20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BREAKING NEWS! Glenn Roeder har fått sparken  (Lest 18915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Glenn Roeder HAR SAGT OPP
« Svar #90 på: 07. Mai 2007, 11:20 »
Den offisielle nyheten er at Glenn Roeder har sagt opp. Her på supporterforumet er overskriften at han har fått sparken. -Ganske stor forskjell på de to budskapene, selv om resultatet blir ny manager på SJP.
Du har tydeligvis ikke fått med deg at ALLE de engelske mediene skrev først i går at han hadde fått "sparken". Det ble etterpå pyntet på med at han hadde sagt opp. Det er liten tvil om at Roeder har blitt presset ut, og hadde neppe noe valg.
Sorry. De meldingene kom før pressemeldingen fra NUFC. Og jeg forstår jo at forumets idé er å være ute tvert noe skjer. Like fult, en vesentlig forskjell  ;).
Livet er svart/hvitt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: BREAKING NEWS! Glenn Roeder har fått sparken
« Svar #91 på: 07. Mai 2007, 11:23 »
Føler meg ikke komfortabel med Sam-ryktene.. Vil heller se en annen ???
Gleder meg til du må spise i deg de ordene. Det er rimelig sikker på at du må.
Jeg er ikke helt enig i det der.
Hvorfor må han spise i seg de ordene, bare fordi Allardyce etter all sannsynlighet blir ny manager?
Jeg er heller ikke komfortabel med Allardyce-ryktene. Jeg synes han er noe oppskrytt, og jeg vil ikke at Newcastle skal være en forsøkskanin lenger.

Greit, han har vist at han har et godt håndlag med spillere som ikke nødvendigvis alltid gjør som sjefen vil. Og han har selvfølgelig oppnådd imponerende gode resultater med Boltons lag av avdankede tidligere storspillere. Forskjellen fra Nicolas Anelka til Oba Martins er enorm. Det samme er forskjellen på alle Boltons midtbanespillere, og alle våre midtbanespillere. Dyer og Emre er i en helt annen klasse enn Sams tidligere elever.

Dessuten får han en formidabel oppgave i å skulle ta vare på, og slipe våre uslepne diamanter i Hunty, Edgar og Carroll. Han får som oppgave å gjøre Steven Taylor like god som Ferdinand, Terry, Carragher og Campbell, og budsjettet han råd over er et helt annet enn han hadde i Bolton.

Jeg er ikke så sikker på at Sam Allardyce er riktig mann til denne jobben. Og det hjelper ikke mannens sak at han står for en type fotball jeg hater mer enn pesten.

At vi har spilt en variant av den samme typen fotball denne sesongen hjelper ikke. Vi har ikke akkurat spilt god fotball denne sesongen, har vi vel? Dessuten, hvorfor spille lange baller når vi har Owen og Martins på topp? Skal vi liksom begynne å kaste de ut av laget, for å erstatte dem med to meter høye fyrtårn som ikke scorer en brøkdel like mange mål som de to gjør hver for seg?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 07. Mai 2007, 11:27 »
Skal vi endelig ansette en manager på en gunstig tid?

Manager: Appointed:
Joe Harvey June 1962
Gordon Lee June 1975
Richard Dinnis February 1977
Bill McGarry November 1977 
Arthur Cox September 1980
Jack Charlton August 1984
Willie McFaul September 1985
Jim Smith December 1988
Ossie Ardiles March 1991
Kevin Keegan February 1992
Kenny Dalglish January 1997
Ruud Gullit August 1998
Bobby Robson September 1999
Graeme Souness September 2004
Glenn Roeder February 2006
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 07. Mai 2007, 11:33 »
Som jeg har sagt tidligere:

The myth that Roeder did so well with the Academy really bugs me to be honest.  He was there for what, 6 months?  Yet he gets all the credit for pushing the likes of Edgar, Carroll, Huntington, Pattison through, when infact those players were already well established at the club before he got here.  I personally think Kenny Wharton deserves a lot more credit for the work he's done.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 07. Mai 2007, 11:35 »
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=international_feed/07/05/04/SOCCER_Ned-PSV_Eindhoven_Koeman.html&TEAMHD=soccer

Skjebnen?

Vil heller ha Big Sam som vet litt om Newcastle fra før av. Koeman kommer til å få sjokk om han tar over Newcastle nå.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 07. Mai 2007, 11:38 »
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=international_feed/07/05/04/SOCCER_Ned-PSV_Eindhoven_Koeman.html&TEAMHD=soccer

Skjebnen?

Vil heller ha Big Sam som vet litt om Newcastle fra før av. Koeman kommer til å få sjokk om han tar over Newcastle nå.

Men jeg blir våt i munnen når jeg tenker på alle gullkornene som finnes i Nederland. Koeman har nok stålkontroll over hvilke spillere som han kan hente inn, og vi vet at spillere fra Nederland ofte gjør det svært godt i England.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 07. Mai 2007, 12:16 »
Puh, der er iallefall Roeder borte. Takk for at du tok hatten og gikk iallefall...
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 07. Mai 2007, 12:19 »
Sies at det er pressekonferanse nå.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Glenn Roeder HAR SAGT OPP
« Svar #99 på: 07. Mai 2007, 12:42 »
Flere som skriver at han får £1 millioner i fallskjerm.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #100 på: 07. Mai 2007, 14:28 »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 07. Mai 2007, 14:48 »
Juande Ramos hadde vært no. En av spanias desidert beste managere..
Oscillons From The Anti-Sun

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 07. Mai 2007, 15:25 »
Ja det er noken skumle rykter om Mark Hughes. Er det så vanskelig å ansette en skikkelig manager??? (Allardyce) ::)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 07. Mai 2007, 15:45 »
Hughes er da veldig skikkeli! Kunne tenke meg han jeg.

Det går jo rykter om at Ramos har tatt kontakt med klubben og. Det kan stemme for han har sagt at han vil trene et engelsk lag.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.