20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha?

Svennis
6 (24%)
Big Sam
15 (60%)
Houllier
4 (16%)

Stemmer totalt: 24

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!  (Lest 33642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!
« Svar #15 på: 02. Mai 2007, 14:10 »
Hva faen er dette for noe svada? Man får vel ikke et panikkbytte nå som serien er over og man har hele sommeren på seg til å få tak i ny manager. Når mener du det er best å sparke en manager?

Det er langt bedre å innrømme at du har tatt feil i hele år enn å komme med en slik krampetrekning.
Du kan jo prøve å lese det som er skrevet Asbjørn. -Jeg skrev; "men dukker det opp et solid navn til sommeren.....".
-Men å kaste seg over Allardyce nå (og han betrakter jeg IKKE som et solid navn), det betrakter jeg som et panikkbytte. Selv om jeg helst ville hatt en brite som manager, så kommer Allardyce et godt stykke "ut i rekka". Og selv om plasseringen denne sesongen er langt dårligere enn forventet, så er ikke det ene og alene Roeder sin skyld. Men det har oppstått et dillemma ved at spillerne tilsynelatende driter i manageren og viljen til å vinne. Jeg synes giddesløse spillere slipper for lett unna hvis kamper som langt på vei ligner "tap med vilje" fører til managerbytte, og med det bortfall av den annonserte opprenskningen i troppen.
Skulle man bytte ut Roeder i sommer så er Ronald Koehmann det beste alternativet. Men jeg berger med Roeder en sesong til jeg, uansett hvor mye feil jeg måtte ha tatt denne sesongen ;D. -Og mine utspill nå, tidligere eller senere - er uansett ikke noen krampetrekninger. De er i beste mening og med motiv i å støtte klubben, manageren og spillerne uansett hvilke vansker de måtte ha å stå i med  8).
Livet er svart/hvitt!

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 02. Mai 2007, 15:38 »
Nå gikk det jo til helvette for Chelsea da, men det er vell bare en fjern drømm...
whoopwhoop

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Mai 2007, 16:14 »
Å si at Roeder bør sparkes langt vek fra hele newcastle og nord-øst england er rett og slett altfor dumt. Jeg er enig i at han ikke duger som hovedtrener for newcastle, men samtidig så har han gjort en jævla bra jobb med Huntington, Edgar, Carroll, O' Brien (?) og unggutta da de var på juniorakademiet. Så gi han tilbake stillingen han hadde. Få inn Big Sam som hovedtrener med Shearer som assistent trener ! Roeder har iallefall gjort en veldig bra jobb med de unge gutta i klubben våres...
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. Mai 2007, 16:28 »
Har liten tro på Roeder skal ha mest av æren for det men men

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Mai 2007, 17:55 »
Nei Roeder skal ikke ha æren for det heller. Edgar forsvinner fra klubben hvis Roeder får bestemme og O'Brien like så.
Huntington har lenge blitt sett på som et av de største stoppertalentene klubben har avlet fram, og Roeder har brukt ham på back.
Carroll hadde aldri fått sittet på benken engang hvis det ikke hadde vært for skadene til Owen og Ameobi. Faktisk burde han vært prioritert foran Sibierski, for han er jo et kjempetalent.
I tillegg tok ikke Roeder vare på Chopra. Lua Lua kunne også godt få litt førstelagserfaring med tanke på alle skadene i år, men det har altså ikke skjedd.
Pattison som ble spådd en lysende karriere for noen år siden, har også stagnert skikkelig, og ser mer og mer ut som et fjols hver gang han får prøve seg. Roeder bryter ned selvtillitten til spillerne, det er vel ikke så vanskelig å se? Se på Duff!
Roeder ut før det er for sent!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 02. Mai 2007, 18:03 »
Inn med big SAM, nå er det på tide å få noen som brummer litt på sidelinjen, og som ikke kommer med noen ynkelige pipelyder....
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. Mai 2007, 18:37 »
Jeg kunne godt tenkt meg en endring jeg også, men jeg vil ikke for enhver pris bli kvitt Roeder, fordi jeg mener at han ikke har gjort i nærheten en like dårlig jobb som onde tunger skal ha det til.

Det har jeg argumentert for hundretusenvis av ganger, og jeg gidder ikke skrive 500 ord om det nå. Jeg synes han har gitt ungguttene sjanser som flere managere ikke ville gjort, og jeg ser ikke problemet med at unge midtstoppere får matchtrening som back i starten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 02. Mai 2007, 19:48 »
Deilig er det iafall at ryktene begynner og komme nå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 02. Mai 2007, 21:36 »
Jeg kunne godt tenkt meg en endring jeg også, men jeg vil ikke for enhver pris bli kvitt Roeder, fordi jeg mener at han ikke har gjort i nærheten en like dårlig jobb som onde tunger skal ha det til.

Det har jeg argumentert for hundretusenvis av ganger, og jeg gidder ikke skrive 500 ord om det nå. Jeg synes han har gitt ungguttene sjanser som flere managere ikke ville gjort, og jeg ser ikke problemet med at unge midtstoppere får matchtrening som back i starten.

Hvem mener du andre manager hadde gitt sjansen? Beardsley, Kevin Keegan eller Les Ferdinand? Roeder hadde ingen andre muligheter enn å gi ungguttene sjansen, og det  måtte alle andre managere gjort også. Souness måtte f.eks gi Ramage, O`brien og Chopra muligheter pga skader. Robson og Gullit ga igjen andre talenter sjanser.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 02. Mai 2007, 21:48 »
Enig.
Roeder kastet jo bare disse spillerne innpå, da andre alternativer ikke var tilstede. Så snart Carr og Solano og de andre gamlingene har blitt klare, har jo de blitt brukt? Hvis dette er grunnlaget du forsvarer Roeder på, må jeg si det er smalere enn syltynt. Eneste som har fått någenlunde spilletid er jo Huntington? Edgar har fått skarve 3 kamper og Ramage regner jeg ikke med du teller, iom at han er 24.

Hvis det eneste du har for deg som fotballmanager, er at du klarer å kaste inn noen juniorer i ny og ne. Da er du ikke god nok for NUFC.

Jeg sjekker SkySports som det første jeg gjør hver morgen nå, i håp om at noen er sparka.
« Siste redigering: 02. Mai 2007, 21:50 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 02. Mai 2007, 22:00 »
Roeder

Gillingham - Finished second bottom.

Watford - missed out on the play offs in his second season, sacked in his 3rd season before the club eventually got relegated.

West Ham - Finished 7th as caretaker before blowing all the money the club got for Lampard on Repka, James and Hutchinson, relegated in his second season, the West Ham fans regard him as their worst ever manager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 02. Mai 2007, 22:05 »
Okay, jeg skal innrømme at dere har helt rett i at ungguttene fikk spille kun pga. de faste backene ble skadet, og at det er ufattelig tragisk at spillere som Carr, babayaro osv. har klippekort på laget når de underpresterer så til de grader ! Men Roeder har iallefall vært med på å utvikle disse talentene på junior akademiet, så jeg mener iallefal uansett at han bør vi tilbake sin gamle stilling. men å ha han som hovedtrener ? Nei takk !

Da vi hadde den fantastiske avslutningen på fjorårets sesong, så har jeg forstått det slik at det var Shearer som motiverte gutta både før kamp, i pausen og etter kamp. noen som vet om dette kan stemme ? Og noen som vet om Shearer tar noe trener kurs eller noe sånt for tiden ? Tror han er den perfekte ass. trener til Big Sam !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 02. Mai 2007, 22:24 »
Okay, jeg skal innrømme at dere har helt rett i at ungguttene fikk spille kun pga. de faste backene ble skadet, og at det er ufattelig tragisk at spillere som Carr, babayaro osv. har klippekort på laget når de underpresterer så til de grader ! Men Roeder har iallefall vært med på å utvikle disse talentene på junior akademiet, så jeg mener iallefal uansett at han bør vi tilbake sin gamle stilling. men å ha han som hovedtrener ? Nei takk !

Da vi hadde den fantastiske avslutningen på fjorårets sesong, så har jeg forstått det slik at det var Shearer som motiverte gutta både før kamp, i pausen og etter kamp. noen som vet om dette kan stemme ? Og noen som vet om Shearer tar noe trener kurs eller noe sånt for tiden ? Tror han er den perfekte ass. trener til Big Sam !

Roeder sa selv under fjorårssesongen at det var Shearer som sto for snakkingen i garderoben før kampene. Shearer skal ta det avslutende trenerkurset i sommer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 02. Mai 2007, 23:15 »
Roeder

Gillingham - Finished second bottom.

Watford - missed out on the play offs in his second season, sacked in his 3rd season before the club eventually got relegated.

West Ham - Finished 7th as caretaker before blowing all the money the club got for Lampard on Repka, James and Hutchinson, relegated in his second season, the West Ham fans regard him as their worst ever manager.
Nå får du det til å høres ut som at Repka og James var så veldig dårlige for Hammers. Det var ikke tilfelle! Om jeg ikke husker helt feil har nå det nyeste supporterbladet til West Ham (Scandinavien bubbles) gitt Repka en plass i forsvaret da de kåret de beste utenlandske spillerne klubben har hatt! Hutchinson slet som kjent noe voldsomt med skader i den perioden, men var utvilsomt en god spiller. Ta også med at Lampard omtrent nektet å spille for West Ham da hans far ble sparket fra sin stilling som assistent sammen med Harry Redknapp!

Men dette er ikke noe forsvar av Roeder, for jeg er dritt lei svake prestasjoner og Roeder som manager skal ta dette på sin kappe akkurat som managere må det i andre klubber. Jeg har hele tiden sagt at Roeder bør få sitte ut denne sesongen før vi gjør opp regnskapet, men med 2 kamper igjen og den totale ødeleggelsen han sto for da jeg hadde store forventninger til kampen mot Reading, synes jeg han nå skal pakke sakene og gå av som en skikkelig mann! Da ville han fått respekt hos meg!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 02. Mai 2007, 23:27 »
Jeg sjekker SkySports som det første jeg gjør hver morgen nå, i håp om at noen er sparka.
Det er du ikke alene om, bare at jeg sjekker BBCSports, Newsnow, Teamtalk osv i håp om å finne noe som gir meg grunn til optimisme!

Er forresten Dailyexpress en troverdig kilde? Eller er det mye piss og rykte sladder de skriver om? Foretrekker The Times og Guardian mest, er bare nyskjerrig da en henviste til denne avisen tidligere idag!