20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BREAKING NEWS! Glenn Roeder har fått sparken  (Lest 19000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: BREAKING NEWS! Glenn Roeder har fått sparken
« Svar #120 på: 07. Mai 2007, 17:55 »

Da sitter vi igjen med denne listen med spillere som klubben bør bli kvitt(etter min mening):

Butt-------------(£ 4 mil )
Ramage----------(£ 2,5 mil )
Pattison---------(£ 1,5 mil )
Bernard----------Free Transfer
Carr-------------(£ 2 mil )
Bramble---------(£ 2 mil )
Moore----------(£ 2 mil )
Babayaro-------(£ 2 mil )
Dyer-----------(£ 4 mil )

Hvis vi er nøkterne kan vi nok vente oss en samlet sum på omlag £ 20 mil for disse.

WOW! Hva i helvete har du røyka?

Ingenting foreløpig. Hvorfor skulle jeg det?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 07. Mai 2007, 17:55 »
Update. 
Sitat
DarkDog
Ble medlem: 17 jan 2005
Antall innlegg: 360

RE: RE: Alladyce på St. James nå!
Sendt: 07.05.2007 17:54     IP: logged

Jeg kan nå høre The Magpies synge helt hit til stedet jeg sitter. "SAM SAM SAM SAM" Mye tyder på at forhandlingene er i gang i boksen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 07. Mai 2007, 18:17 »

Da sitter vi igjen med denne listen med spillere som klubben bør bli kvitt(etter min mening):

Hvis vi er nøkterne kan vi nok vente oss en samlet sum på omlag £ 20 mil for disse.

Fordi du har prisa de fleste spillerne over dobbelt så høyt som det de er verdt. Og fordi du tror vi får £2mill for Bramble som har en kontrakt som går ut om noen uker...

Ramage, Pattison, Carr, Moore, Baba tror jeg vi skal være heldige om vi får penger for i det hele tatt. Og hvem vil overta lønningsposen til Dyer, og betale £4 mill for han i tillegg??!!!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 07. Mai 2007, 18:19 »

Fordi du har prisa de fleste spillerne over dobbelt så høyt som det de er verdt. Og fordi du tror vi får £2mill for Bramble som har en kontrakt som går ut om noen uker...

Ramage, Pattison, Carr, Moore, Baba tror jeg vi skal være heldige om vi får penger for i det hele tatt. Og hvem vil overta lønningsposen til Dyer, og betale £4 mill for han i tillegg??!!!

Du kan umulig si at jeg har prisa de fleste dobbelt så høyt. Jeg skriver hva jeg tror de er verdt, og når jeg tenker meg om er vel Dyer verdt mer enn £ 4 mil. Og nei, jeg røyker fortsatt ingenting.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 07. Mai 2007, 18:20 »
Update:  Skysports ran a story on Monday afternoon citing sources to Allardyce as saying that he will be installed at SJP after the season ends at Watford on Sunday.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #125 på: 07. Mai 2007, 18:22 »
butt for 4 er også urealistisk. 1 kanskje 2 tipper jeg vi får

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 07. Mai 2007, 18:25 »
Du spiller nok litt for mye Football Manager Fredrik.... Latterligste prissettingen jeg har sett på lenge

plebbster

• Gjest
« Svar #127 på: 07. Mai 2007, 18:29 »
Dette er vel gledesnyheter for alle.

Vi kan vel alle huske tilbake og le av hvor glade de fleste var da Roeder ble ansatt. Husker det var spesielt en dimling på forumet her som var klikkings da han ble ansatt. Han smiler vel nå.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #128 på: 07. Mai 2007, 18:34 »
Mark Hughes vil jeg overhodet ikke ha som manager. Han er en god manager, sikkert hakket bedre enn Roeder, men altså ikke god nok.

Men nå ser det ut til at Sam Allardyce blir vår nye manager. Blir det topp 4  neste sesong?  ;D

Jeg lever alltid i håpet...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 07. Mai 2007, 18:55 »
Blir nok Big Sam som kommer ja! Men jeg har ikke tro på at han vil gjøre oss til en toppklubb med engang. Det er ikke sikkert vi blir en toppklubb engang! For han har like mye å bevise som Newcastle. Han tar steget opp, og vi er forsøkskaninen, la oss håpe han klarer det!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 07. Mai 2007, 19:03 »
Blir nok Big Sam som kommer ja! Men jeg har ikke tro på at han vil gjøre oss til en toppklubb med engang. Det er ikke sikkert vi blir en toppklubb engang! For han har like mye å bevise som Newcastle. Han tar steget opp, og vi er forsøkskaninen, la oss håpe han klarer det!
Her har du et godt poeng. Newcastle, både klubben og fansen, bør tenke seg godt om før de setter seg for høye forventninger til vår nye manager. Med det utgangspunktet vi har idag blir vi nok dessverre ikke en toppklubb allerede på denne tiden neste år, men vi (som alle andre untatt Chelsea) må bygge oss opp.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 07. Mai 2007, 19:06 »
Hvis nå Allardyce blir ansatt er det viktig at vi ikke tror at vi skal utfordre Man Utd med en gang. Vi trenger tid. Det viktigste er framgang! Det som blir Big Sams jobb er å kvitte seg med daukjøttet, få inn gode forsvarsspillere og få Duff/Dyer/Parker tilbake i form. Det vi kan forvente oss neste sesong er topp 8, at vi vinner flere hjemmekamper og at mange av bortetapene gjøres om til uavgjort.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 07. Mai 2007, 19:18 »
En topp 7 plassering den første sesongen og jeg er passe fornøyd, men jeg forventer en topp 6 plassering. Europa er et must med den spillerstallen vi har.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 07. Mai 2007, 19:23 »
Ja det er viktig som nokon nevner her at vi må være tålmodige. Om vi no får Big Sam veit vi at vi har med ein dyktig mann å gjere. Ein manager som har sportslig suksess å vise til, altså veit vi at vi har kvalitet, og må la manageren få tid på seg. Roeder kunne jo også sikkert fått litt meir tid, men han har ikkje hatt særlig suksess og vi visste liksom ikkje heilt kva vi hadde. Derfor ville det vore ganske dumt å ta den sjansen på å gje Roeder meir tid. Nei eg ser fram til ei tid med forhåpentligvis Big Sam.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil