20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BREAKING NEWS! Glenn Roeder har fått sparken  (Lest 18907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: BREAKING NEWS! Glenn Roeder har fått sparken
« Svar #105 på: 07. Mai 2007, 15:51 »
Det Hughes har fått til med Blackburn er ganske bra, men ikkje super-imponerande. Alle ser vel at Allardyce er langt betre? :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 07. Mai 2007, 16:00 »
Mark Hughes ? Aldri i verden! Hvis Fat Fred ikke klarer å ansette en skikkelig manager på forsøk nr 3 så kreperer jeg.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Noreng

• Gjest
« Svar #107 på: 07. Mai 2007, 16:19 »
ROEDER <333

Nydelig at du for en gangs skyld kan se din begrensning!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 07. Mai 2007, 16:20 »
Hughes er da veldig skikkeli! Kunne tenke meg han jeg.

Det går jo rykter om at Ramos har tatt kontakt med klubben og. Det kan stemme for han har sagt at han vil trene et engelsk lag.
Hvor kommer disse ryktene fra? Det har iallfall gått meg hus forbi, og for å være helt ærlig så ser jeg ikke helt hvorfor Ramos plutselig skulle ville forlate Sevilla etter det han omsider har bygd opp der. Men det er ingen som helst tvil om at Sevilla spiller "vann-i-munnen-fotball"  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 07. Mai 2007, 16:36 »
Siste nytt:

Source Close To Allardyce Say....

....he will be the next manager of Newcastle United.

Was just on the Sky Sports News 'Breaking News' bar, at the bottom of the screen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 07. Mai 2007, 16:39 »
egentlig så driter jeg i hvordan vi spiller, bare vi får resultater. De siste årene har de vært så jævli dårlig uansett.  LIverpool er i CL finalen for 2 gang på 3 år, og de spiler "møkkafotball"    manu spiller for tiden verdens beste fotball, men jeg tørr påstå at vi ligger minst 10 år etter dem.  

Dette kan være den viktigste manager signeringen til Sheperd noen gang. Det er flere og flere lag som tar oss igjenn, og gapet opp til 4 plassen blir større og større for hver sesong.  Vi trenger å forbedre oss enormt til neste sesong. Vi er allerede blitt en middelmådighet, og vi kan ikke ta ytterlige skritt nedover og bli et bunnlag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #111 på: 07. Mai 2007, 16:40 »
håper at uansett hvilken manager som kommer så vil han rydde opp skikkelig i spillerstallen, ikke bare spy ut penger på etablerte spillernavn. Big Sam har den autoriteten som kreves for å bli kvitt de spillerne som lever på gamle prestasjoner.

Fansen til newcastle dyrker jo spillerne som helter før de i det hele tatt har prestert på det nivået som forventes, og dette går rett til huet på noen av de. Man skal jo ikke bli helt FØR man har prestert, kun fordi det er en mulighet for at de kanskje kan bli helter i fremtida.

Hvis Big Sam blir ansatt, og han får gjort en skikkelig opprydding i løpet av sommeren, så kan neste sesong bli veldig bra.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 07. Mai 2007, 16:45 »
Enig! som også The Chronicle mener, er det flere spillere som bør følge Roeder ut av porten på St.James Park

Jeg gråter ikke hvis disse ryker med :

Sibierski
Carr
Bramble
Moore
Babayaro
Dyer    ( Hvis vi får sidwell gratis )

Jeg vet ikke hva som har vørt problemet til duff, men han kan kanskje blomstre under allardyce?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 07. Mai 2007, 17:10 »
Hughes er da veldig skikkeli! Kunne tenke meg han jeg.

Det går jo rykter om at Ramos har tatt kontakt med klubben og. Det kan stemme for han har sagt at han vil trene et engelsk lag.
Hvor kommer disse ryktene fra? Det har iallfall gått meg hus forbi, og for å være helt ærlig så ser jeg ikke helt hvorfor Ramos plutselig skulle ville forlate Sevilla etter det han omsider har bygd opp der. Men det er ingen som helst tvil om at Sevilla spiller "vann-i-munnen-fotball"  :)

Tror det var en som skrev noe om det på newcastle-online.com eller noe... I samme artikkel stod det om Hughes.

Ramos har sagt at han gjerne vil trene et engelsk lag, så hvem vet. Men jeg er enig i at det ville vært litt rar å forlate Sevilla for Newcastle.

Her står det noe om Ramos, tror ikke det var dette jeg leste tidligere i dag, men allikevel.
« Siste redigering: 07. Mai 2007, 17:17 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 07. Mai 2007, 17:22 »
Sitat
Sibierski
Carr
Bramble
Moore
Babayaro
Dyer    ( Hvis vi får sidwell gratis )

Enig, men legger til

Butt (Over the top og ikke god nok lenger)
Ramage (Vekk med daukjøtt)
Pattison (Spiller vel mest på reservelag, men han er fryktelig dårlig)
Bernard (Free transfer, men han her er nok ferdig for karrieren)

Andre som jeg er usikre på er Luque og Ameobi. Det hadde ikke gjort meg mye om begge hadde blitt solgt.

Da sitter vi igjen med denne listen med spillere som klubben bør bli kvitt(etter min mening):

Butt-------------(£ 4 mil )
Ramage----------(£ 2,5 mil )
Pattison---------(£ 1,5 mil )
Bernard----------Free Transfer
Carr-------------(£ 2 mil )
Bramble---------(£ 2 mil )
Moore----------(£ 2 mil )
Babayaro-------(£ 2 mil )
Dyer-----------(£ 4 mil )

Hvis vi er nøkterne kan vi nok vente oss en samlet sum på omlag £ 20 mil for disse.

Sitat
Jeg vet ikke hva som har vørt problemet til duff, men han kan kanskje blomstre under allardyce?

Når det gjelder Duff så synes jeg vi skal beholde han. Han har i blant vist gode takter og vi vet alle at han er høyst brukbar når han spiller som han gjorde i Chelsea. Behold! Han kan nok også, som du sier, blomstre under en ny manager, eventuelt Sam Allardyce, som undertegnede håper på.
« Siste redigering: 07. Mai 2007, 17:26 av Fredrik »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 07. Mai 2007, 17:26 »
Ikke så store mål dere setter dere gutter. La oss håpe på en klasse manager nå ikke big sam eller mark hughes. Big sam er klart best av disse , men frykter hva big sam får til på overgangs markedet. Frykter ian rush på topp sammen med marco van basten. ikke det at det hadde vært en kjedelig duo,men frykter mye over dato kjøtt.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 07. Mai 2007, 17:47 »
Sitat

Hvis vi er nøkterne kan vi nok vente oss en samlet sum på omlag £ 20 mil for disse.

Aldri i livet om vi kommer til å få så mye for de spillerne du nevner der. Bramble og Moore går gratis. Butt får vi kanskje 1 mill for. Dyer kan vi få 5 mill hvis vi er heldige. Kan ikke se for meg at noen klubber er villige til å betale noe over 500 000 for Baba, Carr, Ramage og Pattison...

Skal vi tjene penger på spillersalg må vi selge spillere som N`Zogbia, Emre, Parker, Duff, Dyer osv...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 07. Mai 2007, 17:51 »
Sam er visstnok på SJP nå. Har fått info av en som har fått info av en på liverpool.no. Vedkommende skal på ved SJP og var nettopp borte for å sjekke ståheiet, Sam var der!

Sitat
DarkDog
Ble medlem: 17 jan 2005
Antall innlegg: 357

Re: Alladyce på St. James nå!
Sendt: 07.05.2007 17:39     IP: logged

Jeg bor et par kvartaler fra St. James og her er det stort ståk og styr nå.
Big SAM skal visstnok være der for å undertegne.

Sitat
DarkDog
Ble medlem: 17 jan 2005
Antall innlegg: 359

Alladyce på St. James nå!
Sendt: 07.05.2007 17:48     IP: logged

BREAKING: Jeg var nettopp borte for å sjekke ståheiet. Sam Alladyce har ankommet St. James. Sam har ankommet!
« Siste redigering: 07. Mai 2007, 17:53 av Fredrik »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 07. Mai 2007, 17:52 »

Da sitter vi igjen med denne listen med spillere som klubben bør bli kvitt(etter min mening):

WOW! Hva i helvete har du røyka?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 07. Mai 2007, 17:53 »

WOW! Hva i helvete har du røyka?

Det må ihvertfall være noe STERKT.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."