20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som ny Newcastle manager?

Alan Shearer
12 (21.4%)
Svennis
6 (10.7%)
Big Sam
22 (39.3%)
Ronald Koeman
5 (8.9%)
Kevin Keegan
7 (12.5%)
Lee Clark
0 (0%)
Gordon Strachan
2 (3.6%)
Steve Bruce
1 (1.8%)
Mark Hughes
1 (1.8%)
Nigel Pearson
0 (0%)

Stemmer totalt: 54

Skrevet av Emne: AVSTEMMING: Ny Manager  (Lest 15447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AVSTEMMING: Ny Manager
« Svar #15 på: 07. Mai 2007, 17:22 »
SVEN GØRAN ERIKSSON!!! Han fikk min stemme, på grunn av hans CV og merittliste, og fordi han er en taktisk klok og kompetent trener med masse erfaring! Mitt førstevalg uten tvil av de som jeg kunne stemme på her ihvertfall!!

Sier heller ikke nei takk til Gordon Strachan og Sam Allardyce, vil føle meg mye tryggere om en av disse tok over fremfor Ronald Koeman. Jeg ville følt meg temmelig usikker på hva Koeman kunne fått til med NUFC!

Men jeg tror at "kampen" om å bli manager i NUFC står mellom Allardyce, Eriksson, Strachan og Steve Bruce! Sistenevnte vil jeg IKKE ha!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Mai 2007, 17:23 »
Den angrepsfotballen har jeg aldri sett av Van Gaal. Barca spilte ekstremt destruktivt og lite spennende. Nederland var udugelige under Van Gaals ledelse, og selv om AZ muligens har vært gode i den nederlanske ligaen, synes jeg ikke det var spesielt imponerende og underholdende angrepsfotball i de to kampene mot oss. De utnyttet bare at vi var ræva defensivt i første kamp, og at vi var ræva i alle spillets faser i bortekampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. Mai 2007, 17:34 »
Skjønner ikke hva folk tenker med noen ganger :)... Shearer er selvfølgelig IKKE rett mann nå.. Han har jo ingen erfaring og har absolutt ikke det newcastle må ha nå.Shearer er en stor mann i newcastle ,men han er da ingen klassemanager. haha... mitt valg falt på Gordon Strachan. Han er mest spennende av de du har putta på lista di. Men håper egentlig ikke på noen av dem!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 07. Mai 2007, 17:42 »
Jeg stemte på Svennis rett og slett fordi han har en veldig imponerende CV og fordi jeg tror han kunne hevet Newcastle akkurat det hakket vi trenger. Han har enorm respekt blant alle som er interessert i fotball, og ville kunne tiltrekke seg spillere, samt å laget et godt støtteapparat rundt laget.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Mai 2007, 17:46 »
Den angrepsfotballen har jeg aldri sett av Van Gaal. Barca spilte ekstremt destruktivt og lite spennende. Nederland var udugelige under Van Gaals ledelse, og selv om AZ muligens har vært gode i den nederlanske ligaen, synes jeg ikke det var spesielt imponerende og underholdende angrepsfotball i de to kampene mot oss. De utnyttet bare at vi var ræva defensivt i første kamp, og at vi var ræva i alle spillets faser i bortekampen.

De kan jo være gode selv om de ikke spillte worldclass mot oss da. Du må tenke på at AZ ikke alltid har vært en toppklubb, han har ene og alene fått dem til å bli det. Og de var vel ett mål ifra å vinne ligaen i år.

Han vant også ligaen 2 ganger og cuppen 2 ganger med Barca. Tror du må mene noen andre for han spiller absolutt IKKE destruktiv fotball. Han var også Nederlands trener i 2 år.

Men jaja, for dårlig for Joakim, for dårlig for Newcastle!! Jeg vil hvertfall ikke ha mobbeofferet Svennis som trener

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 07. Mai 2007, 17:51 »
Jeg er veldig enig i det som står om Svennis her. Han mangler passion.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2112475,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 07. Mai 2007, 17:57 »

De kan jo være gode selv om de ikke spillte worldclass mot oss da. Du må tenke på at AZ ikke alltid har vært en toppklubb, han har ene og alene fått dem til å bli det. Og de var vel ett mål ifra å vinne ligaen i år.

Han vant også ligaen 2 ganger og cuppen 2 ganger med Barca. Tror du må mene noen andre for han spiller absolutt IKKE destruktiv fotball. Han var også Nederlands trener i 2 år.

Men jaja, for dårlig for Joakim, for dårlig for Newcastle!! Jeg vil hvertfall ikke ha mobbeofferet Svennis som trener
Joakim har faktisk rett om Van Gaals historie i Barcelona. Han ble for deffansiv og fikk sparken som en følge av det. Du må huske på at når du tar på deg jobben som manager for Blaugrana eller Los Blancos er det ikke bare nok å vinne, det skal vinnes med stil. Om du tviler på dette kan du jo bare høre med Fabio Capello. Dette ødela også for Van Gaal i Barcelona, og selv om han i god nederlands skikk kan spille fin angrepsfotball så er det deffansive viktigst for ham.

Van Gaal er uansett et uinteressant navn å diskutere. Han har selv sagt at Alkmaar posten blir hans siste som klubbtrener. Om det blir en ny managerjobb etter dette blir det isåfall for et landslag, iallfall  hvis vi skal tro det han selv sier.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #22 på: 07. Mai 2007, 17:57 »
Hvorfor er ikke souness på listen?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 07. Mai 2007, 18:00 »
Håper på Sam Allardyce. Så håper jeg han også får tittelen Sir etter å ha tatt Newcastle til nye høyder.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07. Mai 2007, 18:09 »

Ingen er vel helt perfekt Asbjørn, Svennis mangler muligens noe passion der han ser tilsynelatende rolig ut på sidelinjen, men han har iallfall en imponerende CV og resultatrekke å vise til!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 07. Mai 2007, 18:13 »

Ingen er vel helt perfekt Asbjørn, Svennis mangler muligens noe passion der han ser tilsynelatende rolig ut på sidelinjen, men han har iallfall en imponerende CV og resultatrekke å vise til!

Svennis er veldig glad i penger, så jeg utelukker ikke at han kan bli ny Newcastle manager. Tipper han da bosetter seg i London.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 07. Mai 2007, 18:21 »
Du er ikke glad i penger du altså?  ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 07. Mai 2007, 18:28 »

Nei, da hadde jeg byttet jobb for lengst :-) Bare jeg har penger til øl er alt bra :-)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 07. Mai 2007, 18:31 »

Nei, da hadde jeg byttet jobb for lengst :-) Bare jeg har penger til øl er alt bra :-)
Hehe, prioritering, prioritering, PRIORITERING  ;)

Poenget var vel egentlig at jeg er veldig enig i at Svennis har sine negative sider som jeg helst ikke vil se hos manageren til favouritt klubben min. Men mer enn noe annet vil jeg gjerne se noen som kan ta oss tilbake til toppen og kjempe om titler, og det kan vi jo ikke utelukke at Svennis kan være mannen til å klare.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #29 på: 07. Mai 2007, 18:32 »
Big Sam  ;)

Føler at han er den riktige mannen for Newcastle akuratt nå.
Liker selv ikke Svennis veldig godt. Greit nok, han har en imponerende CV og merittliste, men jeg har på følelsen av at det vil bli en skandale om han blir Newcastle manager nå.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!