20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Men her var det vel Schalke som gjaldt, et lag jeg kjenner lite til, bortsett fra Altintop (klar for Bayern nå?) og Kurani (rikitg skrevet?) som de navnene jeg drar kjensel på umiddelbart. Ellers har jo også Schalke en flott og mektig stadion i Arena Auf Schalke.
Sitat fra: chickenman p? 25. Mai 2007, 22:52Men her var det vel Schalke som gjaldt, et lag jeg kjenner lite til, bortsett fra Altintop (klar for Bayern nå?) og Kurani (rikitg skrevet?) som de navnene jeg drar kjensel på umiddelbart. Ellers har jo også Schalke en flott og mektig stadion i Arena Auf Schalke.Altintop er klar for Bayern, ja. Synes det var en litt rar overgang, ser ikke helt at han skal bli en bra forsterkning for dem. Kevin Kuranyi er en vanvittig god spiller, og en stor del av grunnen til årets tittelkamp. Ellers har Schalke vært preget av mange dansker som nøkkelspillere de siste årene. Christian Poulsen og spesielt Ebbe Sand har vært veldig gode. Nå er det Løvenkrands og Larsen som gjelder. Ellers er Marcelo Bordon en spiller å legge merke til, som kanskje er ukjent for mange. Fantastisk god midtstopper, og sannsynligvis Schalkes beste spiller.
Sitat fra: Berntsen p? 26. Mai 2007, 15:05Sitat fra: chickenman p? 25. Mai 2007, 22:52Men her var det vel Schalke som gjaldt, et lag jeg kjenner lite til, bortsett fra Altintop (klar for Bayern nå?) og Kurani (rikitg skrevet?) som de navnene jeg drar kjensel på umiddelbart. Ellers har jo også Schalke en flott og mektig stadion i Arena Auf Schalke.Altintop er klar for Bayern, ja. Synes det var en litt rar overgang, ser ikke helt at han skal bli en bra forsterkning for dem. Kevin Kuranyi er en vanvittig god spiller, og en stor del av grunnen til årets tittelkamp. Ellers har Schalke vært preget av mange dansker som nøkkelspillere de siste årene. Christian Poulsen og spesielt Ebbe Sand har vært veldig gode. Nå er det Løvenkrands og Larsen som gjelder. Ellers er Marcelo Bordon en spiller å legge merke til, som kanskje er ukjent for mange. Fantastisk god midtstopper, og sannsynligvis Schalkes beste spiller.Absolutt ikke!Keeper Michael Neuer ble kåret til årets suverent beste spiller av Kicker i Bundesliga, så da må jo han være den beste spilleren på Schalke?