20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd - Roma  (Lest 3750 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Man Utd - Roma
« på: 10. April 2007, 21:43 »
Noen som ser kampen til det forhatte laget fra Manchester?

Imponerende med 4-0 så langt. Skulle gjerne sett Rooney og Ronaldo i Newcastle. Første kampen var Roma klart best, i denne kampen har Mænju vært det klart beste laget. Forøvrig artig å se et italiensk lag gå såpass offensivt til verks på bortebane.

Det eneste som får meg til å vurdere å skru av er kommentatoren fra trøndelag. Makan til ubrukelig og slitsom kommentator.
Carr har altfor få landskamper for England!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Man Utd - Roma
« Svar #1 på: 10. April 2007, 22:41 »
Det ble 7-1 til slutt. Lurer på hva Roma-sjefen sier etter kampen...

Uff, Chelsea vant mot Valencia, det eneste laget jeg kunne holde med av de resterende...

Cirka hvor mange fjortiser kjøper seg scum-drakt i morgen?Tør vi tippe 1000 stykker bare i Norge?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. April 2007, 23:39 »
I hele verden har dem fått seg 1.000.000 nye supportere i kveld.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10. April 2007, 23:46 »
Hehe.

Lurer på hvor mange grunnskoleelever som stiller med scumsdrakt når klokka ringer inn for dagen i morgen.

Spørsmålet man nå kan stille;

Har England tatt over hegemoniet i Europa?
Vinner i 2005, tapende finalist i 2006. Man må tilbake til 80-tallet før den langvarige utestengelsen for å finne lignende tall for engelsk fotball.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. April 2007, 00:17 »
Meget imponerende kamp av Man U. Lekestue deluxe.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. April 2007, 00:35 »
Skulle gjerne sett Ronaldo i Newcastle.

Ikke om jeg hadde fått en million. Verste søplahodet på den britiske halvøy!

djmattis

• Gjest
« Svar #6 på: 11. April 2007, 00:37 »
Å takke nei til Ronaldo forklarer vel at ambisjonene i denne klubben aldrig kommer seg oppover.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. April 2007, 00:50 »
Skulle gjerne sett Ronaldo i Newcastle.

Ikke om jeg hadde fått en million. Verste søplahodet på den britiske halvøy!
Verdens kanskje beste spiller i øyeblikket?

Dyer, Woodgate, Bellamy, Kluivert, Bowyer med flere har ikke akkuratt alltid vært direkte sympatiske eller vist sunne holdninger i løpet av sine karrierer de heller...

Det må være nesten umulig å ikke la seg imponere av Ronaldo slik han har herjet denne sesongen. Jeg hadde gladelig tatt i mot millionen du snakker om.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. April 2007, 11:00 »
Det absolutt verste jeg vet er spillere som filmer og jukser. Det gjør Ronaldo så fort sjansen byr seg. Jeg ser heller at vi havner på 3-4.plass i PL med spillere jeg liker enn at vi vinner med sånne som Ronaldo.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11. April 2007, 12:35 »
Filmingen hans er ikke positivt nei. Men, dette er noe som det har gått inflasjon i de senere år. Også blant britiske spillere, selv om enkelte vil ha det til at det bare er spillere fra sydligere strøk som gjør dette. Så dette er et generelt problem i fotballen, og noe som det må settes hardere lut mot.

Newcastle greier ikke 3-4. plass selv i dag. Alle spillere som forsterker laget er selvsagt velkommen, selv om Ronaldo er direkte urealistisk.

Hadde du likt Ronaldo bedre om han hadde slått gjennom i Newcastle på samme måte som i ManUtd?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. April 2007, 15:53 »
Ronaldo er selvfølgelig verdens beste spiller per dags dato. Har aldri i mitt liv sett en som fører balen like bra som han.

Jeg mener også han er en av tidenes beste
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 11. April 2007, 15:55 »
Enig med EivindI, jeg. Skal vi vinne, skal vi gjøre det på ærlig vis.

7-1 over Roma er jo legendarisk! 3/4 av de resterende lagene i CL er nå PL-lag. Der kan vi se hvilken liga som er best!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. April 2007, 17:46 »
Å takke nei til Ronaldo forklarer vel at ambisjonene i denne klubben aldrig kommer seg oppover.
Såvidt jeg kan huske var Ronaldo ingenting annet enn en fabelaktig dribler den gangen han spilte i Sporting. Hugo Viana hadde blitt kåret til årets unge spiller i Europa, og var på den tiden et mer utviklet talent enn Ronaldo.

Dersom Newcastle hadde satset på Ronaldo hadde han etter kort tid blitt mobbet ut av klubben. Newcastlefansen har aldri hatt tålmodighet med spillere som aldri bidrar for kollektivet, og som kun tenker på seg selv. Det har nok vært irritasjoner blant ManU-fansen også, men de har sett at gutten har hatt gradvis fremgang hvert eneste år, og de har nok hatt full tillitt til manager Ferguson.

Sir Bobby Robson maktet ikke å legge forholdene tilstrekkelig til rette for at Viana kunne lykkes i klubben. Det kan man selvsagt kritisere ham for, men samtidig var det ganske klart at han ikke var noen ving, og sentrale midtbanespillere hadde vi overflod av. Ronaldo passet utmerket som ving, og passet utmerket inn i Sir Alex Fergusons tankegang.

Hugo Viana stagnerte fullstendig i Newcastle, mens den ganske så upolerte driblefanten Ronaldo har blomstret for alvor i Manchester United. Selv er jeg ganske sikker på at han aldri i verden hadde lyktes i Newcastle. Ikke fordi ambisjonene våre er for lave, men fordi newcastlefansen ikke hadde hatt tålmodighet til å støtte spilleren, og fordi manageren ville blitt tvunget til å gi opp prosjektet, fordi utviklingen gikk for seint.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. April 2007, 17:53 »
Såvidt jeg kan huske var Ronaldo ingenting annet enn en fabelaktig dribler den gangen han spilte i Sporting. Hugo Viana hadde blitt kåret til årets unge spiller i Europa, og var på den tiden et mer utviklet talent enn Ronaldo.

Dersom Newcastle hadde satset på Ronaldo hadde han etter kort tid blitt mobbet ut av klubben. Newcastlefansen har aldri hatt tålmodighet med spillere som aldri bidrar for kollektivet, og som kun tenker på seg selv. Det har nok vært irritasjoner blant ManU-fansen også, men de har sett at gutten har hatt gradvis fremgang hvert eneste år, og de har nok hatt full tillitt til manager Ferguson.

Sir Bobby Robson maktet ikke å legge forholdene tilstrekkelig til rette for at Viana kunne lykkes i klubben. Det kan man selvsagt kritisere ham for, men samtidig var det ganske klart at han ikke var noen ving, og sentrale midtbanespillere hadde vi overflod av. Ronaldo passet utmerket som ving, og passet utmerket inn i Sir Alex Fergusons tankegang.

Hugo Viana stagnerte fullstendig i Newcastle, mens den ganske så upolerte driblefanten Ronaldo har blomstret for alvor i Manchester United. Selv er jeg ganske sikker på at han aldri i verden hadde lyktes i Newcastle. Ikke fordi ambisjonene våre er for lave, men fordi newcastlefansen ikke hadde hatt tålmodighet til å støtte spilleren, og fordi manageren ville blitt tvunget til å gi opp prosjektet, fordi utviklingen gikk for seint.

Og glad er jeg for det!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. April 2007, 20:37 »
At scum vant i går bryr meg midt der sola aldri skinner... Men at roma tapte 7-1 det var mer gledelig. Italiensk fotball unner jeg null niks og ingenting. Kun bråk og idioter på tribunene, masse filming og kjedelig spill, og i kulissene herjer korrupsjonen vilt.. Jeg var nesten på gråten da de vant VM.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.