20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forsvinner Owen i sommer?  (Lest 4564 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Forsvinner Owen i sommer?
« Svar #15 på: 10. Mai 2007, 15:02 »
Syns det FatFred sa var bra jeg.

Enten kommer han ut og forteller fansen vår at han trives i denne klubben, og ikke har noen intensjoner om å dra, eller så vil jeg fortelle ham at ingen av topplagene i Premier League er interesserte i ham. Fordi det er sannheten.

Herregud så idiotisk. "eller så vil jeg fortelle ham at ingen av topplagene i Premier League er interesserte i ham. Fordi det er sannheten"
Hvorfor skal han true med å fortelle noe som ikke er sant? Dette kan han faen med sagt til Owen på egen hånd. Tror noen virkelig at Owen vil ment det om han nå gikk ut og sa han elsket klubben?

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 10. Mai 2007, 15:25 »
Shepherd har nok gjort det igjen...

Å ta "oppvasken" til klubben offentlig fører aldri til noe godt.
Han skulle ha snakket med Owen privat og sagt ifra hva han mener. Så kan han deretter gi råd til Owen om å gå ut i media og si ifra at han ikke har intensjoner om å forlate et sunken skip...

Istedet går Shepherd direkte til media og gir Owen ultimatum... >:(

Jeg synes det var lite lurt for alle parter.

Men til tross for dette så tror jeg også familiemannen og "Mr. Nice Guy" Owen blir i Newcastle og gir noe tilbake til alle sine støttespillere i klubben for den tiden han har gått skadet.
Owen har nok et for stort hjerte til å forlate oss nå.

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #17 på: 10. Mai 2007, 16:20 »
kanskje fat fred burde fokusere på den nye sesongen som kommer å ikke sutre over owen!
å komme med noe slikt til en av englands mest profelerte spillere er ikke lurt, jeg ønsker at han blir i klubben å hjelper oss mot nye høyder, da hjelper det lite med slik fat fred uttaler seg.

det er min mening

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 10. Mai 2007, 20:28 »
Til slutt må jeg si at det kansje hadde vært en idè og ha en lønns-struktur i klubben!? Mener personlig at dette vil være det beste, og synes ikke at Dyer og Owen er de spillerne som fortjener høyest lønn av de nåværende spillerne!!!

Her er jeg helt enig. Og igjen, som så mange ganger før, trekker jeg sammenligninger til Barcelona.
Da Laporta administrasjonen overtok styret i den katalanske gigantklubben var de svulmende lønningene noe av det første man gjorde noe med. Med Xavier Sala-i-Martin (rangert som nr 8 på listen over verdens 1000 mest anerkjente økonomer) i spissen som sjef for Barcas økonomi kommisjon tok man fatt på de skyhøye lønningene og reforhandlet alle, iallfall nesten alle, kontraktene til spillerne. Resultatet ble langt lavere grunnlønner med prestasjonsbaserte bonuser. Noe som egentlig ikke er helt u-logisk i en sport som fotball. Og noe som kanskje ikke hadde vært så dumt i Newcastle heller? Selvfølgelig vil det være en utfordring og finne de rette kriteriene for å gi bonuser til spillerne, i Barca kan man f.eks ikke forvente at Gio eller Sylvinho som kjemper om en venstreback plass skal score like mye som f.eks Samuel Eto'o som er førstevalg som spydspiss osv. Derfor handler det om å finne de rette kriteriene å sette for hver enkelt spiller. Og det ser da vitterligen ut til å ha fungert rimmelig bra i Barcelona til nå.

Når jeg sa at NESTEN alle kontraktene ble fornyet er det en del av svaret på hvorfor en spiller av Saviolas kaliber har vært utleid de to foregående sessongene og nå kan være på vei bort fra klubben. Riktignok har han nå antagelig fått et tilbud om forlengelse, men det kommer nok mer fristende tilbuder fra andre steder. Uansett er dette den eneste gjenværende i dagens blaugrana som ikke gikk med på en ny kontrakt, med lavere grunnlønn og prestasjonsbaserte bonusordninger. Resten av spillertroppen virker meget fornøyde under Laportas administrasjon, og det har jo vist seg på banen også.

For morros skyld legger jeg ved et bilde av Xavier Sala-i-Martin som også er kjent for sin noe dristige garderobe:  ;D
« Siste redigering: 10. Mai 2007, 20:32 av chickenman »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 11. Mai 2007, 00:55 »
Owen and his representatives have not responded to Shepherd's outburst but BBC Radio Five Live reporter Alistair Bruce-Ball understands the England striker wants to stay at St James' Park.

"My understanding is the Owen camp claim they are not responsible for these stories," said Bruce-Ball.

"Their position is that Owen has a contract with Newcastle and he does clearly feel this loyalty towards the club and its fans because they have seen so little of him on the pitch.

"I'm told the identity of new manager - predicted to be Sam Allardyce - would have no impact on his decision." Owen arrived at St James' Park in 2005 but played only 11 games in his first season before breaking a bone in his foot.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 11. Mai 2007, 00:57 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 11. Mai 2007, 15:15 »
Jeg må berømme de gutta der for innsatsen for å finne Owen, men så ente de opp med Fat Fred  ;D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 11. Mai 2007, 17:50 »
NEI! han går ikke ferdig med det! :) Owen,martins,emre,taylor er spillere vår nye manager big fat sam skal bygge laget rundt. da kan denne tråden legges død.:)