20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 24
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hva faen er dette for noe svada? Man får vel ikke et panikkbytte nå som serien er over og man har hele sommeren på seg til å få tak i ny manager. Når mener du det er best å sparke en manager?Det er langt bedre å innrømme at du har tatt feil i hele år enn å komme med en slik krampetrekning.
Jeg kunne godt tenkt meg en endring jeg også, men jeg vil ikke for enhver pris bli kvitt Roeder, fordi jeg mener at han ikke har gjort i nærheten en like dårlig jobb som onde tunger skal ha det til.Det har jeg argumentert for hundretusenvis av ganger, og jeg gidder ikke skrive 500 ord om det nå. Jeg synes han har gitt ungguttene sjanser som flere managere ikke ville gjort, og jeg ser ikke problemet med at unge midtstoppere får matchtrening som back i starten.
Okay, jeg skal innrømme at dere har helt rett i at ungguttene fikk spille kun pga. de faste backene ble skadet, og at det er ufattelig tragisk at spillere som Carr, babayaro osv. har klippekort på laget når de underpresterer så til de grader ! Men Roeder har iallefall vært med på å utvikle disse talentene på junior akademiet, så jeg mener iallefal uansett at han bør vi tilbake sin gamle stilling. men å ha han som hovedtrener ? Nei takk !Da vi hadde den fantastiske avslutningen på fjorårets sesong, så har jeg forstått det slik at det var Shearer som motiverte gutta både før kamp, i pausen og etter kamp. noen som vet om dette kan stemme ? Og noen som vet om Shearer tar noe trener kurs eller noe sånt for tiden ? Tror han er den perfekte ass. trener til Big Sam !
RoederGillingham - Finished second bottom.Watford - missed out on the play offs in his second season, sacked in his 3rd season before the club eventually got relegated.West Ham - Finished 7th as caretaker before blowing all the money the club got for Lampard on Repka, James and Hutchinson, relegated in his second season, the West Ham fans regard him as their worst ever manager.
Jeg sjekker SkySports som det første jeg gjør hver morgen nå, i håp om at noen er sparka.