20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
akkurat det samme som jeg mener og tror. Men hvis Owen skulle bli solgt for 10MP og vi får kjøpt Bent for den samme prisen så begynner jeg ikke å gråte.
Sitat fra: kesse p? 10. Mai 2007, 10:28akkurat det samme som jeg mener og tror. Men hvis Owen skulle bli solgt for 10MP og vi får kjøpt Bent for den samme prisen så begynner jeg ikke å gråte.Enig, og Darren Bent tar sikkert til takke med under halvparten av lønna til Owen.
Sitat fra: Asbjørn p? 10. Mai 2007, 10:31Sitat fra: kesse p? 10. Mai 2007, 10:28akkurat det samme som jeg mener og tror. Men hvis Owen skulle bli solgt for 10MP og vi får kjøpt Bent for den samme prisen så begynner jeg ikke å gråte.Enig, og Darren Bent tar sikkert til takke med under halvparten av lønna til Owen. Selvfølgelig er Darren Bent en bra ersttater for Owen. Men hva ble Owen kjøpt for: var det £15 eller 17 mil? Og nå sier vi oss fornøyd med å få tilbake £9 eller 10? Et brukbart tap det også? Og så ser vi på de kampene Owen har spilt, og målene han har scoret så kommer jeg frem til det samme som jeg har antydet hele tiden: Owen ligner mer og mer på et bomkjøp!Hvis han IKKE blir minst neste sessong og bidrar merkbart til Newcastles sportslige fremgang (som jeg forventer) så er (og blir) han et bomkjøp!For min del kan porselensfiguren bare dra, det er mulig vi ikke klarer å "lokke til oss noen bedre", men jeg er sikker på at vi kan finne spillere hvor vi kan få mer valuta for pengene.
Sitat fra: chickenman p? 10. Mai 2007, 10:52Sitat fra: Asbjørn p? 10. Mai 2007, 10:31Sitat fra: kesse p? 10. Mai 2007, 10:28akkurat det samme som jeg mener og tror. Men hvis Owen skulle bli solgt for 10MP og vi får kjøpt Bent for den samme prisen så begynner jeg ikke å gråte.Enig, og Darren Bent tar sikkert til takke med under halvparten av lønna til Owen. Selvfølgelig er Darren Bent en bra ersttater for Owen. Men hva ble Owen kjøpt for: var det £15 eller 17 mil? Og nå sier vi oss fornøyd med å få tilbake £9 eller 10? Et brukbart tap det også? Og så ser vi på de kampene Owen har spilt, og målene han har scoret så kommer jeg frem til det samme som jeg har antydet hele tiden: Owen ligner mer og mer på et bomkjøp!Hvis han IKKE blir minst neste sessong og bidrar merkbart til Newcastles sportslige fremgang (som jeg forventer) så er (og blir) han et bomkjøp!For min del kan porselensfiguren bare dra, det er mulig vi ikke klarer å "lokke til oss noen bedre", men jeg er sikker på at vi kan finne spillere hvor vi kan få mer valuta for pengene.Det er som Asbjør sier. Jeg er absolutt ikke fornøyd med 10mp for Owen, men hvis han har en klausul, noe han mest sannsynlig har, så har vi ikke noe annet valg. Men ja, da blir han et stort stort bomkjøp. 7mp i tap rent transfermessig, og mange millionger i tap i lønn for en skadet spiller.Sheperd er jo litt dum også som går ut i pressen å presser Owen til gi sin tillit til Newcastle. Jeg er redd han ødelegger mer enn han han tjener på dette.