20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41646 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #15 på: 08. Mai 2007, 00:53 »
O HAPPY DAYS

Gleder meg som en liten unge til neste sesong
Newcastlesupporter siden 1992

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 08. Mai 2007, 02:01 »
ENDELIG...ENDELIG!! Nå... for første gang siden Sir Bobby Robson var manager, ser jeg lyst på den kommende sesong. Big Sam tror jeg er den siste brikken vi trenger for å gjøre oss klare for topp4 ;D.. ja luke bort ramage, bramble, moore, carr, gooch, baba også da selvfølgeli.. og få inn K V A L I T E T ! !  8)

Skulle gjerne hoppa i taket av glede, men er ikke så enkelt når man sitter fast i et jævla mygghøl i afrika og ikke kommer seg hjem >:( Brenn i helvete Angolas imigrasjons myndigheter!!! ubrukelige faen
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 08. Mai 2007, 02:03 »
ENDELIG...ENDELIG!! Nå... for første gang siden Sir Bobby Robson var manager, ser jeg lyst på den kommende sesong. Big Sam tror jeg er den siste brikken vi trenger for å gjøre oss klare for topp4 ;D.. ja luke bort ramage, bramble, moore, carr, gooch, baba også da selvfølgeli.. og få inn K V A L I T E T ! !  8)

Skulle gjerne hoppa i taket av glede, men er ikke så enkelt når man sitter fast i et jævla mygghøl i afrika og ikke kommer seg hjem >:( Brenn i helvete Angolas imigrasjons myndigheter!!! ubrukelige faen

Hehe, du får gå og hoppe litt i bosset i gatene der nede ;) Faen eg gleda meg te neste sesong. ENDELIG en skikkelig kvalitets-manager:)

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #18 på: 08. Mai 2007, 02:46 »
Gleder meg til å se hvem av dagens "daukjøtt" han velger å ta med seg videre, og "få til å blomstre," Bramble f.eks. Håper vi får Ben-Haim på siden av Taylor neste år, blir kvitt gammelt sjait, og skaffer oss Bent som ikkje kommer til å følge med Charlton til Championship, det er vertfall sikkert... Deler optimismen med hele Newcastle-garden akkurat nå!! ;D ;D
Venter i spenning...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #19 på: 08. Mai 2007, 08:41 »
Nå er vell ikke detta bekrefta enda at han blir mannager.Foreløpig er det bare rykter så jeg venter med gleden til jeg har fått detta 100% bekrefta av Newcastle selv.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #21 på: 08. Mai 2007, 11:15 »
Endelig spennende tider for oss Newcastle-fans også ja  ;D

Tror vi kan bite godt fra oss allerede neste år om Allardyce blir manager. Så må vi også huske på at det ikke er kjempelett å lage et topplag over natten, så om Allardyce blir manager bør han få litt tid.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Mai 2007, 11:26 »
JAAA!!! Dette er en sann glede å lese! Endelig skal noe skje i klubben vår, endelig en kompetent manager!
Tør vi håpe på et trofe allerede neste sesong?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #23 på: 08. Mai 2007, 12:21 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

FY FAEN SÅ DEILIG! FPA?=R?=WAIT)I JAAA!

JAAAA! JAAAA!! JAAAAA!
JAA! JAAA! JAAA! JAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Driter i hvor usaklig innlegg dette er, men må bare få sagt det!::!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=?"¤=?")?=¤%)Q=%?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Beste nyheten jeg har fått NOENSINNE som Newcastlesupporter!!!!!!! :D

FY FAEN, KLARER IKKE PUSTE!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 08. Mai 2007, 12:23 »
Nå som Charlton er klare for nedrykk er jeg klar for bent;) første kjøpet til big sam for oss?

Ja til Bent!

Bare vi får styrket forsvaret også! Pluss en ny STJERNE på midtbanen.

Shepherd sa jo at han ville punge ut mye penger i sommer  :D :D :D :D

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 08. Mai 2007, 12:27 »
Glimrende at vi endelig har fått oss en manager som faktisk kan fotball ! :D
En god nyhet for alle Newcastle fans !

Det som hadde vært det ultimate hadde jo vært om Big Sam hadde fått Luque til å finne tilbake til gamle takter som han viste da han herjet i Super-Depor ;)
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 08. Mai 2007, 12:28 »
Tror at Luque reiser uansett, men det kan jo hende.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 08. Mai 2007, 12:32 »
Det her er bra for Newcastle, jeg håper vi får en skikkelig manager denne gangen, og det får vi med Big Sam.. Han er i toppen av managere i Premier League mener nå jeg... Men uansett, Darres Bent, hva skal vi med han da?? Med full stall på topp, så har vi Owen, Martins, Ameobi, Carrol. Mener det er andre steder på banen vi må.. Hvor, skal vi se.. ehhhh... FORSVARET :D

Vi har per dags dato en god og en brukbar forsvarsspiller.. De er Steven Taylor og Gooch.. Her må vi allefall få inn to gode backer, og minst en stopper med autoritet, som kan gjøre Taylor bedre enn han er nå.. Vi trenger også et par midtbanespillere, men det er ikke noe must...
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 08. Mai 2007, 13:01 »
Om Luque sko få muligheten no så har me jo ein ekstra angrepsspiller i bakhånd  ;)

Er forsvaret pengene skal brukas på no :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3