20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg er forferdelig redd for at dette går helt galt. Det lukter Leeds lang vei.
Sitat fra: EivindI p? 14. Mai 2007, 14:16Jeg er forferdelig redd for at dette går helt galt. Det lukter Leeds lang vei.Ikke si sånn da..! blir redd.Big Sam ordner dette. vi har ikke like store økonomiske problemer som Leeds.
Når det gjelder Martins så blir det dumt å generlisere dette i henhold til Roeder og Pearson. Har vært problemer med nigerianske spillere mange ganger før. Alle nordmenn husker vel farsen rundt Mikel og han feite Shittu. Da Amokachi var i Everton forsvant han flere ganger, sa det handlet om familien hele tiden. Tar denne saken med knusende ro, at spillere har stormet ut fra stadion før er heller ikke noe man går bananas for. Nå har spillerne 2-3 måneder på å kommer over skuffelsen og gitt at Sam blir manager så tror jeg at han får orden i rekkene igjen PS: Dette var jo så og si dagligkost for noen år tilbake i min klubb i Norge, nemlig Brann
Nigerianere og franskmenn.. er det til å komme utenom at de kan være mer problematiske enn spillere fra andre land?
Sitat fra: GeirAndreas p? 15. Mai 2007, 10:23Nigerianere og franskmenn.. er det til å komme utenom at de kan være mer problematiske enn spillere fra andre land?Tja, se på spillere som Bellamy, Dyer, Bowyer, Pennant, Barton, Riise, Mido, Woodgate, Zlatan, Cassano, Runar Normann osv.