20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dyer skriver under ny kontrakt  (Lest 6043 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer skriver under ny kontrakt
« på: 27. Mai 2005, 22:16 »
Det var dette Souness gikk ut å håpet på forrige uke. Da har vi fått det i boks, og da regner vi med at kjøpene snart kan begynne. Eller hva sier du  Shepherd?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 27. Mai 2005, 22:25 »
Hehe.. Godt å se at vi beholder Dyer.. Han er en viktig spiller for oss!
Og ja, nå vil jeg se at Mr.Sheperd eller Ms.Sheperd begynner å åpne sjekkhefte.. Vi trenger forsterkninger!
ignert Morten.

Noreng

• Gjest
« Svar #2 på: 27. Mai 2005, 22:27 »
YES, Dyer er en av våre beste spillere!!!

HURRA!!!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27. Mai 2005, 22:31 »
Gud så fort folk skifter meninger.
For noen måneder siden var det mange som ikke kunne tilgi han en gang.
Hadde det ikke vært artig hvis vi hadde solgt ham. Vår beste spiller som folk sier nå!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27. Mai 2005, 22:31 »
Dyer holder i det minste ord. Han sa i Februar at en ny kontrakt var det minste han kunne gjøre, etter hvordan han oppførte seg tidligere i sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27. Mai 2005, 22:35 »
Ja, og de fleste ville ha han vekk.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 27. Mai 2005, 22:35 »
Sitat fra: "Torjus"
Gud så fort folk skifter meninger.
For noen måneder siden var det mange som ikke kunne tilgi han en gang.
Hadde det ikke vært artig hvis vi hadde solgt ham. Vår beste spiller som folk sier nå!

Kan du bevise at noen av oss som har skrevet i denne tråde ikke kunne tilgi han? A ta alle over en kam er ikke noe sjakktrekk.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 27. Mai 2005, 22:38 »
Det syke er at mange vil beholde Bellamy. Han har ikke engang bedt om unnskyldning.

Mange av de samme personene vil kaste Dyer på dør. Han har da bedt om unnskyldning.

Men det er vel de samme som hyllet Souness når vi hadde 17 kamper uten tap og slo ut Chelsea av FA cupen, som mener Souness nå er den dårligste manageren i verden.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27. Mai 2005, 22:52 »
http://newutd.com/phpBB2/viewtopic.php?t=303&postdays=0&postorder=asc&highlight=dyer&start=0

Ikke noen av de som har skrevet her men føler at alle de andre også vil være glad for at han har skrevet under ny kontrakt.

Scroll ned å se andre meninger.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27. Mai 2005, 23:10 »
Dyer er ikke i samme form som han var under Robson, men han leverte en grei sesong i fjor.. Dyer blir nok en viktig spiller også neste år om han blir brukt riktig av Souness og skadene ikke kommer like ofte som de har hatt til vane å komme fra den kanten..

Mushans som tror kanskje det er på tide å gi Dyer sjansen sentralt igjen..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28. Mai 2005, 00:53 »
Jeg sitter med litt blandede følelser omkring dette. Ja, Dyer er per tidspunkt vår beste midtbanespiller, og merkelig nok den mest stabile, enda så ustabil han er og har vært. Samtidig er det ikke til å komme utenom at han har oppført seg som en komplett kronidiot, og fortjener egentlig overhodet ikke å bli tatt til nåde. Likevel har han bedt om unnskyldning, han har innsett at han "bedro" Sir Bob, og vist klarere tegn til anger enn en viss waliser. Men omdøpingen fra Dyer til Dire var fullt fortjent.

Men okey, siden han presterer på banen, og har bedt om unnskyldning ved flere anledninger, selv om ikke alle har vært like troverdige, så kan jeg til nød ta ham til nåde. Men jeg vakler hver dag på spørsmålet om jeg skal tilgi eller ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #11 på: 28. Mai 2005, 04:14 »
Dyer har jeg alltid støttet og det var Bowyer som har skylden i slåssepisoden

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #12 på: 28. Mai 2005, 09:04 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg har ingen problemer med å tilgi han, men jeg kommer aldri til å glemme.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 28. Mai 2005, 09:06 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg sitter med litt blandede følelser omkring dette. Ja, Dyer er per tidspunkt vår beste midtbanespiller, og merkelig nok den mest stabile, enda så ustabil han er og har vært. Samtidig er det ikke til å komme utenom at han har oppført seg som en komplett kronidiot, og fortjener egentlig overhodet ikke å bli tatt til nåde. Likevel har han bedt om unnskyldning, han har innsett at han "bedro" Sir Bob, og vist klarere tegn til anger enn en viss waliser. Men omdøpingen fra Dyer til Dire var fullt fortjent.

Men okey, siden han presterer på banen, og har bedt om unnskyldning ved flere anledninger, selv om ikke alle har vært like troverdige, så kan jeg til nød ta ham til nåde. Men jeg vakler hver dag på spørsmålet om jeg skal tilgi eller ikke.

Siden du under tvil kan godta Dyer, så regner jeg med at du ikke vil ha Bellamy tilbake til klubben.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 28. Mai 2005, 19:51 »
Jeg vil mer enn gjerne ha Bellamy tilbake, om han kan legge seg paddeflat og innse at han gjorde en gedigen tabbe, og at han oppførte seg som en kronidiot, da han skjelte ut klubbens manager for å ha tatt en hvit løgn for pressen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon