20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha?

Svennis
6 (24%)
Big Sam
15 (60%)
Houllier
4 (16%)

Stemmer totalt: 24

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!  (Lest 33667 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!
« Svar #135 på: 08. Mai 2007, 15:04 »
Håper Sam tar med seg Kevin Nolan til St. James'. En av mine favorittspillere.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 08. Mai 2007, 15:11 »
Håper Sam tar med seg Kevin Nolan til St. James'. En av mine favorittspillere.

Det håper også mange av Bolton-supporterne på det engelske Bolton-forumet. Ikke skjønner jeg hvorfor.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 08. Mai 2007, 15:55 »
Jeg skjønner ikke negativiteten.

Som du ser er det befolkningen som har tviholdt på at Roeder skal sitte, som ikke vil ha Big Sam til klubben.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 08. Mai 2007, 16:03 »
Feil asbjørn. Jeg ønsket roeder langt inn i skogene den siste tiden,men forholder meg skeptisk til big sam. Hadde håpet på noe annet for å si det sånn.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 08. Mai 2007, 16:05 »
Feil asbjørn. Jeg ønsket roeder langt inn i skogene den siste tiden,men forholder meg skeptisk til big sam. Hadde håpet på noe annet for å si det sånn.

Hvem da? Mobbeofferet fra svenskekysten?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 08. Mai 2007, 20:55 »
Mobbeofferet fra svenskekysten er en meget dyktig manager. Han har oppnådd gode resultater med det engelske landslaget (selv om det ikke gikk særlig bra i VM i fjor), og han har oppnådd meget imponerende resultater i tidligere klubber. At han er glad i piker, vin og sang har ingen betydning for meg, da jeg mener han fører med seg en vinnerkultur som dette laget trenger. Mannen vet hvordan man vinner trofeer, det kan man ikke si at Allardyce gjør.

Allardyce er et risikabelt valg, ettersom Newcastle vil være aller første gang han prøver seg som manager for en toppklubb. Og i en toppklubb kan du ikke kjøpe inn "has beens" og forvente suksess. Det er mulig Allardyce viser seg å være et korrekt valg, men jeg er skeptisk, og anser ham som et langt mer risikabelt valg enn svensken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 08. Mai 2007, 21:03 »
Mobbeofferet fra svenskekysten er en meget dyktig manager. Han har oppnådd gode resultater med det engelske landslaget (selv om det ikke gikk særlig bra i VM i fjor), og han har oppnådd meget imponerende resultater i tidligere klubber. At han er glad i piker, vin og sang har ingen betydning for meg, da jeg mener han fører med seg en vinnerkultur som dette laget trenger. Mannen vet hvordan man vinner trofeer, det kan man ikke si at Allardyce gjør.

Allardyce er et risikabelt valg, ettersom Newcastle vil være aller første gang han prøver seg som manager for en toppklubb. Og i en toppklubb kan du ikke kjøpe inn "has beens" og forvente suksess. Det er mulig Allardyce viser seg å være et korrekt valg, men jeg er skeptisk, og anser ham som et langt mer risikabelt valg enn svensken.

Har vi ikke hatt managere som tror de vet hvordan man vinner trofeer før i denne klubben? Hjalp det noe?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 08. Mai 2007, 21:14 »
Neida, det er ikke ALLTID det hjelper.
Men det er i mine øyne enklere å vinne en tittel når du allerede har vunnet mange, enn det å vinne sin første tittel noensinne.

Under Robson hadde vi ikke vinnerkultur i laget. Spillerne var unge, og så og si ingen av spillerne våre hadde oppnådd å vinne noe noen gang. Shearer har vunnet PL med Blackburn, men det er jo alt. Det samme slet i mine øyne Dalglish med. Dessuten gjorde Dalglish og Gullitt mange andre feil som gjorde at det var umulig å vinne noe som helst. Likevel, begge de to sistnevnte nådde FA-cup-finalen. Det har verken Keegan, Robson eller Souness klart.

Likevel tror jeg at Robson var til stor hjelp når vi yppet oss i CL, og nådde semifinalen i UEFA-cupen. Selv om vi ikke vant, så tror jeg han var en medvirkende årsak til at vi kom så langt som vi gjorde.

Jeg sier ikke at vi garantert vil vinne noe med en manager som har vunnet mye tidligere, men jeg tror sjansen er større da enn med en manager som aldri har oppnådd noe mer enn å være tapende finalist i ligacupen. Men det kan jo selvfølgelig fungere omvendt. Det vet man aldri.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 08. Mai 2007, 21:17 »
Hehehehehehehe

Have You Ever Heard?
By NUFC 06 On Sun 6 May 2007 |

Have you ever heard of the football manager who used 33 different back four schemes in one season?

Have you ever heard of the football manager who used 6 different right-backs in one season?

Have you ever heard of the football manager who used 7 different left-backs in one season?

Have you ever heard of the football manager who used 10 different centre-back partnerships in one season?

Well I must admit I haven?t; I don?t know about you. Of course we are talking about Newcastle United and our genius manager Glenn Roeder.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 08. Mai 2007, 21:54 »
Må vere verdensrekord
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #145 på: 09. Mai 2007, 03:03 »
Pent innlegg Nemo! Det var det jeg ble tiltrukket av når det gjelder spm: Hvorfor Newcastle fan? Jeg er skeptisk som bare F angående Big Sam.. Hadde håpt på en magiker som Hitzfeld kanskje. En som kan rydde ordentlig opp i forsvaret og da tror jeg nesten angrepsfotballen hadde spilt seg selv!

Leste nettopp at Allardyces første oppgave blir å bli kvitt Dyer.. Åffer i helvete selge han nå? Fordi han tror spilleren ikke er over sine skader bla bla bla.. Dummeste jeg har hørt! Selge en engelsk landslagsspiller te våre konkurrenter? For hva da... 4 mill pund? Kjenner jeg er uvel av den tilsynelatende nye manageren allerede.. Håper bare ikke dette er tilfelle!
« Siste redigering: 09. Mai 2007, 03:31 av Snusflekk »
Ja heia gutta!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 09. Mai 2007, 10:41 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 09. Mai 2007, 10:45 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196079

Er vel bare tull dette?

Leste akkurat det samme. Fat Fred ville aldri ha hentet Trond. Det tørr jeg vedde på. Det blir som å helle bensin på bålet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 09. Mai 2007, 12:46 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196105

Visst Sven er intresert så er det eit kjempealternativ.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]