20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 24
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Håper Sam tar med seg Kevin Nolan til St. James'. En av mine favorittspillere.
Jeg skjønner ikke negativiteten.
Feil asbjørn. Jeg ønsket roeder langt inn i skogene den siste tiden,men forholder meg skeptisk til big sam. Hadde håpet på noe annet for å si det sånn.
Mobbeofferet fra svenskekysten er en meget dyktig manager. Han har oppnådd gode resultater med det engelske landslaget (selv om det ikke gikk særlig bra i VM i fjor), og han har oppnådd meget imponerende resultater i tidligere klubber. At han er glad i piker, vin og sang har ingen betydning for meg, da jeg mener han fører med seg en vinnerkultur som dette laget trenger. Mannen vet hvordan man vinner trofeer, det kan man ikke si at Allardyce gjør.Allardyce er et risikabelt valg, ettersom Newcastle vil være aller første gang han prøver seg som manager for en toppklubb. Og i en toppklubb kan du ikke kjøpe inn "has beens" og forvente suksess. Det er mulig Allardyce viser seg å være et korrekt valg, men jeg er skeptisk, og anser ham som et langt mer risikabelt valg enn svensken.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196079Er vel bare tull dette?