20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg tror du tar feil. Det har skjedd noen ganger denne sesongen at Roeder har gitt spillerne det glatte lag i pausen, og fått dem til å komme ut som et helt annet lag i andre. Men klart, det har også skjedd at spillerne har vært meget gode i førsteomgang og elendige i andreomgang.Jeg tror Roeder kan være meget engasjerende, og jeg tror ikke det er det at han er dørgende kjedelig og at spillerne sovner. Spørsmålet er om han har den respekten han bør ha, og om spillerne virkelig ønsker å lytte.
Sitat fra: Joakim p? 16. April 2007, 20:58Jeg tror du tar feil. Det har skjedd noen ganger denne sesongen at Roeder har gitt spillerne det glatte lag i pausen, og fått dem til å komme ut som et helt annet lag i andre. Men klart, det har også skjedd at spillerne har vært meget gode i førsteomgang og elendige i andreomgang.Jeg tror Roeder kan være meget engasjerende, og jeg tror ikke det er det at han er dørgende kjedelig og at spillerne sovner. Spørsmålet er om han har den respekten han bør ha, og om spillerne virkelig ønsker å lytte.Hvis det er slik at spillerne ikke respekterer manageren(e), hvem bør da forsvinne fra klubben? Spillerne som gir fullstendig faen i ordren/hva manageren sier og har null respekt både for sin sjef, klubben og dermed også driter fullstendig i supporterne? Ville dette nødvendigvis bedret seg med en annen manager? Eller bør manageren forsvinne? Eller burde han få mulighet til å hive ut de underpresterende, overbetalte og respektløse spillerne for så å danne et nytt grunnlag?Noen meninger om dette?