20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Samle rasket fra de som rykker ned?  (Lest 12655 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Samle rasket fra de som rykker ned?
« Svar #45 på: 22. Mai 2007, 20:55 »
Riise er en fantastisk profesjonell fotballspiller både på og utenfor banen. Blir han i Liverpool resten av karrieren kommer han til å bli en legende på Anfield.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 22. Mai 2007, 20:57 »
hvorfor i all verden skulle riise gå fra pool til oss? han kommer jo aldri,så rimelig poengløs diskusjon.

Der sa du det.

Han kommer aldri til oss, og det skal vi være glad for.

Heldigvis kommer ikke rødtoppen til Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 22. Mai 2007, 21:01 »
hvorfor i all verden skulle riise gå fra pool til oss? han kommer jo aldri,så rimelig poengløs diskusjon.

Der sa du det.

Han kommer aldri til oss, og det skal vi være glad for.

Heldigvis kommer ikke rødtoppen til Newcastle.

Amen! Då ville eg heller hatt Bellamy, Robert, Bowyer og co.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 22. Mai 2007, 21:40 »
Riise er jo god. Veldig misforstått også trur jeg. har alltid hatt sansen for han. Vi har hatt mye større rasshøl i klubben... Bellamy, Bowyer, Dyer, Druncan Duncan osv...
Bare fordi vi har hatt "rasshøl" som du kaller det, i klubben behøver vi ikke nødvendigvis å gå til anskaffelse av noen nye.
JA, vi trenger sårt en venstreback, men det finnes da mange andre gode alternativer enn den fjotten Riise. Greitt han er god, sterk, rask, godt skuddbein, men det finnes andre gode også. Mannen må jo være stokk dum så mye tull som det er rundt hans figur.

Nei, vist skal vi ha en ny venstreback, men neimen om det skal være tullingen Riise. Tror forresten ikke at det er veldig sannsynlig at vi får ham til Newcastle heller (og det takker jeg gjerne høyere makter for)!

Jåssa, så du mener spillerne nevnt ovenfor egentlig er noen kosebamser hele gjengen? hehehe

Ingen tvil om at Riise ville blitt en forsterkning...
Kosebamser hele gjengen ovenfor ja ;)
Nei, var vel heller det at da jeg skrev innlegget så kunne jeg risikere å formulere meg som om jeg hadde sagt at Riise var et rasshøl, det var det jeg skulle prøve å unngå, IKKE stille kosebamsene i et bedre lys eller noe.

Og JA, Riise ville vært en forsterkning, men som flere andre her sier: heldigvis kommer han ikke til Newcastle, og jeg er en av mange (tydligvis?) som er veldig glad for det!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #49 på: 22. Mai 2007, 21:54 »
ER glad for at han ikkje kommer til Newcastle, orker ikkje å sjå mor hans snakke om mitt kjære Newcastle
Newcastlesupporter siden 1992

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #50 på: 22. Mai 2007, 21:57 »
ER glad for at han ikkje kommer til Newcastle, orker ikkje å sjå mor hans snakke om mitt kjære Newcastle

Dette er faktisk den ENESTE gyldige grunnen til å ikke ønske Riise til oss. Men det holder i massevis  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 23. Mai 2007, 20:42 »
Hehe. Vanskelig denne Riise. Lider litt av å være en av svært få virkelig store fotballstjerner her til lands i mediene.
Men, jeg er ikke i tvil om at han ville forsterket oss kraftig, samt at han faktisk også er en meget profesjonell og seriøs spiller. Ville vært fornøyd, men der er andre venstrebacker jeg heller ser!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida