Bruker nordicbet og er fornøyd med det. Brukbar odds, og er gode på norsk fotball, helt ned til 5.divisjon.
Har ikke prøvd andre bookmakere, så jeg aner ikke om Nordicbet er verre eller bedre.
Norsk tipping bruker jeg bare til lotto en gang i blant ettersom odds og utvalg er dårligere enn hos Nordicbet. Det positive er jo at pengene går tilbake til idretten dersom jeg skulle tape.
Nordicbet er helt greie de, men synst de har en elendig layout og menyfunksjoner..
Det gøye med NB er som du sier odds på kamper helt ned til 5div. Er jo ofte oddsen er satt helt feil, så muligheten til å tjene gode penger er tilstede der.
Leste om en kar som hadde tjent 400 000kr på en sommerferie kun på norske kamper.
Ja, Nordicbet er gode på lavere divisjoner. Det er penger å hente der. Jeg har hørt mange historier om folk som har tjent seg fete på å spille på slike kamper, selv har jeg tjent noen skarve tusenlapper på dette sånn all over, og da trekker jeg fra det jeg har satset.
Når det gjelder layout og menyfunksjoner så bryr jeg meg ikke om det. Jeg har brukt NB i lang tid nå, og kommer til å fortsette med det dersom det samme tilbudet blir opprettholdt eller utvidet. Og Norsk Tipping kommer fortsatt til å få gleden av kronene jeg spytter inn i Lotto-bonger. Jeg har ikke vunnet noe stort enda, men som alle andre så går jeg med en liten drøm om å vinne den store gevinsten. Jeg har jo vært med på å finansiere deler av en eller annen ballbinge, så noe godt har selv jeg gjort i løpet av livet mitt.