20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 24
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
[.............]Akkurat nå er jeg så inni H******** forbanna at jeg at jeg tar til takke med nesten alt bare Roeder peller seg vekk fra Newcastle (hele byen, eller nord øst for den saks skyld). Kom med David Platt, Paul Ince eller Kjetil Rekdal for den saks skyld, men helst noen mer meritterte trenere enn dette. Man akkurat nå tar jeg til takke med hva som helst! FORDI JEG ER FORBANNA! [......................]
Sitat fra: Frode p? 01. Mai 2007, 19:59[.............]Akkurat nå er jeg så inni H******** forbanna at jeg at jeg tar til takke med nesten alt bare Roeder peller seg vekk fra Newcastle (hele byen, eller nord øst for den saks skyld). Kom med David Platt, Paul Ince eller Kjetil Rekdal for den saks skyld, men helst noen mer meritterte trenere enn dette. Man akkurat nå tar jeg til takke med hva som helst! FORDI JEG ER FORBANNA! [......................] -Nå har jeg ingen problemer med å forstå at folk her ønsker et bytte.Og jeg er forbanna selv. Men jeg tar ikke til takke med hva som helst i managerstolen på SJP. Derfor håper jeg ikke at vi får et panikkbytte av manager nå. Da er risikoen stor for at vi sitter og diskuterer på akkurat samme vis som nå på denne tiden neste sesong også. Selv om Roeder har skuffet meg noe vanvittig er jeg villig til å gi han en sesong til i stedet for å få en erstatter basert på en panikkhandling. Men dukker det opp et solid navn til sommeren.... Skulle gjerne hatt NUFC så engelsk som mulig, men her er en utlending som jeg tror ville passet NUFC godt. Og han kan være på flyttefot i sommer: http://english.psv.nl/web/show/id=58980/contentid=20806
Det hadde vore fantastisk. Då kunne vi slutte å tenke på at vi har en manager som ikkje er god nok, då er det opp til spelarane. Men eg er redd det kjem ei pressemelding fra Shepherd der han seie at rykta er berre tull og at Roeder sitte i manager-stolen også neste sesong.
Noke må jo skje for Roeder har 0,0 respekt blandt spillerne. Opptrer arrogant som F, men alle ser på han som eit naut. Roeder kan ikkje snu dette det bler bare verre og verre. Om Roeder forsetter kan det ende i noken skikkelige konflikter.