20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som ny Newcastle manager?

Alan Shearer
12 (21.4%)
Svennis
6 (10.7%)
Big Sam
22 (39.3%)
Ronald Koeman
5 (8.9%)
Kevin Keegan
7 (12.5%)
Lee Clark
0 (0%)
Gordon Strachan
2 (3.6%)
Steve Bruce
1 (1.8%)
Mark Hughes
1 (1.8%)
Nigel Pearson
0 (0%)

Stemmer totalt: 54

Skrevet av Emne: AVSTEMMING: Ny Manager  (Lest 15443 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
AVSTEMMING: Ny Manager
« på: 07. Mai 2007, 12:50 »
Prøvde å være så realistisk som mulig. Derfor ikke managere som Hiddink, Van Gaal, Moanrinho, Whinger og Alex Ferguson er der. Det er bare å stemme i vei mens vi venter :-)
« Siste redigering: 07. Mai 2007, 12:53 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AVSTEMMING: Ny Manager
« Svar #1 på: 07. Mai 2007, 12:52 »
Ronald Koeman her. Med Strachan og Big Sam på delt andre.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 07. Mai 2007, 13:37 »
Hva med et ''en annen'' som alternativ. Stemte på Strachan tror jeg.

Synes forresten ikke Van Gaal er så urealistisk.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. Mai 2007, 13:52 »
Hvis Koeman fra Benfica ikke er urealistisk, så er ikke Van Gaal fra AZ heller særlig urealistisk syns jeg..
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Mai 2007, 13:55 »
Hvis Koeman fra Benfica ikke er urealistisk, så er ikke Van Gaal fra AZ heller særlig urealistisk syns jeg..

Det synes jeg da Koeman mest sannsynlig får sparken/sier opp i dag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Mai 2007, 13:56 »
KOEMAN DECISION EXPECTED ON MONDAY

An announcement on the future of PSV Eindhoven coach Ronald Koeman is expected to be made on Monday.

Koeman met with members of PSV's board of directors on Friday to discuss his future at the club in the wake of chairman Frits Schuitema's comments last month that hinted the 44-year-old could be on his way out of the Philips Stadion.

PSV claimed their third title on the trot on goal difference from Ajax on a thrilling final day of the season last weekend, but both supporters and players are alleged to have become dissatisfied with Koeman after the club blew an 11-point lead at the summit before their late recovery.

It is believed that Schuitema's stance has softened since PSV claimed the title, but Koeman, whose contract runs until June 2008, gave nothing away when he left the meeting on Friday afternoon.

He said: "I won't say anything about the meeting.

"I will go to my house in Portugal now for two days.

"On Monday the club and I will make an announcement. I will say no more."

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Mai 2007, 14:03 »
Ok, da er det klart at situasjonen blir en annen..
Oscillons From The Anti-Sun

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. Mai 2007, 15:23 »
Shearer er drømmen. Men satser på det blir Big Sam tror ikkje me skal sikte høgare. Newcastle er neppe noke drømmelag og ta over for Europeiske toppmanagere
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Mai 2007, 16:04 »
Hva med et ''en annen'' som alternativ. Stemte på Strachan tror jeg.

Synes forresten ikke Van Gaal er så urealistisk.
Van Gaal er det bare å glemme. Han har klart og tydelig uttalt at Alkmaar er den siste klubben han leder, blir det noe mer etter det er det i såfall landslag for hans del.

Selv syns jeg både Strachan og Svennis er interessante navn, Big Sam også, og vi ender vel etter all sannsynlighet opp med sistnevnte.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #9 på: 07. Mai 2007, 16:08 »
Jeg vil ha Big Sam av de som er nevnt her. Eventuelt Koeman, men han tror jeg ikke vil til Newcastle.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. Mai 2007, 16:15 »
Kva er det Koeman har gjort som gjer at alle er så interessert i han? Berre spør altså...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Mai 2007, 17:03 »
Jeg aner ikke hva det er som gjør Koeman så interessant. Når han sannsynligvis får fyken fra PSV, i en sesong hvor de vinner den nederlandske ligaen, så er jeg litt skeptisk. Også med tanke på at PSV hadde 10 poengs ledelse som de sløste bort under Koemans ledelse. Koeman har heller ikke oppnådd nevneverdig mye som trener for Ajax og Benfica. Og for meg virker han som en heller middelmådig manager. Ikke det helt store.

Han var en fantastisk spiller, og har på grunn av det et stort navn. Men han imponerer ikke så fryktelig mye som manager.

Big Sam vil jeg heller ikke ha. Han spiller destruktiv fotball, og han har aldri vært manager for en klubb med så store ressurser som Newcastle, og aldri rådd over en så god spillerstall som Newcastle. Men det er ikke bare Anelka, Diouf og slike tullinger her. Og jeg tror ikke Toon Army vil bli særlig happy hvis Big Sam selger stjernene våre til fordel for trauste arbeidsmaur og høye, kraftige, hodesterke spisser som ikke scorer en brøkdel så mange mål som Martins og Owen. Han har også for vane å gamble på transfermarkedet, og sier neppe nei penger under bordet. Han er litt samme type som Fat Fred, og jeg tror de to vil kunne komme godt overens. Men det er ikke nødvendigvis positivt.

Det optimale hadde vært Alan Shearer, men han har fornuft nok til å si nei til jobben når han vet han ikke er klar for å ta den. Dermed ender det opp med Svennis for meg.
Svensken er nok en upopulær mann i engelske kretser. Og jeg vet det er mange som ikke vil ha ham. Men han har en merittliste man ikke kan komme bort ifra, og han har også oppnådd brukbart gode resultater med det engelske landslaget. Jeg tror Svennis er en god klubbtrener, og jeg tror han kan gjøre suksess i Newcastle. Jeg tror han er mer rett mann enn Big Sam.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Mai 2007, 17:09 »
Big Sam definitivt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. Mai 2007, 17:15 »
Jeg aner ikke hva det er som gjør Koeman så interessant. Når han sannsynligvis får fyken fra PSV, i en sesong hvor de vinner den nederlandske ligaen, så er jeg litt skeptisk. Også med tanke på at PSV hadde 10 poengs ledelse som de sløste bort under Koemans ledelse. Koeman har heller ikke oppnådd nevneverdig mye som trener for Ajax og Benfica. Og for meg virker han som en heller middelmådig manager. Ikke det helt store.

Han var en fantastisk spiller, og har på grunn av det et stort navn. Men han imponerer ikke så fryktelig mye som manager.

Big Sam vil jeg heller ikke ha. Han spiller destruktiv fotball, og han har aldri vært manager for en klubb med så store ressurser som Newcastle, og aldri rådd over en så god spillerstall som Newcastle. Men det er ikke bare Anelka, Diouf og slike tullinger her. Og jeg tror ikke Toon Army vil bli særlig happy hvis Big Sam selger stjernene våre til fordel for trauste arbeidsmaur og høye, kraftige, hodesterke spisser som ikke scorer en brøkdel så mange mål som Martins og Owen. Han har også for vane å gamble på transfermarkedet, og sier neppe nei penger under bordet. Han er litt samme type som Fat Fred, og jeg tror de to vil kunne komme godt overens. Men det er ikke nødvendigvis positivt.

Det optimale hadde vært Alan Shearer, men han har fornuft nok til å si nei til jobben når han vet han ikke er klar for å ta den. Dermed ender det opp med Svennis for meg.
Svensken er nok en upopulær mann i engelske kretser. Og jeg vet det er mange som ikke vil ha ham. Men han har en merittliste man ikke kan komme bort ifra, og han har også oppnådd brukbart gode resultater med det engelske landslaget. Jeg tror Svennis er en god klubbtrener, og jeg tror han kan gjøre suksess i Newcastle. Jeg tror han er mer rett mann enn Big Sam.

Når det gjeld Allardyce så er eg ikkje einig med deg. Fotballen til Bolton trur eg er lagt opp slik fordi han ikkje har hatt ressursar til å kjøpe betre spelarar, derfor måtte han kjøpe spelarar som var gamle, og flinke til å ødelegge andre lags spel. Rein logikk seier at når han gjer det så bra med Bolton som han har gjort med svært begrensa ressursar, bør han klare å gjere ein minst like god jobb med Newcastle som har større ressursar. Men det kan jo være du har eit poeng, det vil kanskje tida vise.

Eg er 100% einig når det gjeld Svennis. Saman med Big Sam er han min favoritt blandt det som er realistisk. Ikkje mange som har gjort det så bra med England som han har gjort, grunnen til all kritikken er nok fordi så mange er ute etter å ta han, sikkert fordi han er svensk og et enkelt bytte for media.

Shearer er nok den eg aller helst ville hatt, men om det går eit par år før han er klar blir eg ikkje skuffa.

Får berre håpe at vi ikkje ansetter nok ein middelmådig umerittert manager ala Hughes.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. Mai 2007, 17:18 »
Shearer eller Van Gaal hadde vært drømmen min hvertfall.

Van Gaal har gjort det bra med gode og dårlige klubber, og får lagene til å spille en angrepsfotball få andre kan vise til. Han har også god kjennskap til nederlandske og spanske spillere.

Shearer kjenner klubben ut og inn, og får nok mer respekt enn noen annen managere noensinne har, eller kommer til å få noen sinne i Newcastle. Samtidig har han alt å tape i Newcastle...