
Han er et skikkelig ''rauhål''...

Bellamy er og en god spiss, men allikevel ikke mange som vil ha ham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. Mai 2007, 21:48 »
Men nå må vi faktisk innse at vi står bak Liverpool i køen når det gjelder å kjøpe spillere. Selvfølgelig velger Baines Liverpool hvis de virkelig er interessert. Det er det jo ingen tvil om. Og dermed må vi faktisk se på andre alternativer.

Og ditt punkt om at Riise ikke er god nok for CL spill. Håpløst. Han spiller fast på Europas nest beste lag og er en viktig brikke både offensivt og defensovt for Pool.

Og du tror ikke Baines forlanger rimelig høy lønn? Kvitter vi oss med spillere som Owen og Parker kan vi faktisk ta oss råd til å betale spillere vi virkelig trenger litt høyere lønn.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30. Mai 2007, 21:55 »
Og ditt punkt om at Riise ikke er god nok for CL spill. Håpløst. Han spiller fast på Europas nest beste lag og er en viktig brikke både offensivt og defensovt for Pool.

Liverpool er da slettes ikke europas nest beste lag fordi de kom på andreplass i Champions League! I en sånn turnering er det like mye tilfeldigheter og flaks som fører lagene langt, enn pur dyktighet. Og at Riise spilte fast blir vel riktigere å si, når han nå blir kastet på hode og ræva ut av Liverpool. Han spiller ihvertfall ikke fast neste år.

Jeg sa ikke at Riise ikke er god nok for Cl-spill, jeg sa at han ikke er god nok til å heve oss nok til at vi skal kunne komme oss til Cl. Å si at Riise er en viktig brikke defensivt for Pul, skjønner jeg ingenting av. Carragher er en viktig brikke defensivt for Pul.