20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sir John Hall har solgt aksjene sine i NUFC  (Lest 26157 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sir John Hall har solgt aksjene sine i NUFC
« Svar #105 på: 30. Mai 2007, 09:04 »
Vet at dette er The Sun og at kilden er lite troverdig, men hva tror dere om dette at Shepherd vil kjempe for klubben? Kan det være noe i dette, eller er det mest sannsynlig tull fra ende til annen?

Jeg venter uansett spent på neste skritt i forhandlingene om Ashley sin eventuelle overtakelse!

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-10151,00.html

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #106 på: 30. Mai 2007, 10:22 »
Det viser i såfall bare at Shepherd er en som alltid tenker på seg selv og sin pengepung i første rekke.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 31. Mai 2007, 09:09 »
Ryktes om at møte skal holdes i dag eller i morgen, og det er veldig sannsynlig at Ahsley får kjøpe de aksjene han trenger!

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2091788,00.html?gusrc=rss&feed=7

djmattis

• Gjest
« Svar #108 på: 31. Mai 2007, 10:08 »
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=67721

han har visstnok fått 54% nå så da er det vel si og så klart da?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 31. Mai 2007, 11:02 »
Det meldes om at han har fått løfter om å få kjøpe opp. Så det er "så og si" klart. Men han har ikke fått dem enda... Så lenge det ikke skjer noe helt spesiellt så går det nok i orden.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 31. Mai 2007, 16:12 »
Shares in Newcastle United, which finished the last season 13th in the English premier league, jumped more than 14 percent to 96p, valuing the firm at 127.8 million pounds.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 03. Juni 2007, 09:30 »
Kan se ut som at Shepherd IKKE vil selge sin aksjepost til Mike Ashley, og at det plutselig er flere interesserte kjøpere som vil prøve å kjempe seg inn i klubben!? Ihvertfall om vi skal tro avisen The Mail on Sunday! Men er dette en troverdig avis? Jeg vet ikke, men jeg liker ikke det jeg leser! Tror det vil være best for alle parter, og spesielt Sam Allardyce å få klarhet i eiersituasjonen i klubben slik at han vet hvor han kan legge lista ved innkjøp!

Link til The Mail on Sunday

Link til det samme fra tribalfootball

Men gårsdagens Daily Mirror hevdet på sin side at Ashley nærmet seg overtakelse av Newcastle United FC, og at flere møter med Shepherd er planlagt. Men også denne avisen melder om interesse fra "the Far East"! Kan det gå mot nok en "krig" i styrerommet på St. James Park?

Link til Daily Mirror

Om Shepherd skal "kødde" til dette her blir jeg en meget sint mann! Dette kan vitne om at han ihvertfall ikke tenker på klubbens beste men heller på hvor mye penger det er mulig å hente! Jeg for min del håper, om dette stemmer, at Ashley "rævkjører" Shepherd og at etter en kamp i styrerommet på SJP blir Shepherd nødt til å selge sin aksjepost for en "slikk og ingenting"!
Men det beste hadde vært om Ashley og Shepherd kom til enighet ganske snart, slik at klubben kan begynne å fokusere på andre "ting" enn dette med eierskapet!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 03. Juni 2007, 09:47 »
Den avisen du refererer til er ikke en seriøs avis. Men jeg ser ikke bort fra at det kan ligge noe i dette... Håper for gudsskyld Ahsley får ta over fortere enn svinnt!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 03. Juni 2007, 10:07 »
Den avisen du refererer til er ikke en seriøs avis. Men jeg ser ikke bort fra at det kan ligge noe i dette... Håper for gudsskyld Ahsley får ta over fortere enn svinnt!!!
Hvilken av de? The Mail on Sunday eller Daily Mirror? Eller er begge lite troverdige?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 03. Juni 2007, 11:18 »
Ingen av de er særlig troverdige.

Men "The Mail on Sunday" var den jeg snakket om.. Blir som "se og hør" vs. "her og nå" :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 06. Juni 2007, 15:14 »
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=40533.2550

Kan virke som Shepherd selger, men fortsette som styreformann.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #119 på: 07. Juni 2007, 09:46 »
Nå har han endelig gitt slipp på aksjene i allefall!

Commenting on the offer, Freddy Shepherd, Chairman of Newcastle United, said:

"The time since Newcastle's flotation in 1997 has seen a radical transformation in the Club and its fortunes, with the Club now being one of the 20 wealthiest clubs in Europe with one of the finest stadiums in European football, a premier league participant and a regular participant in European UEFA competitions with a fantastic fan base.?

"The offer from SJHL is at a level which fully reflects both the performance of Newcastle and its prospects and ambitions for the future. The Board believes that SJHL and Mike Ashley will be excellent custodians of Newcastle United's heritage and will provide the best possible opportunity for the Club to flourish in the future, to the benefit of the Company and its fans."

hele børsmeldingen kan leses HER