20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle på gratis handletur?  (Lest 7605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle på gratis handletur?
« på: 18. Mai 2007, 17:33 »
Newcastle ser ut til å forsterke stallen med to spillere på free transfer. Mark Viduka og Tal Ben Haim skal begge være svært lystne på å følge etter Sam Allardyce til St.James? Park.

Mark Viduka la ikke skjul på at han ville spille for Newcastle før årets sesong, men den gangen blokkerte Middlesbrough en overgang. Denne gangen kan Viduka gå gratis, noe som antakeligvis passer Allardyce helt perfekt.

En annen spiller som ?Big Sam? kjenner veldig godt er Boltons Tal Ben Haim. Ben Haim kan spille både høyreback og midtstopper, og virker som en meget god løsning for The Magpies. Ben Haim har også muligheten til å komme til oss på såkalt free transfer.

Det er liten tvil om at dette hadde vært en god start på et spennende transfervindu, både økonomisk og sportslig, sett med newcastlebriller.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Newcastle på gratis handletur?
« Svar #1 på: 18. Mai 2007, 17:58 »
Så klart henter vi begge disse to! Bare ikke noen toppklubber ødelegger for oss, bare for å irritere oss.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Mai 2007, 20:05 »
HELT GREIT FOR MEG :)
lt;3 Newcastle <3

Noreng

• Gjest
« Svar #3 på: 18. Mai 2007, 22:20 »
Det gjør messom ikke no om vi henter de for min del :P

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Mai 2007, 23:42 »
Henter vi disse to spillerne, har vi gjort et VARP! Håper virkelig eg får sett desse i Newcastle-drakt :)

Viduka putta 14 mål på 29 kamper, han er god for over 20 mål om han er skadefri gjennom sesongen.
* Newcastle 4 Ever :) *

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Mai 2007, 03:25 »
iduka kan vi gjerne klare oss uten. men ben haim hade vært bra.. selv om viduka kommer gratis syns jeg han er for dårlig+for gammel+ vi trenger en bra target spiss.. og kommer viduka får vi ikke det :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Mai 2007, 07:08 »
iduka kan vi gjerne klare oss uten. men ben haim hade vært bra.. selv om viduka kommer gratis syns jeg han er for dårlig+for gammel+ vi trenger en bra target spiss.. og kommer viduka får vi ikke det :)

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007230110,00.html]
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Mai 2007, 08:41 »
Defender Ben Haim is out of contract at the Reebok and will snub interest from Spurs and Chelsea to link up with his old boss.

Åhhh.. Dette liker jeg...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Mai 2007, 09:24 »
Defender Ben Haim is out of contract at the Reebok and will snub interest from Spurs and Chelsea to link up with his old boss.

Åhhh.. Dette liker jeg...

Link?

Tråden til asbjørn litt lenger oppe. The sun.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 19. Mai 2007, 10:18 »
Hadde vært DIGG med Ben Haim i Newcastle!! ;D

Taylor - Ben Haim er en FINFIN løsning bak for Newcastle.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19. Mai 2007, 11:12 »
Det er jo akkurat det Viduka er, et oppspillspunkt! Han er ikke mer enn 31 år etter hva jeg vet, og har da noen år igjen på fotballbanen. Perfekt med han i et par år tre år, og hvem vet, kansje Caroll med tiden ville klart å komme seg foran Viduka i køen!?! I og med at Viduka er gratis, synes jeg vi skal slå til.
Angående Ben Haim sier jeg bare JA TAKK!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 19. Mai 2007, 11:16 »
Jeg er ikke helt kjent med hvordan Ben Haim er som spiller. Kan noen fortelle styrker/svakheter med Ben Haim?

Noreng

• Gjest
« Svar #12 på: 19. Mai 2007, 11:22 »
Ben Haim er både høyreback og stopper. Han er isralesk, og har mange landskamper. Han har vært viktig for Bolton lenge.
Han er 25 år, og er 1.80 meter høy.
Han har vel ingen spesielle svakheter, men kan selvfølgelig bli bedre på alle punkter.
Det er vel ikkke for ingenting han ble sett på som Terrys erstatter i januar

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 19. Mai 2007, 11:38 »
Han er ikke spesielt rask er min erfaring.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 19. Mai 2007, 12:39 »
Det er jo akkurat det Viduka er, et oppspillspunkt! Han er ikke mer enn 31 år etter hva jeg vet, og har da noen år igjen på fotballbanen. Perfekt med han i et par år tre år, og hvem vet, kansje Caroll med tiden ville klart å komme seg foran Viduka i køen!?! I og med at Viduka er gratis, synes jeg vi skal slå til.
Angående Ben Haim sier jeg bare JA TAKK!

Helt enig. Viduka er den perfekte target-mann, og har endå nokon år igjen, og er gratis! Han er kanskje ikkje så rask, men det treng han heller ikkje være, styrken hans er hodespel og goalgetter-egenskapar. Ut med Sibierski, inn med Viduka seier no berre eg, då har vi ein konge løsning.