20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BOOKMAKERE  (Lest 8582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Yakutza

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
BOOKMAKERE
« Svar #15 på: 07. Sep. 2005, 07:25 »
Jeg har prøvd mange forskjellige bookmakere på internett (poker spilling), og har funnet ut at NordicBet er klart best! De har kanskje ikke den beste hjemmeisden, men alt annet er bra.
t doesn`t matter if you win by an inch or a mile, winning is winning.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
BOOKMAKERE
« Svar #16 på: 03. Nov. 2005, 15:16 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Sitat fra: "Rolfern"
Bruker nordicbet og er fornøyd med det. Brukbar odds, og er gode på norsk fotball, helt ned til 5.divisjon.

Har ikke prøvd andre bookmakere, så jeg aner ikke om Nordicbet er verre eller bedre.

Norsk tipping bruker jeg bare til lotto en gang i blant ettersom odds og utvalg er dårligere enn hos Nordicbet. Det positive er jo at pengene går tilbake til idretten dersom jeg skulle tape.

Nordicbet er helt greie de, men synst de har en elendig layout og menyfunksjoner..

Det gøye med NB er som du sier odds på kamper helt ned til 5div. Er jo ofte oddsen er satt helt feil, så muligheten til å tjene gode penger er tilstede der.

Leste om en kar som hadde tjent 400 000kr på en sommerferie kun på norske kamper.

Ja, Nordicbet er gode på lavere divisjoner. Det er penger å hente der. Jeg har hørt mange historier om folk som har tjent seg fete på å spille på slike kamper, selv har jeg tjent noen skarve tusenlapper på dette sånn all over, og da trekker jeg fra det jeg har satset.

Når det gjelder layout og menyfunksjoner så bryr jeg meg ikke om det. Jeg har brukt NB i lang tid nå, og kommer til å fortsette med det dersom det samme tilbudet blir opprettholdt eller utvidet. Og Norsk Tipping kommer fortsatt til å få gleden av kronene jeg spytter inn i Lotto-bonger. Jeg har ikke vunnet noe stort enda, men som alle andre så går jeg med en liten drøm om å vinne den store gevinsten. Jeg har jo vært med på å finansiere deler av en eller annen ballbinge, så noe godt har selv jeg gjort i løpet av livet mitt.
Carr har altfor få landskamper for England!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
BOOKMAKERE
« Svar #17 på: 04. Nov. 2005, 00:11 »
Artig at du blåste litt liv her da Sjonkel Rolf :D
Ting har endra seg siden sist og nå spiller jeg kun hos NB!!
Siden der har blitt bedre siden sist og oddsen er fremdeles ok!!

Når det gjelder Lotto så deler jeg dine drømmer der, men vet at jeg aldri kommer til å vinne :cry: (er vel sjelden at folk i samme familie får 7 rette?)

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
BOOKMAKERE
« Svar #18 på: 04. Nov. 2005, 07:50 »
Folk i samme familie?  :shock:  Vunnet mye penger elller? :)