20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41459 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #45 på: 08. Mai 2007, 17:05 »
Finner ingen andre linker bortsett fra Newutd som sier at Sam Allardyce er vår neste manager.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Howay the Lads!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 08. Mai 2007, 17:07 »
Finner ingen andre linker bortsett fra Newutd som sier at Sam Allardyce er vår neste manager.

Det fordi det ikke er 100% sikkert, bare 99%!:)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 08. Mai 2007, 17:54 »
Sitat
With Roy Keane having taken Sunderland up, the rivalry will be fierce next season.

Faen det gleder jeg meg til. Ikke at jeg har hata Sunderland så jævli opp gjennom tidene kun fordi de er rivalene og naboene til Newcastle, men Roy Keane har gitt meg en grunn til å hate de nå. Og enda artigere blir det når det faktisk er Sunderland han styrer.

La oss knuse de med Big Sam ved roret  ;D

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 08. Mai 2007, 17:58 »
SAM CAN BE TOON LEGEND - McDONALD

http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/07/05/08/SOCCER_Newcastle_McDonald.html&TEAMHD=soccer
En veldig interessant artikkel. Håper, hvis Sam blir manager at Mcdonald har rett :)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #51 på: 08. Mai 2007, 18:20 »
Sitat
With Roy Keane having taken Sunderland up, the rivalry will be fierce next season.

Faen det gleder jeg meg til. Ikke at jeg har hata Sunderland så jævli opp gjennom tidene kun fordi de er rivalene og naboene til Newcastle, men Roy Keane har gitt meg en grunn til å hate de nå. Og enda artigere blir det når det faktisk er Sunderland han styrer.

La oss knuse de med Big Sam ved roret  ;D

Føler meg nesten tvunget til å reise på en av disse kampene (helst hjemme selvfølgelig!)  ;D

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 08. Mai 2007, 18:24 »
Snakka med pappa om det nå og det blir mest sannsynlig tur for å se Newcastle-Sunderland  :)

Får bare vente på terminlista ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 08. Mai 2007, 18:29 »
Snakka med pappa om det nå og det blir mest sannsynlig tur for å se Newcastle-Sunderland  :)

Får bare vente på terminlista ;D

Den skal jeg på, også!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 08. Mai 2007, 19:22 »
Denne statistikken sammenligner Roeder og Allardyce sine siste 16 kamper, og gir meg litt mer betenkligheter enn jeg trenger! Trodde ikke det var så dårlig stilt!!

Form guide

Glenn Roeder's dreadful run of results ultimately proved his undoing and few would argue that he deserved to keep his job based on what was certainly relegation form over his final 16 games:

P16  W4   D5   L7   Pts 17

So why on earth would anyone even contemplate employing a manager whose form over the same 16 games reads:

P16  W4   D4   L8   Pts 16

So who is that manager? Could it be one of the relegated duo Aidy Boothroyd or Alan Pardew? No, it's Sam Allardyce - seemingly our next manager....

Kilde NUFC.com

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 08. Mai 2007, 19:26 »
Trodde heller ikke det var så dårlig, men Bolton har da hatt en høystrespektabel sesong for det om.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 08. Mai 2007, 19:34 »
på de 21 første kampene tok bolton 39 poeng og newcastle 25...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 08. Mai 2007, 19:47 »

Jepp, og nå er det vel tabellen ved sesongslutt som teller. Nå tok Roeder og Newcastle flere poeng enn Moanrinho og Chelsea i det Roeder tok over etter Souness forrige sesong. Det betyr ikke nødvendigvis at Roeder er en bedre manager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 08. Mai 2007, 20:33 »

Jepp, og nå er det vel tabellen ved sesongslutt som teller. Nå tok Roeder og Newcastle flere poeng enn Moanrinho og Chelsea i det Roeder tok over etter Souness forrige sesong. Det betyr ikke nødvendigvis at Roeder er en bedre manager.

my point exactly

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 09. Mai 2007, 10:46 »