20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg syns også valget av Kuyt som flopp er vannvittig. Han har da vært bedre enn Craig Bellamy, samt legger ned en helt sinnsvakt arbeidsinnsats. Meget god spiller som jeg hadde takket ja til for Newcastle anytime. Da syns jeg både Sheva, Ballack og Duff er større favoritter til den tittelen, for ikke å glemme Kuyts lagkamerat Gonzales.
Du må tenke pris og forventninger også. Sheva skulle ta England med storm og hadde en stor prislapp på seg. Duff var et kupp, og selv om han har floppet har han ikke vært i nærheten av Sheva. Når det er sagt skal man aldri se vekk fra at ikke begge blir store hiter neste sesong. Jeg har ihvertfall trua på at Duff blir det.
Nå hadde Sheva i en årrekke vært glimrende for Milan, samt blitt regnet av svært mange som verdens beste spiss. Med tanke på det han presterte i Milan, så var det ikke noe dårlig forslag.Sheva skulle styrke et allerede sterkt lag, men i år var Drogba den klart beste spissen for Chelsea. Målsnittet fra Milan var langt, langt over det han til slutt endte på i Chelsea. I tillegg virket han i flere kamper direkte umotivert og halvhjertet i det han foretok seg.Nei, Sheva er årets flopp. Når man koster rundt £ 30M, har et ry som en av verdens beste spisser, skulle gjøre Chelsea enda bedre på spissplass og er i sin beste alder, så burde man prestert langt bedre.
Prislappen gjorde jo at alle forventet at Scheva skulle putte 300 mål også da. Blir jo litt dumt nesten.Man så tross allt noen glimt av det han kan gjøre med en fotball (se kampen mot Tottenham).Som Inter fan er det fy fy og prate positivt om en Milan spiller, men Scheva fortjener en sjanse akkurat som alle andre som kommer til England. Noen blir vant til spillestilen fortere enn andre tross alt.