20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle på gratis handletur?  (Lest 7638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle på gratis handletur?
« Svar #15 på: 19. Mai 2007, 12:56 »
En annen grunn til å ønske Viduka, er at han faktisk VIL spille for klubben. Det er mer enn hva vi kan si om mange av de nåværende spillerene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Mai 2007, 13:58 »
Denne sesongen kom Viduka på delt 4. plass sammen med Rooney på toppscorer lista med 14 mål! Meget imponerende for et lag som Middlesbrough.
Kan også ta med at det er KUN Milner av dagens NUFC spillere som har flere assist i PL enn Viduka! Milner har 7 assist, mens Viduka har 5 assist! Ikke dårlig det heller!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 19. Mai 2007, 15:57 »
Jeg vil gjerne se begge spillerne i Newcastle-trøya. De er begge kvalitetspillere og gratis, derfor skal vi slå til så fort som mulig.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 19. Mai 2007, 16:54 »
Viduka er som andre nevner en meget seriøs fotball spiller, og jeg tror han vil gjøre sitt ytterste for å hjelpe klubben med å få suksess. Han har masse rutine, og de yngre kan lære masse av ham.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #19 på: 19. Mai 2007, 21:11 »
Bedre å få inn gode spillere gratis, slik som Viduka, enn å bruke mange millioner og kanskje spilleren flopper. Viduka har vist at han holder et høyt nivå i PL og 14mål på 29kamper er ikkje dårlig det
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 19. Mai 2007, 21:12 »
Dette vil være geniale handeler i god Allardyce-ånd! Viduka er en fin løsning på kort sikt, og da kan vi gjerne pælme Sibi ut!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 20. Mai 2007, 02:15 »
Det jeg har sett av Viduka har vært kun positivt faktisk. Har sett to Middlesbrough kamper. En på The Valley og en på Riverside. Jeg ble kraftig imponert begge gangene. Han hadde en fantastisk teknikk og selvfølgelig styrke som mange nevner. Jeg tar heller Bent enn Viduka siden Viduka ikke er en unge lenger, men han er så jævla mye bedre enn Sibbe.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Mai 2007, 12:22 »
Sunday Sun melder i dag at Viduka antakeligvis signerer ny kontrakt med Boro. Litt surt, men får vi Ben Haim er jeg fortsatt strålende fornøyd.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Mai 2007, 12:30 »
Kan ikke skjønne hvorfor alle roser Viduka så høyt opp i skyene! Han scorer lite mål, han er treig og han er gammel til spiss å være! Hva skal vi med han når vi har Martins og Owen, med Caroll som backup!
Hvis vi skal nå målet om å bli et topplag igjen, må vi virkelig hente toppspillere, og ikke halvgode Boro-rejects.... Ben-Haim er en klassespiller, som er god nok for Chelsea og Liverpool, så han vil jeg gjerne ha inn. Skeptisk til Nicky Hunt. Etter min mening bør Big Sam satse så høyt at han ikke henter inn engelskmenn som ikke er i landslagsdiskusjon....
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20. Mai 2007, 12:32 »
Viduka har scoret 14 mål i PL i år... Det vil si delt 4. plass på toppscorerlista sammen med Bent blant annet. Han er god, men han er ikke en ''toppspiss''.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Mai 2007, 13:13 »
Nei, men vi trenger ingen ny TOPPSPISS. Hva faen skal vi med det da? Vi har to TOPPSPISSER i Martins og Owen. Og få inn Viduka ville vært perfekt. Da har vi Martins, en som garanterer 15 spektakulære mål per sesong fra noe uventede hold, Owen, som garanterer 15 mål ++ fra alle hold avhengig av om han er skadet, pluss Viduka som garanterer 10-15 mål avhengig av hvor mye han får spille. Denne mannen setter også de aller fleste sjanser og kan score noen spektakulære mål. Om ikke han får starte, pga at Martins og Owen spiller, så er han i alle fall den perfekte backup!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 20. Mai 2007, 13:36 »
Nei, men vi trenger ingen ny TOPPSPISS. Hva faen skal vi med det da? Vi har to TOPPSPISSER i Martins og Owen. Og få inn Viduka ville vært perfekt. Da har vi Martins, en som garanterer 15 spektakulære mål per sesong fra noe uventede hold, Owen, som garanterer 15 mål ++ fra alle hold avhengig av om han er skadet, pluss Viduka som garanterer 10-15 mål avhengig av hvor mye han får spille. Denne mannen setter også de aller fleste sjanser og kan score noen spektakulære mål. Om ikke han får starte, pga at Martins og Owen spiller, så er han i alle fall den perfekte backup!

Helt enig. Kloke ord.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 20. Mai 2007, 15:20 »
Helt enig. I tillegg har vi Ameobi som garanterer minst 4 mål på en sesong :)

Men vi bør kvitte oss med sibierski, slik at en fremmadstormende Carrol kan få spilletid.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 20. Mai 2007, 15:26 »
er det noe Allardyce har bevist så er det at han kan få gamle spillere til å prestere som om de var unge igjen, derfor er jeg veldig positiv til å signe Viduka.

I tillegg har Viduka en spillerstil som ikke er så avhengig av alderen, dvs han spiller på styrke, taktiske plasseringer og rutine. Viduka kommer til å forbli en toppspiller til han blir minst 34, akkurat som Shearer.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 20. Mai 2007, 17:58 »
Helt enig. I tillegg har vi Ameobi som garanterer minst 4 mål på en sesong :)

Helt enig med Fredrik, i at Viduka ville vært perfekt. Vi har jo Ameobi og Carroll også så hvis vi ikke får inn Viduka er det ikke no krise.

Ellers så lo jeg godt av den kommentaren annern. Haha  ;D