20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Skulle gjerne sett Ronaldo i Newcastle.
Sitat fra: Rolfern p? 10. April 2007, 21:43Skulle gjerne sett Ronaldo i Newcastle.Ikke om jeg hadde fått en million. Verste søplahodet på den britiske halvøy!
Å takke nei til Ronaldo forklarer vel at ambisjonene i denne klubben aldrig kommer seg oppover.
Sitat fra: djmattis p? 11. April 2007, 00:37Å takke nei til Ronaldo forklarer vel at ambisjonene i denne klubben aldrig kommer seg oppover.Såvidt jeg kan huske var Ronaldo ingenting annet enn en fabelaktig dribler den gangen han spilte i Sporting. Hugo Viana hadde blitt kåret til årets unge spiller i Europa, og var på den tiden et mer utviklet talent enn Ronaldo.Dersom Newcastle hadde satset på Ronaldo hadde han etter kort tid blitt mobbet ut av klubben. Newcastlefansen har aldri hatt tålmodighet med spillere som aldri bidrar for kollektivet, og som kun tenker på seg selv. Det har nok vært irritasjoner blant ManU-fansen også, men de har sett at gutten har hatt gradvis fremgang hvert eneste år, og de har nok hatt full tillitt til manager Ferguson.Sir Bobby Robson maktet ikke å legge forholdene tilstrekkelig til rette for at Viana kunne lykkes i klubben. Det kan man selvsagt kritisere ham for, men samtidig var det ganske klart at han ikke var noen ving, og sentrale midtbanespillere hadde vi overflod av. Ronaldo passet utmerket som ving, og passet utmerket inn i Sir Alex Fergusons tankegang.Hugo Viana stagnerte fullstendig i Newcastle, mens den ganske så upolerte driblefanten Ronaldo har blomstret for alvor i Manchester United. Selv er jeg ganske sikker på at han aldri i verden hadde lyktes i Newcastle. Ikke fordi ambisjonene våre er for lave, men fordi newcastlefansen ikke hadde hatt tålmodighet til å støtte spilleren, og fordi manageren ville blitt tvunget til å gi opp prosjektet, fordi utviklingen gikk for seint.