20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som ny Newcastle manager?

Alan Shearer
12 (21.4%)
Svennis
6 (10.7%)
Big Sam
22 (39.3%)
Ronald Koeman
5 (8.9%)
Kevin Keegan
7 (12.5%)
Lee Clark
0 (0%)
Gordon Strachan
2 (3.6%)
Steve Bruce
1 (1.8%)
Mark Hughes
1 (1.8%)
Nigel Pearson
0 (0%)

Stemmer totalt: 54

Skrevet av Emne: AVSTEMMING: Ny Manager  (Lest 15493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: AVSTEMMING: Ny Manager
« Svar #30 på: 07. Mai 2007, 18:36 »
Jeg så hva Sven Gøran Erikson gjorde med England-laget. De spilte kjedelig fotball, og det var klippekort som bare faen!

Nei, gi oss Sam Allardyce! Får vi ikke ham går det sikkert dårlig uansett.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 07. Mai 2007, 19:00 »
Jeg så hva Sven Gøran Erikson gjorde med England-laget. De spilte kjedelig fotball, og det var klippekort som bare faen!

Hvis du skal dømme Svennis ut ifra det han gjorde med England og bare England så får det står for din regning, det taler vel egentlig for seg selv også...  ::)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 07. Mai 2007, 19:16 »
Big Sam  ;)

Føler at han er den riktige mannen for Newcastle akuratt nå.
Liker selv ikke Svennis veldig godt. Greit nok, han har en imponerende CV og merittliste, men jeg har på følelsen av at det vil bli en skandale om han blir Newcastle manager nå.

Mediene vil fortsette å fotfølge og mobbe han, og det er det siste vi trenger nå. I tillegg er han dum nok til å la seg lure av de engelske mediene nok en gang.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 07. Mai 2007, 19:25 »
Trur heller ikkje England vil spele særlig underholdande uansett kven som er trenar. Til det har dei ikkje spelartypane, og heller ikkje dei tekniske ferdighetene som f.eks Portugal og Brasil.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 07. Mai 2007, 19:32 »
Trenger vel ikke komme fra sør-amerika eller sør-europa for å spille underholdende og teknisk fotball ? Bare se på Tyskland under sist VM, det var jo de som var det mest underholdende laget å se, de som spilte finest fotball i det mesterskapet.

Forøvrig stemte jeg på Shearer for han er en person som absolutt alle i Newcastle repekterer, men det er vel ikke særlig sannsynlig at han blir trener. Så jeg håper på Big Sam! Kan bli spennende å se hva han kan få til når han får penger å bruke. Og får jobbe med klasse spillere som Martins, Dyer, Parker, Milner, Taylor, Given osv.. Tror det blir bra !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 07. Mai 2007, 23:28 »
Blir Shearer trener har han kun noe å tape mener jeg. Gjør han det dårlig, er jeg redd for hva som kan skje med "statusen" hans... Nei, jeg sier det igjen. Det er så himla jævla deilig at Big Sam har tatt over roret nå. Hel pre-season og penger til å kjøpe spillere. Herlig!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 08. Mai 2007, 01:31 »
Jeg stemte på Keegan sånn bare for å "demonstrere".
Er full klar over at Keegan er drittlei av managerjobben og han kommer vel aldri tilbake til Newcastle som manager mer.

Shearer er ennå for ung i dette gamet, og han trenger nok noen år med å lede mindre lag før han kan ta over Newcastle. Toppmanagere burde gå gangen gjennom mindre lag først før de tar over lag som har ambisjoner om å vinne titler, som vi sårt ønsker at Newcastle skal være.

Ellers er jeg skeptisk til alle andre forslag på lista, så derfor endte min stemme på Keegan. Jeg kunne selvfølgelig også ha stemt "blankt", but where's the fun in that?  :P

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 08. Mai 2007, 01:39 »
jeg stemte Big Sam, har troa på han.

tror ikke han vil lykkes med en gang, men han vil stå imot presset, og forhåpentligvis skape ett stabilt, godt lag som kjemper om europacup plass hvert år.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #38 på: 08. Mai 2007, 12:25 »

Hvis du skal dømme Svennis ut ifra det han gjorde med England og bare England så får det står for din regning, det taler vel egentlig for seg selv også...  ::)

Har ikke sett så mye fra ham bortsett fra tiden hans i England, så det er det eneste jeg kan se ut ifra.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 08. Mai 2007, 13:48 »
SVENNIS eller SHEARER , uten tvil
lt;3 Newcastle <3

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 08. Mai 2007, 14:04 »
Er i mot Shearer som manager. Shearer er storskoraren og legenden for Newcastle United, og da er han det. Som sagt tidlegare kan Shearer miste litt av sin status uten stor suksess.
SHEARER er en legende som fotballspiller for oss, og er ikkje moden for oppgavn enda....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 08. Mai 2007, 15:28 »
Shearer er ikke moden for oppgaven ennå nei, og har foreløpig alt å tape på å bli manager i klubben.

Derfor vet jeg også at Shearer selv aldri i verden lar seg overtale til å ta jobben. Mannen er villig til å dø for Newcastle United, men han er smart nok til å vite hva han kan og ikke kan gjøre.
Jeg ser gjerne at Shearer kommer inn i Newcastle-systemet i en eller annen sportslig rolle. Hadde vært drømmen å se han i Lee Clarks rolle, men det blir neppe med det første. Jeg håper også at Shearer kan dra ut og skaffe seg erfaring etterhvert. Samtidig som jeg håper at han blir noen år til hos BBC. Det kan være greit å få et litt annet perspektiv på fotballen før en tar fatt på en karriere som trener/manager.

En vakker dag vil Shearer bli Newcastle-manager, og ingenting hadde gledet meg mer enn om han er mannen som får løfte Premier League-trofeet for Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #42 på: 08. Mai 2007, 17:29 »
Trenerkabel top 4 delux:

Manager: Big Sam
Ass. Manager: Nigel Pearson
Trenere: Terry McDermont og Solano (Spillende rolle)
Ress. lag: Lee Clark
Juniorlag: Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 08. Mai 2007, 17:33 »
Trenerkabel top 4 delux:

Terry McDermott skal til helvete ut portene. Big Sam tar med seg sine egne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 08. Mai 2007, 17:34 »
Trenerkabel top 4 delux:

Terry McDermott skal til helvete ut portene. Big Sam tar med seg sine egne.

Skulle akkurat til å sei det samme. Han burde vore ute for lengst.