20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder og Nigel Pearson etterlater  (Lest 3160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder og Nigel Pearson etterlater
« på: 14. Mai 2007, 13:54 »
seg et hel**tes rot. Tenk dere hva som hadde skjedd om vi hadde slått Blackburn 3-0 hjemme på SJP. Takk gud for at det ble tap. Nå får Big Sam en utfordring han knapt har sett makan til.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=awol-%2D-martins-goes-missing%26method=full%26objectid=19101221%26siteid=50081-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Glenn Roeder og Nigel Pearson etterlater
« Svar #1 på: 14. Mai 2007, 14:16 »
Jeg er forferdelig redd for at dette går helt galt. Det lukter Leeds lang vei.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14. Mai 2007, 14:18 »

Dette her viser jo egentlig hvor liten respekt spillerene har hatt for gjøkene som leder laget.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Mai 2007, 14:29 »

Ikke si sånn da..! blir redd.
Big Sam ordner dette. vi har ikke like store økonomiske problemer som Leeds.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Mai 2007, 14:37 »

Ikke si sånn da..! blir redd.
Big Sam ordner dette. vi har ikke like store økonomiske problemer som Leeds.

Blir nok ikke noe nytt Leeds, men vi må ha en manager som ordner opp på alle områder. Synes jeg hadde sett Svennis ordne opp i dette.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Mai 2007, 14:44 »
Vi må hvertfall få noen fastere rammer i klubben. Kanskje litt hardere disiplin trengs? Spillerne bør jo være stolte over å spille for en så flott klubb!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Mai 2007, 15:11 »
Nå får vi sett hva Big Sam er god for. Newcastle United er et eneste helvette, og det kan vi blant annet takke en udugelig manager for. Souness hadde i det minste disiplin. Ting har blitt alt annet enn bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14. Mai 2007, 15:22 »
Jeg begynner å bli lei denne klubben!
Ønsker meg store utskiftninger i sommer, de som kan bli er Given, Harper, Taylor, Solano, Parker, Butt og Milner. Resten kan gjøre hva faen dem vil for min del. Owen/Emre/Duff er også velkommen for
å bli i mine øyne dersom de kommer tilbake i form og virkelig vil spille for klubben. I tilegg skal selvfølgelig alle talentene beholdes.
Jeg er lei uprofesjonelle primaddonaer og andre klønebukker.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 14. Mai 2007, 19:19 »
Når det gjelder Martins så blir det dumt å generlisere dette i henhold til Roeder og Pearson. Har vært problemer med nigerianske spillere mange ganger før. Alle nordmenn husker vel farsen rundt Mikel og han feite Shittu. Da Amokachi var i Everton forsvant han flere ganger, sa det handlet om familien hele tiden. Tar denne saken med knusende ro, at spillere har stormet ut fra stadion før er heller ikke noe man går bananas for. Nå har spillerne 2-3 måneder på å kommer over skuffelsen og gitt at Sam blir manager så tror jeg at han får orden i rekkene igjen :)

PS: Dette var jo så og si dagligkost for noen år tilbake i min klubb i Norge, nemlig Brann ;D
"The first 90 minutes are the most important"

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 14. Mai 2007, 19:26 »
Når det gjelder Martins så blir det dumt å generlisere dette i henhold til Roeder og Pearson. Har vært problemer med nigerianske spillere mange ganger før. Alle nordmenn husker vel farsen rundt Mikel og han feite Shittu. Da Amokachi var i Everton forsvant han flere ganger, sa det handlet om familien hele tiden. Tar denne saken med knusende ro, at spillere har stormet ut fra stadion før er heller ikke noe man går bananas for. Nå har spillerne 2-3 måneder på å kommer over skuffelsen og gitt at Sam blir manager så tror jeg at han får orden i rekkene igjen :)

PS: Dette var jo så og si dagligkost for noen år tilbake i min klubb i Norge, nemlig Brann ;D

Nå er det vel du som generaliserer her. Tviler på at dette har noe med at de er nigerianere å gjøre. Det er nok av andre spillere fra andre land som har gjort det samme.
« Siste redigering: 14. Mai 2007, 19:30 av Asbjørn »

DanMan

• Gjest
« Svar #10 på: 15. Mai 2007, 09:29 »
Ja, da har folk igjen fått avlivet myten om at gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet.

Lei for å si det, men advarslene var mange. Å få en jobb på bakgrunn av resultater gjort i en flytsone der managerens motivasjon er "den nye manageren ser dere, så dere har å spille godt" er irrasjonelt, å internt hente en ny sjef fungerer svært så sjelden, en CV INGEN hadde slått i bordet med, flere overgangsvinduer uten noe som helst av aktivitet, Luque-farsen, Kevin Bond-farsen, Milner-farsen, mangelen på entusiasme, taktiske disposisjoner Souness hadde blitt halshugd for å gjøre (noe han forsåvidt gjorde, også  ;D), rasisme-uttalelsene var særdeles dårlig timet, og gjorde presset på Emre unødvendig stort, the list goes on..
« Siste redigering: 15. Mai 2007, 11:43 av DanMan »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 15. Mai 2007, 10:46 »
Nigerianere og franskmenn.. er det til å komme utenom at de kan være mer problematiske enn spillere fra andre land?

Tja, se på spillere som Bellamy, Dyer, Bowyer, Pennant, Barton, Riise, Mido, Woodgate, Zlatan, Cassano, Runar Normann osv.

DanMan

• Gjest
« Svar #12 på: 15. Mai 2007, 11:21 »
Nigerianere og franskmenn.. er det til å komme utenom at de kan være mer problematiske enn spillere fra andre land?

Tja, se på spillere som Bellamy, Dyer, Bowyer, Pennant, Barton, Riise, Mido, Woodgate, Zlatan, Cassano, Runar Normann osv.

Normann er nordfra, og de faller inn under samme "useriøse/uprofesjonelle" kategori som franskmenn og nigerianere.  ;D Med unntak av britene nevner du spillere med uvanlig store egoer, og at slike havner i trøbbel er ikke særlig overraskende. Det finnes unntak når det gjelder franskmenn og nigerianere også, men at særlig franskmenn er direkte sære - på alle plan - er det få som vil motsi deg på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 15. Mai 2007, 14:24 »
Whoa!
Nordmann er da slettes alt annet enn en typisk nordlening, for å ha det klinkende klart!
Men enig med DanMan! Ting har ikke blitt bedre, heller tvert om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida