20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Og hvem er det som sier at Tottenham er favoritt lag nr.2? Olav? Tror nok det var litt ironi der skjønner du...
Ser vanskelig ut nå, da Blackburn knuste Charlton. Men, det er fortsatt mulig.
Sitat fra: EivindI p? 28. April 2007, 17:57Ser vanskelig ut nå, da Blackburn knuste Charlton. Men, det er fortsatt mulig.Blackburn-Charlton var som forventet.Bare så lenge Newcastle gjør jobben sin og vinner sine resterende kamper, og Tottenham slår Blackburn når de møtes så er det i boks.Men vanskelig blir det uansett, da Newcastle er så ustabile for tiden...
Sitat fra: nemo p? 28. April 2007, 22:45Sitat fra: EivindI p? 28. April 2007, 17:57Ser vanskelig ut nå, da Blackburn knuste Charlton. Men, det er fortsatt mulig.Blackburn-Charlton var som forventet.Bare så lenge Newcastle gjør jobben sin og vinner sine resterende kamper, og Tottenham slår Blackburn når de møtes så er det i boks.Men vanskelig blir det uansett, da Newcastle er så ustabile for tiden...Med Owen, Ameobi, Parker og Given? tilbake er vi nok ikke så ustabile skal du se. Fy f*** som jeg gleder meg til sesongavslutninga, Owen er mitt HÅP!!!