20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Gud så fort folk skifter meninger.For noen måneder siden var det mange som ikke kunne tilgi han en gang.Hadde det ikke vært artig hvis vi hadde solgt ham. Vår beste spiller som folk sier nå!
Jeg har ingen problemer med å tilgi han, men jeg kommer aldri til å glemme.
Jeg sitter med litt blandede følelser omkring dette. Ja, Dyer er per tidspunkt vår beste midtbanespiller, og merkelig nok den mest stabile, enda så ustabil han er og har vært. Samtidig er det ikke til å komme utenom at han har oppført seg som en komplett kronidiot, og fortjener egentlig overhodet ikke å bli tatt til nåde. Likevel har han bedt om unnskyldning, han har innsett at han "bedro" Sir Bob, og vist klarere tegn til anger enn en viss waliser. Men omdøpingen fra Dyer til Dire var fullt fortjent.Men okey, siden han presterer på banen, og har bedt om unnskyldning ved flere anledninger, selv om ikke alle har vært like troverdige, så kan jeg til nød ta ham til nåde. Men jeg vakler hver dag på spørsmålet om jeg skal tilgi eller ikke.