20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 24
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Må nesten le av at du ikke vil ha managere som er dyktige defensivt som Allardyce og Van Gaal. Det som er morsomt er at du virkelig ønsker Guus Hiddink, jeg vil ikke si at han er særlig mer offensivt anlagt enn Van Gaal.
Sitat fra: Abel p? 05. Mai 2007, 16:03Må nesten le av at du ikke vil ha managere som er dyktige defensivt som Allardyce og Van Gaal. Det som er morsomt er at du virkelig ønsker Guus Hiddink, jeg vil ikke si at han er særlig mer offensivt anlagt enn Van Gaal. Å jo, Guus Hiddind spiller en mye mer offensiv anlagt fotball en sin landsmann van Gaal og Allardyce! Han har en offensiv anlagt filosofi som er ganske typisk den gode gamle nederlandske skolen! Kan nesten ikke sammenligne disse 3 managerne engang!Dette står blant annet å lese på Wikipedia om du vil lese om Guus Hiddink: "His open attacking brand of football appealed to the Valencia team as well as to the rest of the Spanish Primera League." Ikke verre en at du kan finne frem å lese resten selv!!
Sitat fra: Frode p? 05. Mai 2007, 16:38Sitat fra: Abel p? 05. Mai 2007, 16:03Må nesten le av at du ikke vil ha managere som er dyktige defensivt som Allardyce og Van Gaal. Det som er morsomt er at du virkelig ønsker Guus Hiddink, jeg vil ikke si at han er særlig mer offensivt anlagt enn Van Gaal. Å jo, Guus Hiddind spiller en mye mer offensiv anlagt fotball en sin landsmann van Gaal og Allardyce! Han har en offensiv anlagt filosofi som er ganske typisk den gode gamle nederlandske skolen! Kan nesten ikke sammenligne disse 3 managerne engang!Dette står blant annet å lese på Wikipedia om du vil lese om Guus Hiddink: "His open attacking brand of football appealed to the Valencia team as well as to the rest of the Spanish Primera League." Ikke verre en at du kan finne frem å lese resten selv!!Hehe nå har jeg sett det også, du vinner et sitat fra wikipedia som argument. Jeg må bare få understreket at jeg absolutt ville sett Guus Hiddink som manager i Newcastle, og at jeg har veldig sansen for han som managertype. Men i hans siste sesong i PSV da de vant ligaen scoret PSV 71 mål, AZ og Ajax scoret henholdsvis 78 og 79.Jeg vil si at både Hiddink og Van Gaal spiller solid fotball, godt organiserte men heller ikke defensive. Lippi, Van Gaal, Capello, Benitez og mange andre topp managere legger alle opp til et trygt defensivt fundament, og det trengs i dagens fotball. Jeg ønsker resultater og er dritt lei av å se et vaklende Newcastleforsvar.
Protester utenfor SJP nå!!!
Sitat fra: kesse p? 05. Mai 2007, 18:42Protester utenfor SJP nå!!! LINK