20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha?

Svennis
6 (24%)
Big Sam
15 (60%)
Houllier
4 (16%)

Stemmer totalt: 24

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!  (Lest 33609 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!
« Svar #30 på: 03. Mai 2007, 02:17 »
Fortsatt er vi delt på dette emnet.. Noen vil ha han sittende, mens flesteparten vil ha han bort. Dette tror jeg er representativt for alle fans verden over. Og når det er KRAFTIG misnøye hos en så stor majoritet, må det tas til etteretning hos klubbledelsen. For hvis Fat Fred går ut nå og sier Roeder sitter trygt, ja da blir det ropt etter hans hode på et fat..Det har det blitt gjort før også, men nå tror jeg at det kan bli et skikkelig vepsebol. For nå er misnøyen stor, og heksejakten intensiveres..

Enkelte vil beholde Roeder, og mener bare dette er en bølgedal og så har jo vi hatt så mye skader, blablabla!!.. Jeg har vært med på mange nedturer som har gått seg til etterhvert, men det tviler jeg på skjer nå... Det er så mye intern uro i klubben, og det vises på banen. Roeder ser ut som han har gitt opp alt og alle, driter seg en god faen i alt. Spillerene har ingen respekt for han og er tydelig robbet for all selvtillit.

Spillerene liker ikke manageren
Fansen liker ikke manageren
Fansen liker ikke styret
Styret liker sikkert ikke noen, men holder som vanlig kjeft om absolutt alt
and the list goes on....

Vi kan ikke ha det sånn... Noen må bort
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 03. Mai 2007, 07:37 »
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2071107,00.html

Dette gir grunn til optimisme, og gjør dagen litt enklere!
Er bare så utrolig dritt lei Roeder!

Ha en god dag  :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Mai 2007, 10:06 »
Jeg klarer ikke å juble. Ser ikke helt at dette er mannen som skal føre oss opp i CL striden igjen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 03. Mai 2007, 10:25 »
Årets opptur om det hadde skjedd
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 03. Mai 2007, 11:29 »
Jeg klarer ikke å juble. Ser ikke helt at dette er mannen som skal føre oss opp i CL striden igjen.

Ingen "klasse" managere med vettet i behold vil komme til Newcastle. Så hvis vi skal ha en av Englands beste managere så vil Big Sam være et godt valg, jeg er veldig klar for Sam som Newcastle manager!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 03. Mai 2007, 14:54 »
Sant..
Vi kan drømme om Mourinho, Koeman, Hiddink, Trappatoni, Van Gaal, Lippi, etc. Men faktum er at disse managerene bare leder toppklubber og det eneste de har for øyet er å vinne titler. Skal noen av dem våge å sette ryktet sitt på spill og velge å ta over Newcastle, tror jeg det vil kreve en enorm gasje, enormt transferbudsjett, fritt spillerom og ingen innblanding fra styret.. men jeg ser det liksom ikke skje. Nå er det mulig at noen av disse er er ute etter en "real utfordring" på sine gamle dager, men all sunn fornuft vil jo stride i mot. De har alt og tape som managere.

Spørsmålet om vi har noen potensielle topptrenere i England:

Alan Curbishley fikk en bortimot umulig start på sin West Ham-karriere og startet vaklende, men har nå fått sving på sakene og det er kun Man U og Chelsea som vinner mer om dagen. Skulle han berge WH, vil det være en bragd av dimensjoner. Uten tvil en god manager.

Sam Allardyce har utelukkende positive resultater å vise til i sin tid som manager. Han ble ansatt i Notts County for å berge plassen, men vant serien samme året.  Han har tatt Bolton fra en ikke-tilværelse i 1.div, til å bli et stabilt topplag i PL. Grunnen til at han forlot Bolton, skal etter sigende ha vært at han ville ta Bolton enda et steg videre, men at han ikke fikk de svarene fra styret han ville ha. Mannen har altså ambisjoner.

Roy Keane har fått en forrykende start på sin managerkarriere og det er med tungt hjerte jeg sier at jeg faktisk tror han kommer til å bli en stor manager. Dog aldri hos oss.

Men: Foruten Man U, har alle topplagene utenlandsk trener. Erfaring fra Europa, en allerede etablert oversikt over spillere minst én annen liga, nye impulser. Uten tvil viktig. Engelske spillere er stort sett ekstremt overprisa i forhold til kvaliteten du får.

Bruker ekstremt mye krefter på dette med ny manager nå merker jeg, men jeg er nesten mer gira over nettop det, enn jeg er når vi spiller kamper med Roeder ved roret.

Dagens drømmemanager: Louis Van Gaal - Har trent Barcelona, så han har erfaring med enorme forventninger og et utolmodig styre. Har trent landslag. Gjorde Ajax til den ubestridte ener i Nederland på nittitallet og er smått utrolig i ferd med å gjøre det samme med AZ Alkmaar nå.
Oscillons From The Anti-Sun

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 03. Mai 2007, 16:20 »
Luis Van Gaal? Å herregud, jeg ser rødt, svart og alt mulig rart når jeg ser navnet hans. Jeg fryser på ryggen og skjelver av tanken på noe så forferdelig som Van Gaal. Å vinne med Barcelona er ingen stor kunst. Dessuten er jo mannen titusener av ganger mer defensivt anlagt enn korrupte Allardyce. Hvis valget står mellom de to, så vil jeg heller ha grisetrynet fra Bolton enn den grusomme nederlenderen.

Jeg vet ikke helt hvordan det er med AZ, men uansett, det interesserer meg ikke. Luis van Gaal vil jeg ALDRI se i min klubb. Da graver jeg meg langt ned, og tar pause helt til mannen er langt, langt borte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. Mai 2007, 16:39 »
Luis Van Gaal? Å herregud, jeg ser rødt, svart og alt mulig rart når jeg ser navnet hans. Jeg fryser på ryggen og skjelver av tanken på noe så forferdelig som Van Gaal. Å vinne med Barcelona er ingen stor kunst. Dessuten er jo mannen titusener av ganger mer defensivt anlagt enn korrupte Allardyce. Hvis valget står mellom de to, så vil jeg heller ha grisetrynet fra Bolton enn den grusomme nederlenderen.

Jeg vet ikke helt hvordan det er med AZ, men uansett, det interesserer meg ikke. Luis van Gaal vil jeg ALDRI se i min klubb. Da graver jeg meg langt ned, og tar pause helt til mannen er langt, langt borte.

Hehe, dårlig humør eller? Skjønnar ikkje kvifor du har så mykje i mot Van Gaal. Han har jo ein langt langt meir imponerande CV enn Roeder (Om Roeder har en CV) som du er "fan" av. Visste heller ikkje at han er for så defensiv fotball. Ingen tvil om at han gjer ein kjempejobb med AZ, dei scorer jo også masse mål, ihvertfall samanlikna med Newcastle. Van Gaal er nok desverre ein manager vi berre kan drøyme om. Allardyce derimot har vi sjansen på.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 03. Mai 2007, 16:44 »
Az er jo et av Europas mest angripende lag så jeg ser ikke helt logikken i det utsagnet om at de er så defensive.

Og forresten, er Big Sam korrupt eller har du kun lest overskriftene i VG og DB uten å sette deg inn i saken? Jeg for min del ble ikke "imponert" over den såkalte avslørende dokumentaren som ble vist på BBC for en tid siden.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 03. Mai 2007, 16:49 »
Står visst ikke helt bra til med kunnskapene om Van Gaal her.. Han trener det laget som har scoret mest i Nederland i år og han etablerte den såkalte Ajax-fotballen. Selvom han er meget god på det defensive, viser han i alle klubber at det ikke skorter noe på det offensive.

Og defensiv trygghet, DET vil vi jo for guds skyld ikke ha! Eller..?

Jeg vil ha en manager som er i stand til å vinne noe. Jeg vil at Newcastle skal bli et vinnerlag.
Oscillons From The Anti-Sun

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 03. Mai 2007, 18:31 »
Hadde vært på tide med en manager som prioriterte det defensive for en gangs skyld. Jeg er sikker på at straks laget har satt seg en solid defensiv 4'er som alle kan stole på, så vil Duff, N'Zogbia, Parker, Emre og Dyer begynne å blomstre med en gang. Bak alle suksesslag ligger det et solid defensivt fundament i grunn.
Uansett som flere har sagt, både Big Sam og Van Gaal ville vært drømmemanagere
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 03. Mai 2007, 18:46 »

Defensiv? Du har med andre ord ikke sett mange kamper med klassemanageren Van Gaal.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 03. Mai 2007, 18:48 »
Jeg er 99% sikker på at det er noe i Big Sam ryktene. Fat Fred har vært raskt ute hele sesongen med å avkrefte diverse rykter, som f.eks når Svennis ble linket for et par måneder siden. Nå har han ikke avkreftet noe som helst, og det når ALLE engelske aviser skriver at Newcastle går for Big Sam.

Les litt om hva andre Newcastle supportere mener.

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=39339.0
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 03. Mai 2007, 19:18 »
Får håpe det.
Roeder fekk full støtte etter Uefa cup exiten men Fat Fred kan ha innsett at dette ikkje går lenger. Får håpe iafall.
Orker ikkje ein mareritt sesong til >:(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #44 på: 03. Mai 2007, 20:33 »
Big Sam er en klok manager... Med erfaring. Jeg har stor tro på den mannen!
Få Roeder ut!!
Howay the Lads!