20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sir John Hall har solgt aksjene sine i NUFC  (Lest 26155 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sir John Hall har solgt aksjene sine i NUFC
« Svar #15 på: 23. Mai 2007, 17:14 »
Nå er det jævla digg å være NUFC supporter :D :D Haha all uflaksen de siste åra, og nå kommer plutselig alt på en gang :D Sheperd må jo selge nå. Den prisen han får ass  :o

Eieren av Sportsworld? Wow, det er englands beste sportsbutikk ;D Mye bedre enn JJB  :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. Mai 2007, 17:22 »
Dette står og lese om mannen på wikipedia:
Newcastle United
On 23rd May 2007, Ashley bought 41.6% of Newcastle United for a reported £55,342,223. An offer has been made to buy the remaining 29.8% of shares from current chairman Freddy Shepherd, which would make Ashley the complete owner of Newcastle United. Ashley expects to launch the club into the top three of the world within three years.

YES, les det siste avsnittet! "Ashley expects to launch the club into the top three of the world within three years."

Det hadde vært digg! Nå må bare Shepherd selge!

http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Ashley_(businessman)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 23. Mai 2007, 17:23 »
Fint tidspunkt for FF og trekke seg også mens han er på topp. Har jo nettopp gitt oss Big Sam :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. Mai 2007, 17:39 »
Kan noen fortelle meg hvor "rik" denne Mike Ashley er?

Den 25. rikeste i England. god for £1900 mill. Var god for £1000 i 2006, så har tjent fett dette året!

Han solgte nettopp Sportsworld for 900 mill tror jeg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. Mai 2007, 18:02 »
Shit, dette kom uventet!!  ;D

Fortsatt usikker på hvilke konsekvenser dette får for Newcastle? Vil det bli store forskjeller!?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #20 på: 23. Mai 2007, 18:04 »
John Hall har jeg stor respekt for, i forhold til Shepherd. At Sir John Hall forsvinner er da ikke så veldig gledelig.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #21 på: 23. Mai 2007, 18:27 »
Kan noen fortelle meg hvor "rik" denne Mike Ashley er?

Den 25. rikeste i England. god for £1900 mill. Var god for £1000 i 2006, så har tjent fett dette året!

Han solgte nettopp Sportsworld for 900 mill tror jeg.
Tror han tjente de £900M  på å børsnotere selskapet. Fortsatt han som eier det-

Ellers har jo aktiviteten i Aksjekursen vært jevnt stigende det siste året, så at det har vært noe i gjerde har vel egentlig ligget i kortene. De jeg kjenner i England og er Newcastle supportere har sagt det de siste mnd at det nå var like før en overtagelse var på plass. Selvsagt deres spekulasjoner, men nå fikk de jo rett da. Herlig det som skjer i klubben nå om dagen :-)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #22 på: 23. Mai 2007, 18:33 »
John Hall har jeg stor respekt for, i forhold til Shepherd. At Sir John Hall forsvinner er da ikke så veldig gledelig.
Han har sagt ja til å være President i klubben på livstid, men vil vel ikke ha noe å si i den store driften av klubben. Men han får i allefall den ære han fortjener. I tillegg til Sir John Hall Stand selvsagt.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 23. Mai 2007, 18:46 »
Dette er nesten for godt til å være sant.... klyper meg i armen.... dette er det største i NUFC siden FA Cup finalene (jaja vi tapte, men var der:P)

Hall familien er borte, fat fred er kanskje på vei bort, Titus er long gone og roeder har rydda skrivebordet....

Og inn kommer Big Sam, fetere stadion og nytt styre\eierskap som er ENGELSK!!! det betyr myyye for meg og sikkert andre også....

Jeg har alltid elsket skjærene og fellesskapen vår, den vonde tida er forhåpentligvis over (HÅPER JEG!!) Vi har gode tider i vente..... veien opp til det amerikanske og russiske rasket er et stykke...men med litt tid:)

Vi har vertfall muligheten til å bli en storhet i england... som faktisk er en engelsk klubb:D

Gratulerer med dagen alle sammen
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 23. Mai 2007, 18:52 »
Selv om Sir John Hall har gjort en flott jobb for klubben, så synes jeg det var greit at han solgte aksjene sine. Han vil fremdeles være en viktig del av Newcastle United i mine øyne. Først og fremst gjennom at en tribunedel bærer hans navn, og på grunn av hans sterke posisjon i klubbens historie.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 23. Mai 2007, 18:59 »
Ja det glemte jeg å få sagt.... Sir Jon Hall har vært en kjempe eier.... Men han vil alltid bli husket for alt han har gjort for oss.... Han har jo egen stand på SJP. Og det er vel fortjent
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Mai 2007, 19:06 »
vi får håbe overtakelsen skjer fort, siden det mest sansynlig senker farten på overgangsmarkedet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #27 på: 23. Mai 2007, 19:10 »
Fat Fred sa for ikke lenge siden at så lenge Hall familiens aksjer ikke var solgte var ikke et oppkjøp aktuelt, men den dagen det skjedde ville det være en mulighet for det. Har dessverre ikke link.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. Mai 2007, 20:04 »
Dette kom på et veldig fint tidspunkt! No er vi enda nærmere topp 4 i england. Og skal vi klare å nærme oss den er det greit å ha en milliardær i bakhånd som forhåpentligvis spytter inn penger.  ;D
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. Mai 2007, 21:40 »
Dette er jo gliiimrende nyheter. Takk til Sir John selvsagt. Han har vi ikke noe imot. Det som er positivt er at FF forhåpentligvis ryker. Og penger til å handle i tillegg. Hvis vi bruker pengene til å kjøpe de beste talentene kan dette bli niice.