20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Samle rasket fra de som rykker ned?  (Lest 12669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Samle rasket fra de som rykker ned?
« Svar #30 på: 22. Mai 2007, 00:26 »
Baines hadde vært fantastisk å få. Han er den beste venstrebacken vi kan få tak i for øyeblikket sammen med Bridge. Men jeg tror nok Bridge vil bli en smule vanskeligere å få enn Baines. Samuel er jo nevnt, og han er ikke dum. Ellers er det mange gode i utlandet også som jeg ikke har greie på.

Tror nok vi må betale rundt £5m for han.
« Siste redigering: 22. Mai 2007, 00:28 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 22. Mai 2007, 00:51 »
Baines er en fantastisk fotballspiller! Har jo hatt en strålende sesong i Wigan.

Noen som vet hvor mye "vi" må punge ut for den mannen?

Tipper £5-£7 mill.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 22. Mai 2007, 09:08 »
Baines hadde vært fantastisk å få. Han er den beste venstrebacken vi kan få tak i for øyeblikket sammen med Bridge. Men jeg tror nok Bridge vil bli en smule vanskeligere å få enn Baines. Samuel er jo nevnt, og han er ikke dum. Ellers er det mange gode i utlandet også som jeg ikke har greie på.

Tror nok vi må betale rundt £5m for han.

Baines bør ikke være noe problem å hente fra Wigan, som ikke har manager en gang. Men hva med Gareth Barry? Eller John Arne Riise?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 22. Mai 2007, 09:18 »
John Arne Riise??? Da går jeg i hi....

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #34 på: 22. Mai 2007, 11:36 »
Riise er jo god. Veldig misforstått også trur jeg. har alltid hatt sansen for han. Vi har hatt mye større rasshøl i klubben... Bellamy, Bowyer, Dyer, Druncan Duncan osv...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 22. Mai 2007, 12:02 »
Av alle spillere jeg ikke ville hatt, er John Arne Riise og Morten Gamst Pedersen på topp. Disse har jeg virkelig ingenting til overs for. Jeg driter i hvordan de er til å spille fotball, når de oppfører seg som disse.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 22. Mai 2007, 12:59 »
Riise er en gjennomført proffesjonell fotballspiller, og har greit over middels med ferdigheter.

Vil heller ha han enn Baba liksom... Men står MANGE foran i køen over hvem jeg vil ha inn.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 22. Mai 2007, 13:04 »
Bare håper Big Sam får nok penger til å kjøpe spillere for. Det ser visstnok sånn ut... Men hva med å hente Collins John fra Fulham som spiss-backup?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 22. Mai 2007, 13:19 »
Syns heller vi bør prøve oss på Viduka eller lignande spelarar som kan gå rett inn på førstelaget. Ameobi og Carrol kan få være backup.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 22. Mai 2007, 17:17 »
Av alle spillere jeg ikke ville hatt, er John Arne Riise og Morten Gamst Pedersen på topp. Disse har jeg virkelig ingenting til overs for. Jeg driter i hvordan de er til å spille fotball, når de oppfører seg som disse.
Janteloven står høyt i kurs ser jeg!  ;D
Men for all del ikke mine førstevalg heller, men så absolutt veldig gode fotballspillere begge 2. Og Riise kunne vi faktisk trengt på vår venstreside! Med sin fart, skuddfot og sterke kropp ville han tilført vår venstreside noe av de kvalitetene vi mangler! En "målfarlig" venstreback som også med sine lange innkast nærmest vil virke som en ekstra dødball!!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 22. Mai 2007, 17:23 »
Må si meg enig med Frode her. Riise hadde forsterket oss enormt slik situasjonen er idag, men nå det er sagt så vil jeg heller se Baines eller Bridge i Newcastledrakt.

an sparker ikke Bobby Robson??

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 22. Mai 2007, 17:26 »
Riise er jo god. Veldig misforstått også trur jeg. har alltid hatt sansen for han. Vi har hatt mye større rasshøl i klubben... Bellamy, Bowyer, Dyer, Druncan Duncan osv...
Bare fordi vi har hatt "rasshøl" som du kaller det, i klubben behøver vi ikke nødvendigvis å gå til anskaffelse av noen nye.
JA, vi trenger sårt en venstreback, men det finnes da mange andre gode alternativer enn den fjotten Riise. Greitt han er god, sterk, rask, godt skuddbein, men det finnes andre gode også. Mannen må jo være stokk dum så mye tull som det er rundt hans figur.

Nei, vist skal vi ha en ny venstreback, men neimen om det skal være tullingen Riise. Tror forresten ikke at det er veldig sannsynlig at vi får ham til Newcastle heller (og det takker jeg gjerne høyere makter for)!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 22. Mai 2007, 18:36 »
hvorfor i all verden skulle riise gå fra pool til oss? han kommer jo aldri,så rimelig poengløs diskusjon.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #43 på: 22. Mai 2007, 19:48 »
Bare fordi vi har hatt "rasshøl" som du kaller det, i klubben behøver vi ikke nødvendigvis å gå til anskaffelse av noen nye.
JA, vi trenger sårt en venstreback, men det finnes da mange andre gode alternativer enn den fjotten Riise. Greitt han er god, sterk, rask, godt skuddbein, men det finnes andre gode også. Mannen må jo være stokk dum så mye tull som det er rundt hans figur.

Nei, vist skal vi ha en ny venstreback, men neimen om det skal være tullingen Riise. Tror forresten ikke at det er veldig sannsynlig at vi får ham til Newcastle heller (og det takker jeg gjerne høyere makter for)!

Jåssa, så du mener spillerne nevnt ovenfor egentlig er noen kosebamser hele gjengen? hehehe

Ingen tvil om at Riise ville blitt en forsterkning...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #44 på: 22. Mai 2007, 19:59 »
hvorfor i all verden skulle riise gå fra pool til oss? han kommer jo aldri,så rimelig poengløs diskusjon.

Der sa du det.

Han kommer aldri til oss, og det skal vi være glad for.