20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Heia Tottenham  (Lest 4551 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Heia Tottenham
« på: 26. April 2007, 13:27 »
If Tottenham finish above Reading in the Premiership and automatically qualify for the Uefa Cup, Newcastle only have to finish above Blackburn Rovers - who they play at home on May 5 - to qualify for the Intertoto Cup for the second successive year as the Royals have not entered the competition. Given the disappointment of yet another campaign without silverware and the frustration of a poor league campaign, Parker admits it is only a crumb of comfort for supporters, but in the circumstances he believes it would still be a notable achievement.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=euro-mission-not-over-yet%26method=full%26objectid=18966577%26siteid=50081-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Heia Tottenham
« Svar #1 på: 26. April 2007, 14:22 »
Endelig noen gode nyheter!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2 på: 26. April 2007, 14:29 »
Heia Tottenham!!!  :D De har alltid vært mitt favorittlag nummer to!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. April 2007, 15:28 »
Jeg liker egentlig ikke Tottenham noe særlig, men hvis laget kan hjelpe Newcastle til Intertoto-cup så skal jeg heie på dem i deres gjenværende kamper.

Newcastle sine siste 3 kamper:
Reading - Newcastle
Newcastle - Blackburn
Watford - Newcastle

Tottenham sine 4 siste kamper:
Middlesbrough - Tottenham
Charlton - Tottenham
Tottenham - Blackburn
Tottenham - Manchester City

Reading sine siste 3 kamper:
Reading - Newcastle
Reading - Watford
Blackburn - Reading

Blackburn sine siste 4 kamper:
Blackburn - Charlton
Newcastle - Blackburn
Tottenham - Blackburn
Blackburn - Reading

De kampene som står i kursiv er "nøkkelkampene" for at Newcastle skal komme foran Blackburn på tabellen.
Det kan regnes på mange måter, men kort fortalt hvis Newcastle gjør jobben sin og vinner sine siste kamper, og Tottenham også vinner mesteparten av sine kamper (men aller helst kampen mot Blackburn) så kan vi begynne å glede oss til UEFA-kvalifisering gjennom Intertoto-cupen igjen.

Så sesongavslutningen KAN bli spennendes for vår del allikevel! :D
« Siste redigering: 27. April 2007, 12:28 av nemo »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. April 2007, 15:45 »
Dette bør være fullt mulig. Hvis Tottenham gjør sin jobb, og vi gjør vår jobb, så er dette i boks det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27. April 2007, 15:45 »
Detta var virkelig herlige nyheter! Dette greier vi! Med Owen og Ameobi og Parker og Given tilbake!! Yees!! ;D
Howay the Lads!

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 på: 28. April 2007, 00:27 »
Om vi ende over Reading?  ::)

Det kan vere eg misse ironien her, men visst ikkje så er "Heia Tottenham!!!   De har alltid vært mitt favorittlag nummer to!" det mest tragikomiske eg har lest nokkensinne :) (Jamfør tråden eg dro opp fra dei døde før eg såg den her. (Flott nyanse med dei to øverste trådane forøvrig))

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 28. April 2007, 11:32 »
Og  hvem er det som sier at Tottenham er favoritt lag nr.2? Olav? Tror nok det var litt ironi der skjønner du...

Lov å håpe at Tottenham vinner når det betyr at laget ditt får Intertoto...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #8 på: 28. April 2007, 14:41 »
Og  hvem er det som sier at Tottenham er favoritt lag nr.2? Olav? Tror nok det var litt ironi der skjønner du...

Det hadde eg vel forsåvidt gardert meg mot.

Heia Tottenham  ;D

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 på: 28. April 2007, 16:26 »
for all del, europa er viktig i en så mørk sesong vi har vært vitne til nå! men jeg liker utrolig dårlig at lag som spurs må hjelpe oss til europa! vi er et mye bedre lag, og jeg føler det nedverdigende å måtte bli hjulpet til europa, noe vi SKAL klare på egenhånd, etter min mening!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28. April 2007, 17:57 »
Ser vanskelig ut nå, da Blackburn knuste Charlton. Men, det er fortsatt mulig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 28. April 2007, 18:38 »

Det har du helt rett i.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 28. April 2007, 22:45 »

Blackburn-Charlton var som forventet.

Bare så lenge Newcastle gjør jobben sin og vinner sine resterende kamper, og Tottenham slår Blackburn når de møtes så er det i boks.

Men vanskelig blir det uansett, da Newcastle er så ustabile for tiden...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 29. April 2007, 10:04 »

Bare så lenge Newcastle gjør jobben sin og vinner sine resterende kamper, og Tottenham slår Blackburn når de møtes så er det i boks.

Med Owen, Ameobi, Parker og Given? tilbake er vi nok ikke så ustabile skal du se. Fy f*** som jeg gleder meg til sesongavslutninga, Owen er mitt HÅP!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 29. April 2007, 11:40 »

Med Owen, Ameobi, Parker og Given? tilbake er vi nok ikke så ustabile skal du se. Fy f*** som jeg gleder meg til sesongavslutninga, Owen er mitt HÅP!!!

Skal nok ikke forvente allverden av Owen etter over 1 år borte fra Newcastle drakten. Ameobi er en middelmådighet. Det samme har Parker vært i år.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."