20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha?

Svennis
6 (24%)
Big Sam
15 (60%)
Houllier
4 (16%)

Stemmer totalt: 24

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!  (Lest 33682 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!
« Svar #45 på: 03. Mai 2007, 21:41 »
Må si meg enig med eivind1. Klarer heller ikke slippe jubelen løs om big sam kommer. Men er bedre enn Roeder ja, men er det mannen som skal få new til å bli et topplag igjen?? hmm.. tviler....

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 03. Mai 2007, 21:56 »
uff, kommer big sam gråter jeg. Orker ikke nok en slik midt på treet manager. greit få ut roeder men få for all del tak i en bedre manager enn big sam da!!!!

Jeg tar dette som uvitenhet.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 03. Mai 2007, 22:22 »
Må si meg enig med eivind1. Klarer heller ikke slippe jubelen løs om big sam kommer. Men er bedre enn Roeder ja, men er det mannen som skal få new til å bli et topplag igjen?? hmm.. tviler....

Ingen manager i verden klarer å få Newcastle til topps om ikke en Roman kommer å kjøper klubben i nærmeste framtid, men at det er flere managere som klarer å få Newcastle til å kjempe om en topp 4 plassering er jeg ikke i tvil om. Managere som Van Gaal, Hiddink, Moanrinho, Rafa Benitez og Big Sam ville fått Newcastle blant de 6 beste hver eneste sesong.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Mai 2007, 01:26 »
Så på en sånn news scroll på bbc cnn eller hva faen det nå var, at erwin koeman har forlatt feyenord... Noe å satse på for Newcastle? HELL NO.... satser på det er sam som er på vei.. Men i denne klubben kan det meste skje :P

Nå er det så mye aktivitet og rykter at noe kommer til å skje... Roeder er nok ferdig 14.mai. Sånn som han oppfører seg om dagen kan det virke som han allerede har fått sparken, men må fullføre sesongen..
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Mai 2007, 16:45 »
litt spesiel bås du lager der asbjørn..

Van Gaal, Hiddink, Moanrinho, Rafa Benitez og Big Sam ville fått Newcastle blant de 6 beste hver eneste sesong. hehe big sam er jo ikke nivå med de andre du nevner.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Mai 2007, 17:40 »
Benitez er greit. Enig i den.
Hiddink, joda.
Mourinho, selvsagt.
van Gaal, kanskje.

Men Big Sam?????

Mener du å si at Big Sam er en like god manager som disse utenlandske herrene?
Er Big Sam like dyktig som Benitez og Mourinho?

Og ettersom du ikke har nevnt Ferguson her, så går jeg ut ifra at du mener Allardyce er bedre enn Ferguson. Javel. Lykke til.

Big Sam er kanskje bedre enn Roeder, og han er kanskje det beste vi kan få på nåværende tidspunkt, men han er ikke i NÆRHETEN av herrene Hiddink, Mourinho, Benitez og Ferguson.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Mai 2007, 17:58 »
Har trua på Big Sam eg. Ikkje mange Newcastle managere dei siste 20 åra som hadde klart ein lika bra jobb med Bolton gjennom tid som Big Sam.
Han har tross alt tatt Bolton fra 1 div til Uefa Cupen uten store  midler til spillerkjøp.
Hadde vert artig og fått ein samenlikning mellom ressursbruken til Newcastle og ressursbrukren til Bolton. Tør påstå Bolton har brukt adskilligt mindre enn Nufc og alikevel er dei bedre.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #52 på: 04. Mai 2007, 17:59 »
Det Asbjørn sa var at dette var managere som kunne få Newcastle til å havne blant topp 6 hver sesong.

Big Sam er velkommen til å ta over Newcastle. Og eg er ganske sikker på at han kommer til å snu om på Newcastle slik at vi havner topp 6 hver sesong
Newcastlesupporter siden 1992

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Mai 2007, 19:56 »
Big Sam har forsåvidt aldri fått muligheten til å trene et topplag eller fått ressurser til å utfordre de store, så å si at man VET at han ikke er noen bedre manager, faller vel litt på sin egen urimelighet.
Oscillons From The Anti-Sun

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 04. Mai 2007, 22:00 »
Vi skal nok få skarp konkurranse om Allardyce! "Vi", ManCity og nå sist Tottenham er visst de klubbene som foreløpig er trukket ut som de heteste kandidatene.

LINK

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 04. Mai 2007, 22:04 »
Benitez er greit. Enig i den.
Hiddink, joda.
Mourinho, selvsagt.
van Gaal, kanskje.

Men Big Sam?????

Mener du å si at Big Sam er en like god manager som disse utenlandske herrene?
Er Big Sam like dyktig som Benitez og Mourinho?

Og ettersom du ikke har nevnt Ferguson her, så går jeg ut ifra at du mener Allardyce er bedre enn Ferguson. Javel. Lykke til.

Big Sam er kanskje bedre enn Roeder, og han er kanskje det beste vi kan få på nåværende tidspunkt, men han er ikke i NÆRHETEN av herrene Hiddink, Mourinho, Benitez og Ferguson.

Dette var bare eksempler Jan Åge. Jeg har skrytt så mye av Ferguson på dette forumet, noe jeg regnet med at du har fått med. Jeg kunne godt listet opp 20 managere til, og over 500 som er bedre enn Roeder.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 04. Mai 2007, 22:51 »
Hehehehe

Unlike the Souness and Roeder appointments, our inbox isn't bulging with emails from fans of their previous clubs warning of the dire consequences of employing their ex.

nufc.com

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. Mai 2007, 00:17 »
Luis Van Gaal? Å herregud, jeg ser rødt, svart og alt mulig rart når jeg ser navnet hans. Jeg fryser på ryggen og skjelver av tanken på noe så forferdelig som Van Gaal. Å vinne med Barcelona er ingen stor kunst. Dessuten er jo mannen titusener av ganger mer defensivt anlagt enn korrupte Allardyce. Hvis valget står mellom de to, så vil jeg heller ha grisetrynet fra Bolton enn den grusomme nederlenderen.

Jeg vet ikke helt hvordan det er med AZ, men uansett, det interesserer meg ikke. Luis van Gaal vil jeg ALDRI se i min klubb. Da graver jeg meg langt ned, og tar pause helt til mannen er langt, langt borte.
Hva har du røyka?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 05. Mai 2007, 11:06 »
Joakim, jeg kan ikke skjønner hvorfor du er såpass positiv til Roeder. Du må bare innse at han har gjort det minst dårlig som Souness, og det sier vel sitt? At han gjorde det bra i noen kamper forrige sesong tror jeg er mye Shearers fortjeneste, det var han som motiverte gutta i garderoben og dette klarer absolutt ikke Roeder.

Du slakter Luis Van Gaal som har gjort en fantastisk jobb med AZ, de kom på 3.plass i den nederlanske ligaen bare 3 poeng bak storlagene Ajax og PSV og i tillegg tok han de til kvartfinalen i uefacupen etter blant annet å slått ut oss. Van Gaal anser jeg som en klassemanager, som kunne tatt oss dit vi hører hjemme. At du kan si at han er defensivt anlagt vitner om at du ikke helt vet hva slags fotball mannen står for. Som et eksempel kan jeg legge til at AZ scoret 83 mål i serien i år, bare slått av Ajaxs 84 men også 8 mål mer enn ligavinner PSV.

Jeg tror du et litt på tynn is når det gjelder Allardyce og Van Gaal, du skriver blant annet at du heller vil ha grisetrynet fra Bolton enn den grusomme nederlenderen, så sier du plutselig at Van Gaal sannsynligvis er best av de to.

Allardyce har resultater Roeder ALDRI har oppnådd og sannsynligvis aldri kommer til å oppnå. Vi kan ta en titt på Boltonlaget Big Sam nettopp har forlatt. De ligger på en meget imponerende 5.plass med 55 poeng, vi har til sammenligning 42 og ligger på 12.plass. Og du kan seriøst ikke si at Bolton har bedre spillere tilgjengelig enn vi.
Dette laget stilte Bolton med når de spilte uavgjort 2-2 borte mot Chelsea: Jääskeläinen, Campo, Meite, Michalik, Gardner, Teymourian, Thompson, Tal, Speed, Davies, Anelka.

Hvis det ikke er imponerende å ligge på 5.plass med dette laget så vet ikke jeg, Allardyce har hatt svært lite penger tilgjengelig og har dermed måtte hente billige og gratise spillere. De to dyreste kjøpene han har gjort er Anelka og Diouf hvis jeg ikke tar feil, og dusse kostet langt mindre enn vi betalte for Martins og Duff i sommer. Ellers har han gjort kanongode kjøp i Jääskeläinen, Campo, Meite, Ben Haim, Speed og Kevin Davies.
Allardyce har bydg et meget bra fotballag av små ressurser, nå hadde han et ønske om å ta Bolton enda et steg videre og hadde håpet på litt mere penger til rådighet, det fikk han ikke og valgte så å trekke seg.
I Newcastle vil han ha en keeper, midtbane og spisser som spiller for spiller holder et langt høyere nivå enn de han hadde i Bolton, men som lag i ikke fungere i det hele tatt. Klarer Allardyce å bygge et lag, som er riktig balansert og er spillerene utfyller hverandre så tror jeg vi kan være med å slåss om CL. Forsvarsspillet føler jeg meg ganske sikker på at han får orden på, han vet hva som skal til på dette området.

Når sant skal sies Joakim, så ønsker jeg meg selvfølgelig heller Benitez, Hiddink, Mourinho og Lippi. Men vi får sannsynligvis ikke noen av disse, og da er det langt bedre med Allardyce eller Van Gaal i stedet for håpløse Roeder. Valget om garantert europacupspill under Allardyce eller en kamp for å overleve under Roeder er ikke særlig vanskelig for meg iallefall.
an sparker ikke Bobby Robson??

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #59 på: 05. Mai 2007, 11:11 »
Flott innlegg Abel. Er så enig med deg
Newcastlesupporter siden 1992