20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg vil mer enn gjerne ha Bellamy tilbake, om han kan legge seg paddeflat og innse at han gjorde en gedigen tabbe, og at han oppførte seg som en kronidiot, da han skjelte ut klubbens manager for å ha tatt en hvit løgn for pressen.
Sitat fra: "Joakim"Jeg vil mer enn gjerne ha Bellamy tilbake, om han kan legge seg paddeflat og innse at han gjorde en gedigen tabbe, og at han oppførte seg som en kronidiot, da han skjelte ut klubbens manager for å ha tatt en hvit løgn for pressen.Om han ikke gjør det så vil du med andre ord ikke ha han tilbake.
Sitat fra: "Asbjørn"Sitat fra: "Joakim"Jeg vil mer enn gjerne ha Bellamy tilbake, om han kan legge seg paddeflat og innse at han gjorde en gedigen tabbe, og at han oppførte seg som en kronidiot, da han skjelte ut klubbens manager for å ha tatt en hvit løgn for pressen.Om han ikke gjør det så vil du med andre ord ikke ha han tilbake.Det er korrekt observert. Jeg vil ikke ha spillere som ikke er villig til å følge sjefens ordre i laget. Uansett om vi har en tåpe som manager, så er det han som er sjefen, og du har å følge ordre. Derfor har jeg også hatt store problemer med å tilgi Dyer.
Det er mye sitering på forumet som ikke er nødvendig. Det må vi gjøre noe med. Les mer her:http://newutd.com/forum/viewtopic.php?t=203
Sitering på det som står i innlegget rett overfor og sitering på kjempelange innlegg hvor bare litt egentlig er relevant er ikke nødvendig. Det er derfor jeg kaller fenomenet unødvendig sitering.