20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha?

Svennis
6 (24%)
Big Sam
15 (60%)
Houllier
4 (16%)

Stemmer totalt: 24

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!  (Lest 33693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
På tide med ein ny avstemning.

"Nei, ikke nå" skulle være ikke enda/vente .
« Siste redigering: 01. Mai 2007, 16:03 av Øyvinden »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!
« Svar #1 på: 01. Mai 2007, 18:10 »
Letteste avstemninga i mitt 21 årige liv  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Mai 2007, 19:45 »
Dette ser ut til å bli et helvette, da ingen av spillerne går ut å støtter Roeder på samme måte som de gjorde under Souness. Noe er fullstendig galt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Mai 2007, 19:59 »
Enig med kebab80 om det han skrev i den nå stengte "tråden"! Jeg har selv "backet" og støttet Roeder totalt fra dag 1, men den tiden er nå slutt! Etter den siste i rekken av mange flaue opptredener denne sesongen ser jeg ingen grunn til å la han fortsette som manager hos NUFC. Jeg er rett og slett dritt lei av dårlige managere i denne klubben som ikke har evner til å lede noe annet enn et juniorlag.

Under Roeder sin ledelse har vi prestert noen av de værste kampene i klubbens historie. Tapet mot Birmingham var direkte flaut, og kampene borte mot ManU og Arsenal (endte riktignok med 1 poeng) ble vi totalt rundspilt noe så til de grader at det var ydmykende å gå ute blant folk dagen etter!

Akkurat nå er jeg så inni H******** forbanna at jeg at jeg tar til takke med nesten alt bare Roeder peller seg vekk fra Newcastle (hele byen, eller nord øst for den saks skyld). Kom med David Platt, Paul Ince eller Kjetil Rekdal for den saks skyld, men helst noen mer meritterte trenere enn dette. Man akkurat nå tar jeg til takke med hva som helst! FORDI JEG ER FORBANNA!  >:(

Legger ved en artikkel her fra The Times tidligere idag der den troverdige avisen mener at Roeder har stor grunn til å frykte for sin jobb. Så får vi bare be til høyere makter om at Roeder får fyken, og at vi så treffer spikeren på hodet når vi skal ansette hans etterfølger!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Mai 2007, 23:21 »
     Bør vi sparke Roeder?
Ja    - 16 (100%)
Nei    - 0 (0%)
Nei, ikke nå.    - 0 (0%)

Stemmer totalt: 16

Trenger ikke si noe engang.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Mai 2007, 09:47 »
[.............]
Akkurat nå er jeg så inni H******** forbanna at jeg at jeg tar til takke med nesten alt bare Roeder peller seg vekk fra Newcastle (hele byen, eller nord øst for den saks skyld). Kom med David Platt, Paul Ince eller Kjetil Rekdal for den saks skyld, men helst noen mer meritterte trenere enn dette. Man akkurat nå tar jeg til takke med hva som helst! FORDI JEG ER FORBANNA!  >:( [......................]
-Nå har jeg ingen problemer med å forstå at folk her ønsker et bytte.
Og jeg er forbanna selv. Men jeg tar ikke til takke med hva som helst i managerstolen på SJP. Derfor håper jeg ikke at vi får et panikkbytte av manager nå. Da er risikoen stor for at vi sitter og diskuterer på akkurat samme vis som nå på denne tiden neste sesong også. Selv om Roeder har skuffet meg noe vanvittig er jeg villig til å gi han en sesong til i stedet for å få en erstatter basert på en panikkhandling. Men dukker det opp et solid navn til sommeren.... Skulle gjerne hatt NUFC så engelsk som mulig, men her er en utlending som jeg tror ville passet NUFC godt. Og han kan være på flyttefot i sommer: http://english.psv.nl/web/show/id=58980/contentid=20806
« Siste redigering: 02. Mai 2007, 10:13 av Brewcastle »
Livet er svart/hvitt!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Mai 2007, 09:49 »
Nei UFF"! Roeder er det verste vi kan ha! Alle som så kampen mot Reading må da skjønne det. Det er ikke katastrofe at vi taper 1-0, men det er måten vi gjør det på. Faen laget vårt hadde sliti hardt i TL med det spillet som ble vist på mandag
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Mai 2007, 12:51 »
[.............]
Akkurat nå er jeg så inni H******** forbanna at jeg at jeg tar til takke med nesten alt bare Roeder peller seg vekk fra Newcastle (hele byen, eller nord øst for den saks skyld). Kom med David Platt, Paul Ince eller Kjetil Rekdal for den saks skyld, men helst noen mer meritterte trenere enn dette. Man akkurat nå tar jeg til takke med hva som helst! FORDI JEG ER FORBANNA!  >:( [......................]
-Nå har jeg ingen problemer med å forstå at folk her ønsker et bytte.
Og jeg er forbanna selv. Men jeg tar ikke til takke med hva som helst i managerstolen på SJP. Derfor håper jeg ikke at vi får et panikkbytte av manager nå. Da er risikoen stor for at vi sitter og diskuterer på akkurat samme vis som nå på denne tiden neste sesong også. Selv om Roeder har skuffet meg noe vanvittig er jeg villig til å gi han en sesong til i stedet for å få en erstatter basert på en panikkhandling. Men dukker det opp et solid navn til sommeren.... Skulle gjerne hatt NUFC så engelsk som mulig, men her er en utlending som jeg tror ville passet NUFC godt. Og han kan være på flyttefot i sommer: http://english.psv.nl/web/show/id=58980/contentid=20806

Hva faen er dette for noe svada? Man får vel ikke et panikkbytte nå som serien er over og man har hele sommeren på seg til å få tak i ny manager. Når mener du det er best å sparke en manager?

Det er langt bedre å innrømme at du har tatt feil i hele år enn å komme med en slik krampetrekning.
« Siste redigering: 02. Mai 2007, 12:54 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Siste redigering: 02. Mai 2007, 13:12 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02. Mai 2007, 13:04 »
Det hadde vore fantastisk. Då kunne vi slutte å tenke på at vi har en manager som ikkje er god nok, då er det opp til spelarane. Men eg er redd det kjem ei pressemelding fra Shepherd der han seie at rykta er berre tull og at Roeder sitte i manager-stolen også neste sesong.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. Mai 2007, 13:08 »
Det hadde vore fantastisk. Då kunne vi slutte å tenke på at vi har en manager som ikkje er god nok, då er det opp til spelarane. Men eg er redd det kjem ei pressemelding fra Shepherd der han seie at rykta er berre tull og at Roeder sitte i manager-stolen også neste sesong.

Nå har heldigvis Shepherd holdt kjeft lenge, og går han nå ut i en pressemelding og sier noe slikt vil han få hele The Toon Army mot seg om han ikke har det allerede.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. Mai 2007, 13:13 »
Noke må jo skje for Roeder har 0,0 respekt blandt spillerne. Opptrer arrogant som F, men alle ser på han som eit naut. Roeder kan ikkje snu dette det bler bare verre og verre. Om Roeder forsetter kan det ende i noken skikkelige konflikter.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. Mai 2007, 13:27 »
Noke må jo skje for Roeder har 0,0 respekt blandt spillerne. Opptrer arrogant som F, men alle ser på han som eit naut. Roeder kan ikkje snu dette det bler bare verre og verre. Om Roeder forsetter kan det ende i noken skikkelige konflikter.

Haha godt skrive ;) Nei det er liten vits i å gje han ein ny sesong. Jo før vi ansetter Allardyce jo betre.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02. Mai 2007, 13:33 »
uff, kommer big sam gråter jeg. Orker ikke nok en slik midt på treet manager. greit få ut roeder men få for all del tak i en bedre manager enn big sam da!!!!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Mai 2007, 13:36 »
Kem du vil ha då? Allardyce er vel kanskje den beste engelske managaren.

http://no.wikipedia.org/wiki/Sam_Allardyce