20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sir John Hall har solgt aksjene sine i NUFC  (Lest 26133 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sir John Hall har solgt aksjene sine i NUFC
« Svar #60 på: 25. Mai 2007, 12:02 »
Dette her er nok et stikk til Freddy fra Sir John Hall. De har ikke tålt trynet på hverandre etter at Sir Bobby ble sparket, da Freddy ville beholde Bobby, mens Hall familien ville sparke han. Freddy skal visst ha spurt Hall familien om de egentlig brydde seg om Newcastle United. Etter dette har de knapt snakket sammen.

Vi skal huske på at det er Hall familien som har hatt mest å si da de har eid flest aksjer. Noe også Sir Bobby Robson har påpekt flere ganger etter at han fikk sparken.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 25. Mai 2007, 12:07 »
Fred er nok mer eller mindre ferdig i Newcastle nå. Egentlig greit nok, men jeg er ikke like negativ til han som veldig mange Newcastle supportere er. Ser ikke helt hva han gjør galt hele tiden.. Greit nok, han driter seg ut i media en gang i blandt. Men jeg tar heller en styreformann som pøser ut millioner til spillerkjøp enn en gnien jævel som de har i Bolton, Fulham og ( hadde i ) Villa.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 25. Mai 2007, 12:08 »
Fred er nok mer eller mindre ferdig i Newcastle nå. Egentlig greit nok, men jeg er ikke like negativ til han som veldig mange Newcastle supportere er. Ser ikke helt hva han gjør galt hele tiden.. Greit nok, han driter seg ut i media en gang i blandt. Men jeg tar heller en styreformann som pøser ut millioner til spillerkjøp enn en gnien jævel som de har i Bolton, Fulham og ( hadde i ) Villa.

Enig med deg, men han kunne spart seg for å ta ut flere millioner i aksjeutbytte. De pengene burde vært i klubben.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 25. Mai 2007, 12:12 »
Joda, men han driver jo ikke med veldedighet heller da. Han er en business man som er ute etter å tjene penger og gjøre suksess, både på privat og i jobb. Men at han har tatt ut litt vel mye er jeg enig i, men noe annet kan man egentlig ikke forvente. Det er ikke mange styreformenn som ikke forsyner seg av kaka.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #65 på: 26. Mai 2007, 15:12 »
Regner med at Ashley kommer til å berolige styret i NUFC på møtet i dag. Ikke noe å bekymre seg over!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 26. Mai 2007, 15:16 »
Møte i dag??

Denne Ashley er god for 1,9 milliarder dollar. Roman er god for 18,9 milliarder dollar!;) Han har penger, men når ikke den Russiske mafian til knærne engang.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 26. Mai 2007, 15:18 »
Møte i dag??

Denne Ashley er god for 1,9 milliarder dollar. Roman er god for 18,9 milliarder dollar!;) Han har penger, men når ikke den Russiske mafian til knærne engang.

Ashley er god for 1900 millioner PUND og ikke dollar. Dvs ca 20 milliarder kroner.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 26. Mai 2007, 15:36 »
Det er sant, bommet der. Men han har fortsatt under en 1/5 del av formuen til Roman, det jeg ville frem til!:) Er egentlig glad vi ikke blir noe "kjøpe lag" slik som Chelsea.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 26. Mai 2007, 15:37 »
Mr Ashley er rik nok for min del
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 26. Mai 2007, 15:43 »
Hvis han hadde brukt en milliard kroner på spillerkjøp i sommer tror jeg ikke han hadde merket noe særlig til det, så jeg tror ikke han kommer til å ruge på pengene akuratt.  ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 26. Mai 2007, 16:11 »
Det viktgste er at vi får en eier som vil ser på invisteringen som langsiktig. Hadde han betalt ut gjelden, ville det ha medført at klubben er i stand til å generere nok penger selv..Tror jeg..

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 26. Mai 2007, 17:11 »
synes dette er bra jeg, trenger en mann med spenn hvertfall om vi skal nå CL plass.
lt;3 Newcastle <3

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 26. Mai 2007, 17:21 »
Mr Ashley er rik nok for min del

For meg også. Hadde vore kjedlig om vi berre skulle gå rundt og kjøpe spelarar til 250 mill.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 26. Mai 2007, 19:41 »
Møte i dag??

Ashley er god for 1900 millioner PUND og ikke dollar. Dvs ca 20 milliarder kroner.

Som er det samme som 3,33 milliarder dollar og ikke 1,9. Vi skal med andre ord ikke legge oss ned for å grine fordi vi ikke når Roman til låret!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg