20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leighton Baines til Newcastle?  (Lest 24095 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Leighton Baines til Newcastle?
« på: 24. Mai 2007, 15:50 »
Wigans venstreback Leighton Baines skal ifølge seriøse Evening Chronichle være på vei til Newcastle. Prislappen på 5 millioner pund er lommerusk for Newcastles storaksjonær Mike Ashley.

Den norske newcastlefansen virker utelukkende positive til et eventuelt kjøp av 22-åringen. Baines, som ble kåret til Wigans beste i fjorårssesongen, skal visstnok også være gira på å spille på et høyere nivå enn det han gjør i dag.

Baines er bekymret for at karrieren skal stagnere hvis han blir værende i Wigan, og føler at det kan være på tide med et klubbskifte. Venstrebacken har elleve U-21 kamper for England, og kan bli en svært viktig brikke for Sam Allardyce i jakten på et stabilt forsvar.

Leighton Baines ble født 11. desember 1984 i Liverpool, England. Han debuterte for Wigan i 2002 og scoret sitt første mål mot Ipswich Town sesongen 2004/2005. Baines er 170 centimer høy, og har et bra venstrebein og ett godt skudd, og de fleste husker sikkert målet han scoret mot Manchester United tidligere i år.

Newutd.no kommer tilbake med mer om saken.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leighton Baines til Newcastle?
« Svar #1 på: 24. Mai 2007, 16:00 »
Har en liten vanskelighet med å ta det helt seriøst dette med linking av spillere med tanke på at Sam fortsatt er på ferie, og vi har byttet eiere for bare timer siden. Men når det er sagt er jo Baines en av de mer realistiske målene jeg tror havner hos oss.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 24. Mai 2007, 16:04 »
Hadde vært helt fantastisk om dette skjer.
Baines er stødig defensivt, god posisjonering, utrolig bra skuddbein og gode innlegg. I tillegg er han utrolig profesjonell stabil mann. Sånne trenger vi!!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 24. Mai 2007, 16:10 »
Håper ryktene stemmer! Leighton Baines vil være den sterkeste venstrebacken vi har hatt på mange år! Dette lover virkelig godt! Han er en sterk kandidat til landslagsspill i fremtiden også! Liker godt at Big Sam satser på unge, engelske spillere, som er fordi "ung og talentfull" perioden... Synes Baines har utviklet potensialet sitt godt i Wigan, og da tror jeg han bare kommer til å utvikle det enda bedre i Newcastle. Er det flere aviser som melder dette?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
« Svar #5 på: 24. Mai 2007, 16:16 »
Det er værtfall heilt klart at vi trenge nye forsvarsspelarar!! Ej trur Leighton Baines hadde vår en bra mann! Å i tillegg fått Nicky Hunt! Ej meina viss vi he tenkt å handle so må det alle tillfelle være defensive spelara!  ;) Einaste vi kan bruke som er der no etter mi meining er Steven Taylor.. Må få inn en god og litt rutinert midtstopper i lag me han.
Det som hat våre problemet til newcastle dei siste åra..Det må vær at kvar gang Newutd handla så er det berre offensive spelara..Ej vill sei at vi he en av dei beste midtbanene i Engalnd! Og so lenge alle spissane er skade fri so er alle dei klasse spelarar! Berre å håpe på at Martins blir i klubben!

Ej he trua på at Big Sam fiksa noken bra forsvars spelara
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. Mai 2007, 16:18 »
Baines ville blitt en utrolig bra start :D
Hvis denne går i boks mangler vi bare minst 3 forsvarsspillere til
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 24. Mai 2007, 16:19 »
Når tilogmed nufc.co.uk sier at Baines kan være klar, MÅ det ligge noe i det!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. Mai 2007, 16:21 »
Når tilogmed nufc.co.uk sier at Baines kan være klar, MÅ det ligge noe i det!

Helt sant. nufc.co.uk melder ikke om løse rykter, det er ihvertfall helt sikkert!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #9 på: 24. Mai 2007, 16:25 »
Men som de presiserer er dette rykter fra media og trenger på ingen måte å ha rot i virkeligheten.

Sitat:
AS Newcastle United continue to be linked with a host of names throughout the close season, nufc.co.uk will be keeping you up to date with all the transfer talk doing the rounds.
The names we mention are merely a record of media speculation and are by no means an accurate representation of players Newcastle United may or may not be targeting.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 24. Mai 2007, 16:38 »
Men som de presiserer er dette rykter fra media og trenger på ingen måte å ha rot i virkeligheten.

Sitat:
AS Newcastle United continue to be linked with a host of names throughout the close season, nufc.co.uk will be keeping you up to date with all the transfer talk doing the rounds.
The names we mention are merely a record of media speculation and are by no means an accurate representation of players Newcastle United may or may not be targeting.

MEN, det er ikke ofte nufc.co.uk skriver at det går rykter om spillere som kan komme inn. Det de skriver om at det er hentet fra media osv, er noe de MÅ ha med uansett, siden de ikke har lov til å melde noe før det er helt sikkert. Jeg kan ikke huske sist nufc.co.uk skrev om rykter om spillere som kunne være på vei inn.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 24. Mai 2007, 16:42 »
Helt sant, localhero. Jeg kan heller ikke huske at de har meldt om slike rykter før...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Mai 2007, 16:49 »
Det skjer så mye rundt klubben nå at jeg har vanskelig for å fordøye alt. Jeg har ikke fått tid til å glede meg over at Bramble har blitt sluppet engang.

Det ville vært utrolig å fått Baines, men jeg skjønner ikke hvor pengene skal komme fra i disse tider? Sheperd gidder vell ikke gi penger til Sam hvis han skal selge aksjene?

Jeg håper vi kan handle spillere selv om vi er under oppkjøp.. hvis ikke kan vi bli liggende langt etter.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. Mai 2007, 16:52 »
Det ville vært utrolig å fått Baines, men jeg skjønner ikke hvor pengene skal komme fra i disse tider? Sheperd gidder vell ikke gi penger til Sam hvis han skal selge aksjene?

Ashley kan jo gi penger til transfers selv om han kun eier 40%. Regner med at han får kjøpt ut Freddy snart, også...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. Mai 2007, 17:02 »

Ashley kan jo gi penger til transfers selv om han kun eier 40%. Regner med at han får kjøpt ut Freddy snart, også...

Ja får håbe det:) Tror ikke det gjør så mye om han gir Sam rundt 5mp. Han går ivertfall ikke konk :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /